Kokemuksia Kenzahome nettikaupasta?
Kukaan tilannut tuolta? Epäilyttävää, kun sivustolla ei edes lue mistä maasta ovat.
Kommentit (43)
Vierailija29 kirjoitti:
Itse tilasin sieltä Neck Releaserin, jota moni näytti kehuvan facebook-mainoksen kommenteissa. (Tsekkasin että ne ovat oikeita suomalaisia ihmisiä eikä valetilejä, tai sitten oli hyvin vedätetty.)
Tuotteesta en vielä osaa sanoa, kun se on edelleen matkalla. Se on lähetetty 2 viikkoa sitten, mikä on sinänsä kohtuuaika, muttei se ainakaan Suomesta tule. Seurantanumerolla näkee päivityksiä tyyliin "departed from origin airport", "arrived to sort facility" mutta niissä ei näy maata/kaupunkia.
Palaan myöhemmin kertomaan, mikäli tämä tilaus meni täysin ketuiksi.
Mä tilasin tän sama tuotteen ja tuli reilussa parissa viikossa. On mitä luvattiinkin.
juui näin. tilasin jalkahieromalaitteen, joka ei vain toiminut. Kun kysyin palautusosoitetta tuli kaikkea vetkuttelua. vaativat kuva tuotteesta ja vika määrittelyä ym. En ole vielä saanut palautusosotetta, tuskinpa saankaan. Rahat on menetetty. Onneksi ei olllut kovin hintava, ei olisi pitänyt ennekkoon maksaa. Mutta oppiaikä kaikki. Näitä huijareita näköjään riittää. Tietysti voisin lähttää valituksen tuonne kuluttajavalituslautakuntaan , jos sitä kautta tulisi enemmän julkisuutta.
Tsekatkaapa Vauva.fi keskustelu aiheesta Niemi Putiikki..! Ja vaikuttaako nettisivu niemiputiikki.fi tutulta, mikäli olette vierailleet Kenzahomen sivuilla (tarjoukset, fontit, asettelu yms yms)..?
Kopion tähän kommenttini Niemi Putiikki -keskustelusta:
Tilasin heinäkuun puolivälin paikkeilla Niemi Putiikista vaatteita ja tajusin vaatteet saatuani tulleeni huijatuksi. Olen ilmoittanut tästä myös Klarnalle, lasku on jäädytetty, kunnes asia selvitetty.
Suurin osa vaatteista ei siis todellakaan vastannut myyntikuvia. 🤦 Materiaali, malli ja väri eivät täsmänneet. Reklamoin asiasta sähköpostitse (info@niemiputiikki.fi), ilmoitin, että haluan palauttaa suurimman osan tilaamistani vaatteista ja sain saman vastauksen, kuin te muutkin, jossa pahoiteltiin tilannetta ja luvattiin 20% alennus hinnasta jos pitäisin tuotteet, mutta jos haluaisin edelleen palauttaa ne, pitäisi palautus tehdä Kiinaan. Kiinaan palauttaminen maksaakin näköjään sitten lähemmäs 100 euroa..
Laitoin tässä kohtaa Googleen hakusanaksi Niemi Putiikki ja huijaus ja löysin samantien tämän keskustelun aiheesta. Olen nyt tehnyt myös rikosilmoituksen. Laitoin jopa rastin kohtaan Vaadin tekijälle rangaistusta vaikka tuskin tämä ikinä menee missään tutkinnassa pidemmälle..
Laitettuani asiakaspalvelun sähköpostiin kuvia kaikkein eniten heidän nettisivujensa tuotekuvista eroavia vastaanottamiani vaatteita, sain vastauksen, että olet saanut oikeat, tilaamasi tuotteet. Vastasin heille, että sokeakin näkee, että tuotteet ovat täysin eri, ja että tein rikosilmoituksen..
Vierailija kirjoitti:
Katselin sieltä kans niskan venytintä kun se tuli facessa aina vastaan. Googlailun perusteella vaikutti niin epäilyttävältä että tilasin sitten sen suomalaisesta fysiopuodista vähän kalliimmalla.
Mistä tilasit ja minkäniminen tämä tuote on?
Sen niskajutun saa tilattua suoraan Wishistä/Aliexpressistä/tms jollain 2-3 eurolla. :D Ja ihan samaa tavaraa kuin tällaisen huonosti hoidetun dropshippauskaupan kautta tilattu.
Itse en myöskään tätä neck reaseria saanut kotiin asti. Tein oston Klarnan kautta. Olisi pitänyt maksaa vielä tullimaksu johon olisi pitänyt laittaa luottokortin tiedot.
Eivät suostu palauttamaan ostosummaa.
Onko kukaan saanut rahoja takaisin? Pyysivät kuvia ja pelottelevat että palautus maksaa maltaita. Seuraavasta ostoksesta saisi 50 % alennusta. Mielestäni oli tyytyväisyystakuu, että rahat takaisin. Sähköpostia lähetellään joka päivä, asia ei edisty kyllä yhtään. Maksu on Klarnan kautta.
Tilasin ja tuote tuli niinkuin pitikin. Itse elin uskossa, että oli Hollantilainen firma, mutta Kiinastahan tuo paketti tuli. Otti pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut rahoja takaisin? Pyysivät kuvia ja pelottelevat että palautus maksaa maltaita. Seuraavasta ostoksesta saisi 50 % alennusta. Mielestäni oli tyytyväisyystakuu, että rahat takaisin. Sähköpostia lähetellään joka päivä, asia ei edisty kyllä yhtään. Maksu on Klarnan kautta.
