Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan mannapuuroa ja mansikkaa, kaivatun kanssa
Hyi. Ei mitään ikimaailmassa mitään pula-ajan mannapuuroa, edes kaivatun kanssa.
Meitä on erilaisia. Mulle mannapuuro on kyllä herkkua ja samoin riisipuuro. Myöskin kaurapuuro, jos on tehty kokonaisista suurimoista. Samoin ruispuolukkapuuro. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se osoitteenmuutos. Heti.
Miksi heti?
Virheet pitäisi aina korjata heti. Harmi kun ei pysty itse olemaan ihan joka paikassa tekemässä kaikkia asioita kaikkien puolesta. Järkipuhetta sekä ohjeita pitäisi ymmärtää. Varsinkin kun ne perustelee hyvin loogisesti ja ymmärrettävästi. Esim. Syy-yhteys. Ei pitäisi koskaan leikkiä vakavilla asioilla eikä varsinkaan tehdä mitään jos ei ymmärrä mikä vaikuttaa mihinkin jne.
Ihmiset, jotka huolehtivat liikaa muiden asioista voivat olla aika hankalia läheisinä...
Niin missä menee välittämisen ja huolehtimisen raja. Sivusta
Ai kauhea, onko ymmärrys näin pohjalla. Oikeasti? Auttakaa nyt toisianne ihmiset, lähimmäisiä, tuttavia, apua tarvitsevia. Avun tulee lähteä tarpeesta. Joskus on niin yksinkertainen tilanne että joku on hieman heikossa kunnossa ja tarvitsisi ihmisen joka on läsnä ja valvoo. Joskus tie vie sairaalaan koska siellä on hoitajia joita kotona ei ole. Toki on myös välillä tarve sairaalahoidolle jos kotihoito ei ole riittävä. Basic? Jos itselläsi on hankaluuksia ymmärtää toista ja tarpeita, keskustelkaa. Väärinymmärryksiä voi tapahtua mutta kyllä asiat selviävät kun puhutaan rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan mannapuuroa ja mansikkaa, kaivatun kanssa
Hyi. Ei mitään ikimaailmassa mitään pula-ajan mannapuuroa, edes kaivatun kanssa.
Meitä on erilaisia. Mulle mannapuuro on kyllä herkkua ja samoin riisipuuro. Myöskin kaurapuuro, jos on tehty kokonaisista suurimoista. Samoin ruispuolukkapuuro. Sivusta.
Minäkin tykkään puuroista! Nams nams!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitin just"pula-ajan' perus kaurapuuron.
Puolet vettä, puolet maitoa.
Voi nokare ja merisuolaa joukkoon. Ei kun nauttimaan.
Vähän oon kyllä nolo!Ei nolottaisi yhtään, voin lisäksi saattaisi lipsahtaa päälle kanelia ja omenahilloa. Maito saattaisi olla kaikkein punaisinta luomua.
Omenahillo on hyvää. Kaneli on niin super pullassa ja puurossakin. Banaaniakin voi maustaa kanelilla! 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä olo, kuin olisi jyrän alle jäänyt. Ilmanalan vaihto? Ei kyse krapulasta tms.
Jaa-a. Tuu tänne niin katsotaan. Voi olla useita syitä. Varmasti turvottaakin? No kyllä se ilman viinaksia tuli mullekin kaikki kehoasiat. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lähteä täältä vähin äänin kahvin ja aamupuuron keittoon.
Pahoin pelkään, et täällä alkaa taas äänenpainot kovenemaan. Ei jaksa sellaista heti aamusta.
Olkaa kiltisti. 👍Näin osoitetaan mieltä kun ei haluta keskittyä muuhun kuin itseen. Otan itseeni koska ei ollut minun mielelleni mieluista ja syytä siitä teitä ja vielä oksennan perään. Olet nolo ihminen.
Joo, nolo olen puolestasi.
Ei se liity minuun hani mitenkään. Ihan hyvä yritys! 😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vähän oon kyllä nolo!
