Deitti sanoi että olen outo, luulen että tätä on saattanut käydä ennenkin
Deitti, mies, sanoi että olen jotenkin outo. Lisäsi että hän pitää siitä.
Saan yleensä seuraa helposti, olen pitkä, vaalea ja hoikka. Joskus tehnyt hieman mallintöitä. Olen hiljaisempi ja pohdiskeleva. Kiinnostunut mm huonekalujen entisöinnistä.
Voi olla tämä on vain tyypillistä käytöstä deitisivelluksissa, että tavataan pari kertaa ja siirrytään seuraavaan.
Mutta aloin miettimään mitä jos olen jotenkin outo, minkälainen ihminen on outo?
Kommentit (26)
Etkö ole yliseksuaalinen? Se voi olla outoa monessa.
Minäkin olin Anttilan lastenvaate kuvastossa.🤣
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole yliseksuaalinen? Se voi olla outoa monessa.
Tonttu sä dumppasit virolaisen stripparin liiallisen kiihkeyden takia.
Vierailija kirjoitti:
On hyvällä tavalla outoja ja sitten huonoja.
Olen ollut myös yli 10v suhteessa ja itse ajatellut olevani hyvällä tavalla outo.
Toivon ainakin niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin Anttilan lastenvaate kuvastossa.🤣
Ja nyt sinulle tuli paha mieli.
Ap
No jos et tiedä varmasti, onko "tätä" käynyt ennen vai ei, olet kyllä hieman outo. Toki vaihtoehtona myös dementia.
Mä olen mieluummin outo, kun osa harmaata massaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mieluummin outo, kun osa harmaata massaa.
Ei minua yhtään haittaa olla outo.
Mutta olisi kiva tietää miten outo.
Ap
Mahdotonta sanoa mitään sen tarkemmin, voi tarkoittaa mitä vain. Tai jopa sitä, että tyyppi on itse outo ja sen mielestä normaalit asiat voivat olla sille outoja.
Vierailija kirjoitti:
AP, minkä ikäinen olet?
39 v.
Luulen että vaikutan ensin lapselliselta, ehkä outous onkin siinä. Vaikka todellisuudessa huumorini on kuivaa ja minusta moni ihminen on lapsellinen. Esim kauhistelin juuri miten huonosti ihmiset käyttäytyvät facebookin ryhmissä. Tai aikuiset ihmiset jotka juoruavat ja puhuvat muista pahaa.
No voi pyhä yksinkertaisuus - kysy siltä mieheltä, miksi kokee sinut oudoksi. Ei kai me täällä nyt saat*na osata sanoa. Tai no voin arvata - olet miehen mielestä todella yksinkertainen, mutta kohteliaana käyttää sanaa 'outo'.
Vierailija kirjoitti:
No voi pyhä yksinkertaisuus - kysy siltä mieheltä, miksi kokee sinut oudoksi. Ei kai me täällä nyt saat*na osata sanoa. Tai no voin arvata - olet miehen mielestä todella yksinkertainen, mutta kohteliaana käyttää sanaa 'outo'.
Mistä tulee tarve olla ilkeä? Hyvin outoa.
Eikö aiheesta voi keskustella asiallisesti?
Mies sanoi jo että olen sillä tavalla outo että hän pitää siitä.
Minusta olisi epäkohteliasta kysellä lisää kun ei vielä tunneta.
Ap
Noin kommentoiva mies on kyllä itse outo.
Exäni jaksoi ainoana kehunaan sanoa miten olen outo. En ollut mitenkään otettu vaan päinvastoin.
Olen 35 vuotias muunsukupuolinen ja tykkään enemmän oudoista ihmisistä kuin tavallisista.
Negaa sinua. Negaus on siis sitä, kuinka kohteliaisuuteen verhotulla piikillä toinen osapuoli yrittää saada "tiputettua" treffikumppanin tasolleen. Kuulema varma tapa saada kauniita naisia, joita mielistellään päivästä toiseen ja jotka ovat siksi kyllästyneitä kuulemaan kohteliaisuuksia.
Tätä taktiikkaa käyttävä deitti kannattaa heivata heti. Psyykkisesti ja emotionaalisesti terve ihminen ei tunne tarvetta "tiputtaa" ketään "jalustaltaan".
On hyvällä tavalla outoja ja sitten huonoja.