Olin uuden miesystävän kanssa ravintolassa syömässä ensinmäistä kertaa. Ennen ruokaa hän oli jo juonut 2 olutta. Red Flag?
Ensin tilasi oluen ja ennenkuin ehdimme edes tilata ruokaa niin hän tilasi jo toisen kaljan. En oikein tiedä mitä ajatella nyt.
Kommentit (186)
Minä en jatkais suhdetta kyseiseen mieheen. Mulle tuollainen juominen on ehdoton ei. Isäni oli alkoholisti ja mua ahdistaa todella paljon puolison juominen. Joo, olen sinkku
En varmaan sanoisi mitään heti, mutta jos toistuisi, niin sitten se olisi ainakin mulla siinä.
En jaksa ihmisiä joille päihteet on niin hiton tärkeitä.
Kysyt muilta mitä sinun pitäisi ajatella.
Kysyitkö muilta ennen treffejä, onko se tyyppi sopiva treffeille?
Kysyitkö muilta ennen treffejä, mihin ravintolaan pitäisi mennä ja mitä tilata?
Kysyitkö muilta ennen treffejä, kumman luo treffien jälkeen?
No kyllä tuo muakin hieman ihmetyttäis. Mitä joi ruoan kanssa? Ootteko kuinka monta kertaa nähneet ja onko silloin juonut jtnk liikaa tms?
Vierailija kirjoitti:
Kysyt muilta mitä sinun pitäisi ajatella.
Kysyitkö muilta ennen treffejä, onko se tyyppi sopiva treffeille?
Kysyitkö muilta ennen treffejä, mihin ravintolaan pitäisi mennä ja mitä tilata?
Kysyitkö muilta ennen treffejä, kumman luo treffien jälkeen?
Miksi sinä kyselet puupäisiä täällä, vaikket ikinä ole ollut treffeillä?
No kädet vapisevana jännityksestäkö siinä olisi introverttinä pitänyt ensimmäisillä treffeillä olla.
Hmm, miten pystyy tilaamaan kaljaa ilman että pystyy tilaamaan ruokaa?
Vai mietittekö niin kauan mitä tilata?
Keksityltä jutulta taas vaikuttaa.
No joiko muuta kuin ne 2 olutta? Jos sitä jännitti?
Lähinnähän tuo on moukkamaista ja tyylitajun puutetta. Ei taida hyvät tavat olla kovinkaan hallussa. Tätä kommentoisin mieluiten kahdella kirjaimella aakkosten loppupuolelta, mutta annetaan nyt olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä oli jano?
Janoon voi juoda vettä. Alkoholiton olutkin käy.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan sanoisi mitään heti, mutta jos toistuisi, niin sitten se olisi ainakin mulla siinä.
En jaksa ihmisiä joille päihteet on niin hiton tärkeitä.
Olut ei ole päihde vaan nestemäistä leipää.
Ruuan tuleminen on kyllä joskus kestänyt niin kauan että olen ehtinyt hakea tiskiltä odotellessa lisää juotavaa. Paljon riippuu millä asenteella on lähtenyt liikenteeseen. Jos tarkoitus on vain syödä niin en välttämättä joisi olutta ollenkaan. Jos taas tarkoitus on syödä ja jatkaa baari-iltaa niin tilaan juomia sitä tahtia kuin hyvältä tuntuu, jos ruoka viivästyy niin sitte voi mennä useampikin juoma ennen ruokaa.
Aika pienestä tulee kyllä red flagia nykyään. Parempi kuin juo pelkästään vissyä, vai onko sekin red flag?
Minulle on kyllä itselleni red flag jos nainen alkaa tuollaisesta asiasta inisemään.
Kuulostaa kyllä melkoisen moukkamaiselta. Juntilta.
Hirveää on että olutpäihdettä on juotu - shamppa-kalja ja aperitiivi ennen ateriaa olisi ollut ok :D
Vierailija kirjoitti:
Punainen lippu?
Joo! Mikä helevetin Red Flag, nyt ollaan Suomessa!
Entäs keltainen ja vihreä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä oli jano?
Janoon voi juoda vettä. Alkoholiton olutkin käy.
Vedenjuoja on takuu varmasti 'entinen' alkoholisti.
Jos sillä oli jano?