Eikös olisi nolompaa jättää hyvät ruoat syömättä arvostelijoiden takia? Tai enemmänkin tyhmyyttä. Avoimuutta, huumorintajua ja rentoutta. Sitten mulle joku ihana mies jota voi rakastaa mutta joka ei ala vaativaksi eikä ole itserakas. Joku lämmin hyvä ihminen. Täytyy tykätä elämisestä eikä saa olla mielistelijä. Olen tarkka joten ei tarvita jonoa. 🧚 Kuhan nyt heitin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän oon kyllä nolo!Ei nolottaisi yhtään, voin lisäksi saattaisi lipsahtaa päälle kanelia ja omenahilloa. Maito saattaisi olla kaikkein punaisinta luomua.
Totta kai, punaista sen olla pittää. Laitoin voin ja suolan puuron joukkoon jo keittäessäni. Merisuola antaa pehmeämmän maun kuin tavallinen suola. Jos en syö voisilmällä, niin laitan marjoja ja jotain mustikka ym. keittoa päälle. Hyvää!
Toi sun vinkkis kuulosti myös hyvältä. Täytyypä joskus kokeilla. Kiinnostaa. Nytkin ois voinut, mut huomasin et kaneli on loppu, tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän oon kyllä nolo!Hah, ei pula-aikana maitoa ja voita puuroihin tuhlailtu!
Piti elää säästeliäästi koska pula. Mutta voikaan ei tänä runsauden aikakautena ole saanut säilyä enää runsaana. Jää leivätkin syömättä kun kaikki hyvä pilataan. En ole muuten leipää syönyt kuukausiin, ei maistu. Ehkä se taas tästä.
Olen pahasti puutteessa. Enkä nyt puhu puurosta. Jos olisin sinkku, ei tämä olisi edes ongelma ja ratkaisukin olisi suoraviivaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahasti puutteessa. Enkä nyt puhu puurosta. Jos olisin sinkku, ei tämä olisi edes ongelma ja ratkaisukin olisi suoraviivaisempi.
Äläs sano noinkaan mutta juurikin siksi olen aina tehnyt ratkaisut itse ja vaihtanut suuntaa ettei tarvitse kärsiä määräänsä enempää. Se on se idea, jos et halua jatkaa, eroa!
Kiitokset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa heinäkuun ensimmäistä päivää mun unelmieni naiselle 💕
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ikävöiden ajattelen sua ihana 💕Kiitokset. Mukavaa onkin kun on ensimmäinen lomapäivä. Unohdan työt ja menneen vuoden murheet.
Kesämielellä eteenpäin. 💕
Kuinkas sulla? Oletkos loma tunnelmissa kenties itsekin?
Ai niin, tosiaankin, hyvää huomenta ja mukavaa päivää sullekin. Paljon lämpöistä halauksia muutamalla pienellä suukkosella höystettynä! Melkein unohdin sanoa, kun olen niin onnessani. Voi tätä riemun päivää! 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pieni ikävä kyllä on. 💕
Kiitos. Kyllähän tässä jonkinmoinen lomatunnelma on. Hyvää lomaa 💕
Halaus ja suukko 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävää, miksi toinen ei halua, pienet lapset?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet onneton?
Syntyi taas se kuva, että työkaveriksi kelpaan, muutakin asiaa voi mun kassa puhua niin kauan kun siltä ajalta saa palkan, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs sano noinkaan mutta juurikin siksi olen aina tehnyt ratkaisut itse ja vaihtanut suuntaa ettei tarvitse kärsiä määräänsä enempää. Se on se idea, jos et halua jatkaa, eroa!
Itsekkäät ratkaisut ei ihan helpolla irtoa, kun on lapsia yms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet onneton?
Ihminen elämästä puuttuu. En kyllä tee mitään asian eteen, koska tavallaan kaikki Ok. Siksi välillä onneton, turhautunut, nuutunut ja mitä näitä olotiloja on.
Ihminen sopeutuu kummasti erilaisiin vaiheisiin ja tilanteisiin. Vielä jos on tietynlaiset persoonallisuuden piirteet. Silti saattaa olla ajoittain alakuloinen, voimaton jne. Ehkä seksistä ja läheisyydestä saisi energiaa ja iloa.
Mannapuuro on puurojen kuningatar. Herkku puurojen joukossa. Nam! 😋