Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista miehille on olla kauan sinkku

Vierailija
28.05.2023 |

?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kivaa ollut. Paineet toki saa poistettua tumputtamalla, mutta läheisyyttä ja hellyyttä ei korvaa mikään.

Vierailija
22/43 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on ihan nollassa, tietää ettei kelpaa kellekään. Läheisyyden puute on kaikkein pahinta. Kaikissa suhteissani naiset ovat alistaneet, haukkuneet ja kontrolloineet, joten usko naisiin on mennyttä. On se kuitenkin masentavaa ja ahdistavaa olla aina yksin. Sitä tuntee olevansa jollain lailla kelvoton ja arvoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto on ihan nollassa, tietää ettei kelpaa kellekään. Läheisyyden puute on kaikkein pahinta. Kaikissa suhteissani naiset ovat alistaneet, haukkuneet ja kontrolloineet, joten usko naisiin on mennyttä. On se kuitenkin masentavaa ja ahdistavaa olla aina yksin. Sitä tuntee olevansa jollain lailla kelvoton ja arvoton.

Ikävä juttu... ehkä ajaudut aina vääriin suhteisiin edellisten ohjaamana. Ei tuollainen ole normaalia.

Vierailija
24/43 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole koskaan ollut. Olin 18v kun alettiin seurustelemaan. Silloinkin oli tunne, että.olen vajaa ilman naista. Naista ja pillua piti saada. Nyt oltu koko ikä yhdessä. Mutta olisin varmasti hakenut niin kauan että löytänyt omani. Ei naisia itsestään saa vaan itse panostamalla heidän löytämiseen. Se on tunnetusti pakkeja pakkien jälkeen kunnes natsaa. Ei pidä lannistua, vaan etsiä se kumppani joka itsestä syttyy. Tunne on silloin molemmin puolinen. Parisuhteeseen vaaditaan kaksi. Ei ole omissa käsissä.

Vierailija
25/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu... ehkä ajaudut aina vääriin suhteisiin edellisten ohjaamana. Ei tuollainen ole normaalia.

Eipä niitä oikeanlaisia ihmisiä, tai suhteita, tunnu olevan missään. Naiset toivovat täydellisyyttä, tai ovat monisuhteisia, polyjä, tai mitä lie kukakin. Usko itseeni ja terveisiin parisuhteisiin on mennyttä.

Vierailija
26/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä oikeanlaisia ihmisiä, tai suhteita, tunnu olevan missään. Naiset toivovat täydellisyyttä, tai ovat monisuhteisia, polyjä, tai mitä lie kukakin. Usko itseeni ja terveisiin parisuhteisiin on mennyttä.

Harva toivoo täydellisyyttä, mutta joustamaton ja ripustautuva kumppani on raskas. Hiukan täytyy tulla toista vastaan, mutta pitää osata olla jämäkkä oikeassa paikassa.

Muuten päätyy tossukkamaiseksi despootiksi.

Vierailija
27/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa

Selibaatissa ollaan kun en ole yhtään irtosuhdetyyppi.

Vierailija
28/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät toivo. Deittipalstat vaan on rakennettu niin että sekoilevat loputtomien vaihtoehtojen välillä eivätkä osaa tyytyä kehenkään, ja jatkavat palstan asiakkaina. Mutta ihan normielämässä naiset ovat ihan normaaleja.

Vierailija
29/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku eli en ole koskaan seurustellut. Masturboin 1-3 kertaa päivässä ja viikossa ehkä on yksi päivä kun en masturboi ollenkaan. Sinkkuuteen tottuu ja tykkään olla yksin tai sinkkuna koska olen introvertti. 

En ehkä osaisi edes elää parisuhteessa koska muuten minulla ei sitä omaa rauhaa/tilaa enää olisi, miten mä voisin nakuilla kotona jos oisin parisuhteessa?

M32

No kyllähän puolison kanssa voi alasti olla :D

Vierailija
30/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät toivo. Deittipalstat vaan on rakennettu niin että sekoilevat loputtomien vaihtoehtojen välillä eivätkä osaa tyytyä kehenkään, ja jatkavat palstan asiakkaina. Mutta ihan normielämässä naiset ovat ihan normaaleja.

Eivät tunnu olevan. Eikä normaaleihin naisiin törmää yhtään missään, paitsi varattuihin.

Vierailija
31/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aikaa

Naisia on monta ja jokaista täytyi panna

on treffejä, mullakin oli 4 naista ketä tapasin

ja joskus baarista lähti joku neito mukaan

kyllä sitä hetken jaksaa

Mutta parisuhde on parempi

Vierailija
32/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vuoden aikana noin 40 eri seksikumppania. Lopulta siitä jäi vain paha mieli. En halua enää vastaavaa elämää ja parempi olla yksin, kun hyviä parisuhdekumppaneita ei löydy mitenkään. Olo on surullinen ja toivoton, mutta ehkä tähän vielä tottuu. Masentavaa kun ei kelpaa kellekään.

Vierailija
33/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku eli en ole koskaan seurustellut. Masturboin 1-3 kertaa päivässä ja viikossa ehkä on yksi päivä kun en masturboi ollenkaan. Sinkkuuteen tottuu ja tykkään olla yksin tai sinkkuna koska olen introvertti. 

