Minulla on nyt vahva intuitio, että tässä alkaa maailmanlaajuisesti jotain hyvin erikoista tapahtumaan. Jotain hyvin merkittävää.
On tunne, ettei käy hyvin ihmisten osalta.
Nyt on kyllä hyvin erikoinen fiilis. Tämän aikakauden ihmiset tulevat tuhoamaan ilmeisesti itsensä tahattomasti. Olemme menneet liian pitkälle ja jokin luonto/toinen siviilisaatio/muu puuttuu tähän.
Voin tuntea sen. Entä te?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Olet kai humalassa. Minunkin pitäisi olla.
En ole vaan ihan selvinpäin. Minulla on ollut aina välillä samantyylinen tunne mutta en ole kuunnellut. Se on kuitenkin vain voimistunut hiljalleen ja olen aika varma, että jotain hyvin merkittävää on tulossa. En osaa selittää sitä, sen vain aistii.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuolevat joka tapauksessa, eikö toisen sivilisaation olisi vaan helpompi puhdistaa tämä maa ihmissaastoista ja jättää jäljelle parhaimmat yksilöt, joista ei ole haittaa?
Peiliin katsomisen paikka.
Mulla on vahva tunne, että harmaa arki jatkuu tavallisen harmaana tuhansia ja tuhansia sukupolvia ja mikään ei sysää tätä jatkumoa parempaan, eikä huonompaan. Mitään erikoista ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan historiaa lukemalla näkee kyllä, että tämä nykyinen länsimainen meno ja sivilisaatio on lopuillaan. Kohta romahtaa ja tilalle alkaa taas muodostua uusi sivilisaatio. Kunnes sekin lopulta romahtaa jne. Tätä rataa se menee aina, ihmisluonne on sellainen ettei homma toimi pidemmän päälle.
Uusi sivilisaatio ei notku kovin pitkälle, sillä vaikka ilmasto Suomessa lämpenisi, ei väestönkasvu jatku loputtomiin maailmassa. Siksi naurattaa kaikki "ihmiset täyttävät galaksin" stoorit, koska syntyvyys kääntyy laskuun kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten todellisuus on jakautunut. On ne, jotka näkevät mitä on tapahtumassa ja ne jotka eivät näe.
Niin, tämä on jännä. Nyt vain ei ole mitään paikkaa, minne paeta, kun asiat tapahtuvat enemmän globaalilla tasolla.
Oletko sinkku? Ehkä kesä tuo odotuksen juhannusromanssista?
Miksi juuri me eläisimme historiallisen muutoksen ajan? Se " muutos" voi tapahtua vaikka 100 vuoden kuluttua.
Ei mitään erikoista.
Paitsi Venäjän osittainen hajoaminen ja sitä seuraavat nahistelut.
Tietysti tulevat pressanvaalit Jenkeissä ratkaisevat pitkälti tämän sukupolven tulevaisuuden.
Elintaso laskee hieman.
Keinoäly lyö läpi yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
mielipiteet on kuin persläpiä kaikilta löytyy sellainen, sinultakin
Valkaistusta perslävestäpä tulee parempia ja totuudellisempia mielipiteitä.
Media on pitkälti syypää ihmisten pelkoihin ja ikäviin aavistuksiin. Jokaikisessä lehdessä on päivittäin useita pelottelujuttuja. Uutisoinnin sävy on lyhyessä ajassa muuttunut selkeästi negaatiota, pessimismiä ja kuolemanpelkoa ruokkivaksi.
Miksi, sitä en osaa sanoa. Itse luen enää hyvin vähän uutisia - vain sen verran, että pysyn suurin piirtein kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyskirjasta voi lukea mitä on tapahtumassa.
Ihan tosissasiko uskot tuohon?
Kyllä, ihan tosissani. Tulen kieltäytymään pedon merkistä( digitaalinen identiteetti, sirutus), joten olen valmis myös seuraamuksiin.
On teillä uskovaisilla ongelmat.
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasiko uskot tuohon?
Kyllä, ihan tosissani. Tulen kieltäytymään pedon merkistä( digitaalinen identiteetti, sirutus), joten olen valmis myös seuraamuksiin.
On teillä uskovaisilla ongelmat.
En näe tätä ongelmana. Odotan tuhatvuotista rauhan ja rakkauden valtakuntaa. Paha on jo hävinnyt, siksi se kohta näyttää koko raivonsa voiman.
Maailmassa tapahtuu paljon ikäviä asioita, sitä ei käy kieltäminen. Ei kuitenkaan kannata liikaa vatvoa niitä tai lukea uutisia liikaa.
Se ei vaikuta mieleen hyvällä tavalla, eikä paranna asioita.
Harkitse mitä mieleesi päästät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan historiaa lukemalla näkee kyllä, että tämä nykyinen länsimainen meno ja sivilisaatio on lopuillaan. Kohta romahtaa ja tilalle alkaa taas muodostua uusi sivilisaatio. Kunnes sekin lopulta romahtaa jne. Tätä rataa se menee aina, ihmisluonne on sellainen ettei homma toimi pidemmän päälle.
Kyllä aina ne selviää jotka ei unohda yhteyttään luontoon. Suomalaisina osa on ihan hyvässä asemassa tämän suhteen.
No ei tarvi olla kristallipalloa siihen. Venäjä siirtää ydinaseitaan Valkovenäjälle ja sunnittelee iskua Zaporizhaan. Ydinsotahan täällä on ovella. Ihmetyttää, että siitä ei kukaan jaksa juurikaan välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Ihan tosissasiko huvitut nyt?
Vierailija kirjoitti:
Media on pitkälti syypää ihmisten pelkoihin ja ikäviin aavistuksiin. Jokaikisessä lehdessä on päivittäin useita pelottelujuttuja. Uutisoinnin sävy on lyhyessä ajassa muuttunut selkeästi negaatiota, pessimismiä ja kuolemanpelkoa ruokkivaksi.
Miksi, sitä en osaa sanoa. Itse luen enää hyvin vähän uutisia - vain sen verran, että pysyn suurin piirtein kärryillä.
Ja media tuottaa sitä mitä ihmiset klikkaa ja lukee, jos niitä roskajuttuja ei niin luettaisi, voisi tilalla olla jotain laadukkaampaa. Eihän nuo iltapäivälehdet tuuttaa kuin pelottelua ja negatiivisuutta.
Veikkaan että jonkinasteisia aurinkomyrskyjä on tulossa. Sekä mm. maastopalot tulevat lisääntymään, saa nähdä kauanko menee siihen että alkaa vuorilta tulla murikoita ja ikiroudasta jotain... Venäjä ja Kiina tulee ottamaan yhteen lähivuosina Tyynellämerellä. Historiasta kun ei voi ottaa opiksi, vaan sota on aina vaan ratkaisu johon löytyy osanottajia. Saa nähdä miten käy myös Venäjän ja Naton kohdalla.
Eikä ihmiset tahattomasti tätä palloa tuhoa, vaan aivan tahallaan. Kun ei ihmisiä kiinnosta kuin oma napa, niin se kostautuu. Kaikkea ei voi luonnosta tuhota, koska sen seuraukset tulee lujaa ja itse siitä tullaan kärsimään (sekä eläimet tietysti).
Jep. Tulee suuri luonnonmullistus, pitäkää hatuistanne kiinni.