Ensin lupasivat -30 % alennusta. En suostunut, kysyin palautusosoitetta jota eivät jostain syystä anna. Kun se kuulemma tulee minulle niin kalliiksi. No, ehkä tuleekin jos pitää Kiinaan asti palauttaa. Tosin nämä tuotteet tulevat jostain Euroopan varastosta.
Linkitin sitten heidän mainoksensa seuraavaan sähköpostiin. Eli
- "100 % tyytyväisyystakuu. Joko koet tuotteistamme hyötyä tai saat rahasi takaisin"
- "Jokainen tilaus tulee 30-päivän riskittömän koejakson kanssa".
Ihmettelin näitä mainoksia, kun he tuntuvat toimivan aivan eri tavoin. Alennusta nostettiin johtajan kanssa neuvottelun jälkeen -50 %!!! Eli vieläkin saavat voittoa, kun tuote maksaa esim. wishissä noin 4 euroa plus postikulut - jää siis alle kympin toimituksineen. Minähän en sillä mitään tee ja palauttaisin kohtuukustannuksin. Kun ei heidän mainoslauseisiinsa näköjään voi luottaa.
Olen laittanut Klarna-laskun riitatilaan. Viimeisessä postissani pari päivää sitten kyselin vielä tarkemmin yhteystietoja, kun mainostavat olevansa sataprosenttisesti suomalainen yrityskin!
Nyt on hiljaista.
PS: Tuotehan on varmaan hyvä, en vaan voi käyttää sitä. Yritin peruuttaa tilaukseni heti välittömästi kun tajusin homman. Ei onnistunut kuulema. Suomen lait eivät tunnu koskevan tätä "suomalaista firmaa". Kehottivat vastaanottamaan paketin ja sitten päättämään, mitä teen. Olen päättänyt, mutta heille se ei tunnu sopivan. Wishissäkin pystyy tekemään peruutuksen tietyssä aikaikkunassa. Heillä ei näköjään onnistu.
Minuakin tämä firma huijasi, tilasin sen niskan venytyslaitteen ja ilmoitus että voi noutaa mutta ei ollu että mistä. Kyselin perään mut mitään ei kuulunut. Ostin sen klarnan kautta ja aattelin että maksan kun tuote tulee, nyt molemmat firmat pakko maksattavat vaikka tuotetta en saanut. Huijareita molemmat, empä käytä enää klarnankaa palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin tämä firma huijasi, tilasin sen niskan venytyslaitteen ja ilmoitus että voi noutaa mutta ei ollu että mistä. Kyselin perään mut mitään ei kuulunut. Ostin sen klarnan kautta ja aattelin että maksan kun tuote tulee, nyt molemmat firmat pakko maksattavat vaikka tuotetta en saanut. Huijareita molemmat, empä käytä enää klarnankaa palveluita.
Wishiltäkin saa sentään rahat takaisin, jos tuote ei ole tullut.
Joo mietin et tilaisin mut taidankin wishiltä ottaa, liekö helsinki kauppa tätä huijariketjua myös, kesäkuulla tilaamat sandaalit tulematta, viestejä laitellu ei vastausta, klarna selvittää, onneks en maksanu vielä
Tilasin täältä tämän niskatyyny jutun. Tavara tuli päivää vaille kahdessa viikossa perille ja oli mitä pitikin. Vielä en ole kokeillut miten toimii mut ainakin tuli perille 😅 Tosiaan jostain kiinastahan tämä tumi että halvemmaksi olis tullu tilata sieltä jostai ebayn kautta 🙄
Sain eilen kauan sit tilaamani niskatuen. Kova kuin mikä ja musta eli eri värinen kuin mainoksessa. Laitan klarnan kautta infoa
^Oikeassa olet. Aliexpressiltä saa hintaan 1,90e ja postit 6,70e. Eli aivan höpöhöpöä tuo firma.
Kiinakamaa . Palautus onnistuu mutta silti joudut maksamaan puolet hinnasta vaikka et uutta tilalle ottaskaan. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ KUKAAN TILATKO, HUIJARIPUOTI ja näitähän riittää. Samanlainen mm Fruugo
sama kävi mulle, posti palautti tilauksen ja klarnan kautta piti maksaa puolet hinnasta kuitenkin :(
Tulevat kiinasta! Ticaamalla sain vihdoin lähettäjän osoitteen. Tuotteen palautus vaan maksaa noin 50€ - 80€ tuote 35€
Itse joudun maksamaan kokonaan.. Olen nyt kuukauden tapellut tämän Kenzahome huijareiden kanssa. En usko saavani hyvitystä. Toistaiseksi olen silti jaksanut heitä pommittaa.
Kuulemma meillekki tilattu tollanen Neck Releaser. No ei keretty hakea postista, kun oltiin kesälomareissussa.
Paketti palautui lähettäjälle ja nyt pukkaa viestiä, et saa sen ku maksaa postimaksun (jonka summaa he ei osaa ilmoittaa) tai maksaa 50% tuotteen arvosta.
Kaikki viestit mitä tulee on käännetty jollain google kääntäjällä ja kauhea kiristys yritys saada edes vähän rahaa.
Tuote tilattu laskulla ja nyt pitää klarnalle tehdä ilmoitus, että tuote on palautettu.
En voi kyllä hirveesti suositella tätä lafkaa.
katsellaanpa miten tässä käy.