Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se osoitteenmuutos. Heti.
Miksi heti?
Virheet pitäisi aina korjata heti. Harmi kun ei pysty itse olemaan ihan joka paikassa tekemässä kaikkia asioita kaikkien puolesta. Järkipuhetta sekä ohjeita pitäisi ymmärtää. Varsinkin kun ne perustelee hyvin loogisesti ja ymmärrettävästi. Esim. Syy-yhteys. Ei pitäisi koskaan leikkiä vakavilla asioilla eikä varsinkaan tehdä mitään jos ei ymmärrä mikä vaikuttaa mihinkin jne.
Ihmiset, jotka huolehtivat liikaa muiden asioista voivat olla aika hankalia läheisinä...
Siksipä juuri olen pitänyt aina huolen omista asioistani. Olen riittävän älykäs toimimaan joten olen säästynyt sellaisilta ongelmilta. En itsekään pidä pakottajista tai tuputtajista joten siksipä sanon jos en tarvitse apua mutta perustelen myös tarvittaessa jotta ei tarvitse hävetä avun tarjoamista, neuvomista tms. tai tuntea epävarmuutta. Ihmisiä on monenlaisia joten avoimuudella pärjäisitte tekin paremmin. En ole tarvinnut koskaan neuvoja ihmisten kanssa toimimiseen. 👌
Hyvää huomenta kaivattuni. Aurinkoinen halaus ja kesäinen suukko sulle.
Vietä kiva lauantai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat etenevät omalla aikataulullaan...
Voi hyvänen aika. Jos asiat päättävät kaikesta en halua edes alkaa ajatella mitä tapahtuu. Huomenta sullekin.
Kuka antaa toisten päättää asioistaan?
Tyhmä ihminen. En ole sellainen. Ymmärrätkö että sinäkään et päätä mitä valtion konttoreissa tehdään? Pystytkö ymmärtämään muunlaisia ihmisiä kuin mitä edustat itse? Jotkut myös elävät joten tekeville sattuu. Nyt on lisäksi 2023 ei 1995. Tsemppiä vaan sullekin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielä uskoa?
Joo, mä uskon ihmeisiin...
Yks taivaanrannanmaalari.
Ja telepatiaan!
- toinen samanmoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielä uskoa?
Ja ihmisiin...
Taidan lähteä täältä vähin äänin kahvin ja aamupuuron keittoon.
Pahoin pelkään, et täällä alkaa taas äänenpainot kovenemaan. Ei jaksa sellaista heti aamusta.
Olkaa kiltisti. 👍
Vierailija kirjoitti:
Näin mustasukkaista unta
Millaista?
Itse näin läpi yön unta, jossa sain käsiini kolmen miehen kuvat, joissa oli heidän syntymäaikansa. Pohdin valokuvaako ne itselleni. Myöhemmässä unen vaiheessa pohdin, että jos kerron tietäväni oikean iän, paljastun. Mietin keskiarvon laskemista kuvin miehille iän suhteen, ehkä salaisin sillä jälkeni. Ja se osuisi kuitenkin lähelle totuutta. Herätessä en oikein oivaltanut pointtia. Mutta ehkä se oli nuo ID - korttia muistuttavat kuvat. Niissä oli jotain kiellettyä nähtävää. Tunsin olevani varkaissa.
Et vastannut viesteihini koskaan vaan estit aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielä uskoa?
Ja ihmisiin...
Kyllä haluaisin minäkin ja tavallaan uskonkin sillä eivät kaikki tee virheitä varsinkaan tarkoituksella. Liika hyväuskoisuus johtaa tuhoon eikä sen perusteella saisi paeta vastuuta tai sitä mitä näkee tai tietää/ymmärtää todeksi. Todellinen hyvyys on vastuunottoa sekä lähimmäisten auttamista. Joskus Suomessa oli lämminhenkisempää ja ihmiset auttoivat toisiaan aika paljon. Muistan tämän omasta lapsuudestani. Tiedän tasan tarkkaan mitä on elämä kokonaisuudessaan, myös sen varjopuolen jota myös aikanaan yritettiin peittää sekä kieltää koska ei haluttu enää auttaa. Ja ne syrjäytyneet olivat niitä päihdeongelmaisia ym. elämänhallintansa menettäneitä. Muistelkaas lama-ajan Suomea ken pystyy muistamaan. T. vm. 87
Vierailija kirjoitti:
Luulin kiinnostuksen olevan molemminpuolista mutta huomasin, että olen vain haaveillut itsekseni koko tämän ajan
Mistä sen huomasit?
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut viesteihini koskaan vaan estit aina?
Syyttäkää sitten näitä noloja estäjiä kun joku kuolee tai tapahtuu jotakin muuta pahaa. Päät pois perseistä ja silmät auki sattui se sitten kuinka paljon tahansa. Kuunnelkaa viisaampia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään, et täällä alkaa taas äänenpainot kovenemaan. Ei jaksa sellaista heti aamusta.
Olkaa kiltisti. 👍
Näin osoitetaan mieltä kun ei haluta keskittyä muuhun kuin itseen. Otan itseeni koska ei ollut minun mielelleni mieluista ja syytä siitä teitä ja vielä oksennan perään. Olet nolo ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan mannapuuroa ja mansikkaa, kaivatun kanssa
Hyi. Ei mitään ikimaailmassa mitään pula-ajan mannapuuroa, edes kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heti?
Virheet pitäisi aina korjata heti. Harmi kun ei pysty itse olemaan ihan joka paikassa tekemässä kaikkia asioita kaikkien puolesta. Järkipuhetta sekä ohjeita pitäisi ymmärtää. Varsinkin kun ne perustelee hyvin loogisesti ja ymmärrettävästi. Esim. Syy-yhteys. Ei pitäisi koskaan leikkiä vakavilla asioilla eikä varsinkaan tehdä mitään jos ei ymmärrä mikä vaikuttaa mihinkin jne.
Ihmiset, jotka huolehtivat liikaa muiden asioista voivat olla aika hankalia läheisinä...
Niin missä menee välittämisen ja huolehtimisen raja. Sivusta
Mikä on tämä olo, kuin olisi jyrän alle jäänyt. Ilmanalan vaihto? Ei kyse krapulasta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa kiltisti. 👍Näin osoitetaan mieltä kun ei haluta keskittyä muuhun kuin itseen. Otan itseeni koska ei ollut minun mielelleni mieluista ja syytä siitä teitä ja vielä oksennan perään. Olet nolo ihminen.
Joo, nolo olen puolestasi.
Keitin just"pula-ajan' perus kaurapuuron.
Puolet vettä, puolet maitoa.
Voi nokare ja merisuolaa joukkoon. Ei kun nauttimaan.
Vähän oon kyllä nolo!
Vierailija kirjoitti:
Keitin just"pula-ajan' perus kaurapuuron.
Puolet vettä, puolet maitoa.
Voi nokare ja merisuolaa joukkoon. Ei kun nauttimaan.
Vähän oon kyllä nolo!
Hah, ei pula-aikana maitoa ja voita puuroihin tuhlailtu!
Jos oisin tiennyt eilisestä tapahtumasta ja että olit siellä, olisin hankkiutunut paikalle keinolla millä hyvänsä, vaikka työt haittasivatkin elämää.
Kuka antaa toisten päättää asioistaan?