Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti sanoi että olen outo, luulen että tätä on saattanut käydä ennenkin

Vierailija
28.05.2023 |

Deitti, mies, sanoi että olen jotenkin outo. Lisäsi että hän pitää siitä.

Saan yleensä seuraa helposti, olen pitkä, vaalea ja hoikka. Joskus tehnyt hieman mallintöitä. Olen hiljaisempi ja pohdiskeleva. Kiinnostunut mm huonekalujen entisöinnistä.

Voi olla tämä on vain tyypillistä käytöstä deitisivelluksissa, että tavataan pari kertaa ja siirrytään seuraavaan.

Mutta aloin miettimään mitä jos olen jotenkin outo, minkälainen ihminen on outo?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa nyt kehuna että olet outo, mutta myöhemmin pilkata sinua siitä että pitää sinua outona.

Vierailija
22/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negaa sinua. Negaus on siis sitä, kuinka kohteliaisuuteen verhotulla piikillä toinen osapuoli yrittää saada "tiputettua" treffikumppanin tasolleen. Kuulema varma tapa saada kauniita naisia, joita mielistellään päivästä toiseen ja jotka ovat siksi kyllästyneitä kuulemaan kohteliaisuuksia.

Tätä taktiikkaa käyttävä deitti kannattaa heivata heti. Psyykkisesti ja emotionaalisesti terve ihminen ei tunne tarvetta "tiputtaa" ketään "jalustaltaan".

Hmm kiitos. Menin treffeille toisista juhlista joissa olin jo nauttinut pari lasia viiniä. Mainitsin kyllä asiasta, en paljon alkoholia käytä.

Eli saatoin kyllä vaikuttaa hieman oudolta, tai sitten oma yleensä tarkka huomiokykyni ei kyennyt tarkkailemaan miestä tältä kantilta.

Ajattelin jo että tapaan hänet uudestaan, mutta nyt tuntuu että en tiedäkään. Ehkä hänessä tosiaan oli jotain sellaista, negatiivista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen oudoiksi sellaiset treffiseuralaiset, jotka kertovat itsestään heti kovin henkilökohtaisia asioita tai esittävät minulle hirveästi kysymyksiä omista asioistani.

Vierailija
24/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa eivät halua että olet särötön kiiltokuvamalli? Jos huumorintaju tai ajatukset eivät osu yksiin, hae seuraava vaan.

Vierailija
25/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen oudoiksi sellaiset treffiseuralaiset, jotka kertovat itsestään heti kovin henkilökohtaisia asioita tai esittävät minulle hirveästi kysymyksiä omista asioistani.

Minä olen ennemmin hieman pidättyväinen.

Mies sen sijaan halusi pelata peliä jossa kyseltiin kysymyksiä ja hän niitä minulta kyseli.

Vierailija
26/26 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa eivät halua että olet särötön kiiltokuvamalli? Jos huumorintaju tai ajatukset eivät osu yksiin, hae seuraava vaan.

En ole yhtään sellainen, vaan erittäin maanläheinen.

Minä haluan tutustua ihmisiin, enkä jatkuvasti siirtyä seuraavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi