Mikä uusi auto kannattaisi ostaa jos aikoisi pitää sen kauan niin että ajaa loppuun
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melkein 20v vanha VW Phaeton.
Vieläkin antaa paremmat kyydit kuin moni pakasta vedetty auto.
Harmi ettei noita enää uutena saa.M44
Ei kannata itselle valehdella.
Meillä on 18-vuotias honda cr-v, ikä ei tunnu vielä missään. Mutta onko nyt ostettava hyvä samassa iässä, ei voi tietää.
Autoilija. kirjoitti:
Minä tutustuisin käytettyjen autojen vikatilastoihin. Vähävikainen todennäköisesti kestää pitkään. Minulla oli aiemmin Audi80, jolla ajoin 20 vuotta. Siinä kun oli sinkitty kori, rosteripakoputki ja vähän vikaantuvaa tekniikkaa.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8f9a0bb0-1155-46fb-889e-26b87747…
Tuon aikakauden Audit olivatkin laatupelejä. Sitten tuli uusi insinöörisukupolvi ja voiton maksimointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttomoottori Volvo 👍
Tuollaista ei enää ole Volvon mallistossa, kaikki hybridejä tai sähköautoja. Aloituksessa oli kyse uudesta autosta.
Miksi tulet tänne valehtelemaan? 10 sek haulla löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Dieselmersu
Ei enää uutta kannata. 2014 viimeisiä ikiliikkujia.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin kauan pitää kannattaa kenties ottaa minkä haluaa. Jos vuosikymmeniä ajaa en lähtis mitään daciaa ostamaan. On sillä ajamisen ilollakin joku merkitys. Kaikkiin joutuu kuitenkin jotain tekemään.
Mulla ollut dacia nyt 12v ja hyvin menee.
Toyota Corolla. En edes harkitsisi muita. Kaikkia varaosiakin on saatavilla helposti.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla.
Kun pitää Korollansa ruosteettomana, on K. käytännössä ikuinen. Mutta on myös muistettava pitää K . tarkasti ruosteettomana.
Mun sukulaisella on yli 30 vuotta vanha Corolla, hyvin toimii👍
Nykyiset toyotat on kaikkea muuta kuin luotettavia eikä ainakaan kestäviä. Jos haluat ruosteettoman ota eurooppalainen jossa on sinkitty kori. Kone kestää kunhan sen välillänajaabkunnolla kuumaksi..
Diesel-Volkkari. Niitä näkee nytkin vanhimpina vielä liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla.
Kun pitää Korollansa ruosteettomana, on K. käytännössä ikuinen. Mutta on myös muistettava pitää K . tarkasti ruosteettomana.
Miten auto pidetään ruosteettomana? Omat autoni ovat ruostuneet ihan kyselemättä.
Ruosteenestokäsittely ja hyvä korin hoito.
Ei ehkä mitään. Kannattaa vain asennoitua, että autoa tulee vaihtamaan tuona aikana pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melkein 20v vanha VW Phaeton.
Vieläkin antaa paremmat kyydit kuin moni pakasta vedetty auto.
Harmi ettei noita enää uutena saa.M44
Tänkte köpa en sådan för längesedan. Hittade dock ingen bra begagnad och färgen på de nya som fanns kvar var svart.
Joku Top-10 maailmanlaajuisesti suosituimmista autoista mahdollisimman yksinkertaisella tekniikalla. Suosio takaa varaosien saatavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 18-vuotias honda cr-v, ikä ei tunnu vielä missään. Mutta onko nyt ostettava hyvä samassa iässä, ei voi tietää.
Meillä 20-vuotias Honda Accord LX. Aina kun viedään huoltoon, huoltomiehet pyytävät miestäni soittamaan heille ensimmäiseksi jos aikoisi myydä. Ei myydä, tallissa pidetty aivan kuin uusi.
Ehdottomasti joku polttomoottoriauto!
Mieluiten vielä Diesel.