Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehiä jotka elättävät perheensä?

Vierailija
28.05.2023 |

Löytyisikö täältä näitä miehiä, jotka elättävät itse perheensä? Miten elämä sujuu? Onko parisuhde parempi nyt kun nainen jäi kotiin? Onko molempien elämä nyt stressittömämpää?
Ja löytyykö täältä ihan tradwifeja pukeutumisine kaikkineen?
Ja miten talous on kestänyt tilanteen? Onko tullut koskaan kiusausta hakea vaimolle esim. työttömyyskorvausta helpottamaan tilannetta?
Ja miten päädyitte tähän ratkaisuun? Koetteko, että saatte itse myös enemmän parisuhteesta näin?

Ja miehille tarkennuksena, että etsin nyt niitä miehiä, jotka maksavat perheensä elämisen itse. Eli vaimo kotona äitiyspäivärahalla ei ole perheen elättämistä, työssäkäyvästä vaimosta nyt puhumattakaan.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykypäivänä kellään on varaa yksin elättää perhettä? Meitä on 2 työssäkäyvää, eikä siltikään rahat meinaa riittää.

Ei olekaan, minä tienaan kahden keskituloisen verran yksinäni ja elätän yh:na perhettäni. Rahat ovat lopussa jatkuvasti, jos palkkani jakautuisi kahdelle tässä taloudessa(verotus kevenisi valtavasti) niin eläisimme ihan hyvin.

Vierailija
102/105 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykypäivänä kellään on varaa yksin elättää perhettä? Meitä on 2 työssäkäyvää, eikä siltikään rahat meinaa riittää.

Ette osaa käyttää rahaa. Lapsilla on liian kalliit harrastukset. Isillä liian kallis auto. Äitillä liilaa silikoonia tisseissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ainakin osalla näistä amerikan "tradwife" tyypeistä on takanaan suvun rahaa. Yhteiskunta toimii siellä niin eri tavoin kuin täällä. Vanhemmat ovat ehkä säästäneet lapsilleen, voi olla että on säätiöity rahaa, voi olla että on peritty rahaa. Rikkaan tai varakkaan perheen tytär voi aivan hyvin ryhtyä kotiäidiksi, vaikka mies olisi vain normaalituloinen. Sitä ei paheksuta tai ihmetellä (kuten täällä) ja näin tehdäänkin.

Ei siis ole mitenkään poissuljettua, että siellä niillä tradwifeillä olisi omaakin varallisuutta. 

Vierailija
104/105 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä mutta tämä on hyvin naisvaltainen foorumi. Aika harva menestynyt kovapalkkainen mies jonka palkka riittää koko perheen elättämiseen viettää aikaansa av:llä.

Kaikki palstamiehethän ovat siellä korkeimmassa tulodesiilissä omien puheidensa mukaan.

Vierailija
105/105 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta 9.desiilissä ja sekin riittää perheen elättämiseen mainiosti. Tietenkin lapsilisät ja kotihoidontuki nostetaan kun saadaan, mutta ei tuolla kotihoidontuella (ilman kuntalisää) ole mitään merkitystä kokonaistuloihin suhteutettuna. Meidän perheelle ihan sama vaikka lakkautettaisiinkin.