En ehkä osaisi edes elää parisuhteessa koska muuten minulla ei sitä omaa rauhaa/tilaa enää olisi, miten mä voisin nakuilla kotona jos oisin parisuhteessa?

M32

Oman tilan kaipuun ymmärrän, mutta miten se parisuhteessa olo estää nakuilun kotona? Etköhän sä ole parisuhteessa olessasi jo ihan sinut sen kanssa, että kumppani näkee vähän paljasta pintaa. Tuskin sitä kumppaniakaan hirveästi tuollainen haittaa, vaikka varmaan niitäkin on.

Vierailija
34/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä että sain tehdä asioita ihan oman inspiraation varassa - ja silti noudatin lopultakin melko tarkkaan rytmiä kotitöiden kanssa. Oli kiva siivota jabpyykätä lauantaina ja vaihtaa lakanat - ja käydä sitten etsimässä joku kaveriksi niihin lakanoihin. Huonosti kyllä kövi flaksi, joten vaikka muutaman kerran vuodessa pääsi panollle ja joskus seurustelikin niin aika paljon sentään masturboin. Vaikka seurustelussa oli puolensa niin aika usein nautin siitä että saatoin joskus olla kotona yksin. Sitten kun löytyi sellainen nainen jonka kanssa teki mieli olla aina ja joka viihtyi meillä, muutimme yhteen. Ja sillä tiellä on oltu.

Kaipaan joskus poikamiesvuosien vapautta tehdä mitä haluaa ja sitä että sai olla yksin kämpillä, mutta enimmäkseen en kaipaa poikamiesaikoja. Sen mitä joku tuolla totesi, niinnpoikamieheyteen liittyy tietynlainen stigma. Tunnen itsekin muutaman sinkun ja ajattelen heidän olevan jotenkin tunnevammaisia tai sitoutimiskammoisiam ja jos joku ei ollenkaan seurustele, huomaan salaa pohtivani heidän seksuaalisuuttaaan: ovatko kaappihomoja, impotentteja vai aseksuaaleja. Isänä ja aviomiehenä miehinen itsetuntoni on parantunut.

Vierailija
35/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan liian raskasta aikaa, viikonloput radalla ja pillusta oli jopa ylitarjontaa. Paljon jäi päänahkoja saamatta kun vain vuoden sinkkuilun jälkeen löysin lapsilleni äidin.

Vierailija
36/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikuis iällä pari kertaa, ja silloin olin pari vuotta molempia aikoina sinkkuna. Siinä kai se meni, toki silloin kolmekymppisenä oli paljon enempi iltarientoja kuin tuolla toisella sinkkukaudella minkä elin 49-51 vuotiaana.

M53

Vierailija
37/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin siitä että sain tehdä asioita ihan oman inspiraation varassa - ja silti noudatin lopultakin melko tarkkaan rytmiä kotitöiden kanssa. Oli kiva siivota jabpyykätä lauantaina ja vaihtaa lakanat - ja käydä sitten etsimässä joku kaveriksi niihin lakanoihin. Huonosti kyllä kövi flaksi, joten vaikka muutaman kerran vuodessa pääsi panollle ja joskus seurustelikin niin aika paljon sentään masturboin. Vaikka seurustelussa oli puolensa niin aika usein nautin siitä että saatoin joskus olla kotona yksin. Sitten kun löytyi sellainen nainen jonka kanssa teki mieli olla aina ja joka viihtyi meillä, muutimme yhteen. Ja sillä tiellä on oltu.

Kaipaan joskus poikamiesvuosien vapautta tehdä mitä haluaa ja sitä että sai olla yksin kämpillä, mutta enimmäkseen en kaipaa poikamiesaikoja. Sen mitä joku tuolla totesi, niinnpoikamieheyteen liittyy tietynlainen stigma. Tunnen itsekin muutaman sinkun ja ajattelen heidän olevan jotenkin tunnevammaisia tai sitoutimiskammoisiam ja jos joku ei ollenkaan seurustele, huomaan salaa pohtivani heidän seksuaalisuuttaaan: ovatko kaappihomoja, impotentteja vai aseksuaaleja. Isänä ja aviomiehenä miehinen itsetuntoni on parantunut.

Ei naiset mieti toisistaan tuollaisia, naisena tuntuu oudolta.

Vierailija
38/43 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niijoo hei siis, pimppi onperseestä ja etupylly on pimpistä-tyylistä?

Sinkkuilu a'la male.

Vierailija
39/43 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on laadullisesti paljon parempaa kuin pitkän parisuhteen seksi jossa nainen suostuu pitkin hampain pikaseksiin

Vierailija
40/43 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on laadullisesti paljon parempaa kuin pitkän parisuhteen seksi jossa nainen suostuu pitkin hampain pikaseksiin

Hanki itsellesi kunnollinen sopiva  halukas nainen. Heitäkin on olemassa.  Olen ollut koko ikäni halukkaan naisen kanssa parisuhteessa. Ollut juuri siitä syystä, että hän on aina halunnut minua ja seksiä kanssani. On aina halunnut tyydyttää minut, kuten minäkin hänet. En olisi ikinä sinkkuna saanut niin paljoa halukasta pillua, olisi pitänyt olla tuhansia naisia.