Minulla on nyt vahva intuitio, että tässä alkaa maailmanlaajuisesti jotain hyvin erikoista tapahtumaan. Jotain hyvin merkittävää.
On tunne, ettei käy hyvin ihmisten osalta.
Nyt on kyllä hyvin erikoinen fiilis. Tämän aikakauden ihmiset tulevat tuhoamaan ilmeisesti itsensä tahattomasti. Olemme menneet liian pitkälle ja jokin luonto/toinen siviilisaatio/muu puuttuu tähän.
Voin tuntea sen. Entä te?
Kommentit (126)
Tulevaisuus on TÄYTTÄ PASKAA täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyskirjasta voi lukea mitä on tapahtumassa.
Ihan tosissasiko uskot tuohon?
Kyllä, ihan tosissani. Tulen kieltäytymään pedon merkistä( digitaalinen identiteetti, sirutus), joten olen valmis myös seuraamuksiin.
Epäilen.
Pedon merkki on omistamisen ja rahan himo. Ilm. 13:17, Matt. 22:21, Matt. 6:21, Matt. 6:24, ja Matt. 19:24
Se kertoo kenen omaisuutta olet. Luuk. 14:33 ja Hepr. 3:7,19
4. ratsastaja on peto Ilm. 6:7,8
1. Peto on kuolema. "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?" Ilm. 13:4, 1. Kor. 15:26, Room. 5:12,21
2. Peto on rahan himo. Jaak. 1:14,15, 1. Tim. 6 luku.
Niin mitä sinä epäilet?
Että, ihmisten "pahuus" syntyy ihmisten mielikuvituksesta, joka lopulta tuhoaa ihmiset. Ihmiset kuvittelevat omistavansa "omaisuutta", vaikka tosiasiassa "omaisuus" eli maa omistaa ihmiset.
Vai niin. Sulla on joku ihan oma ja vääristynyt tulkinta.
Mikähän siitä mahtaa tehdä vääristyneen?
Käytät lainauksia Raamatusta, mutta puhut omiasi. Saatana on tämän maailman valtias ja viettelee ihmistä, jolle Jumala on antanut vapaan tahdon. Saatana haluaa Jumalan paikalle, ja kun ei saa kaikkia ihmisiä vapaaehtoisesti rakastamaan itseään ja taipumaan valtaansa, pakottaa ihmiset siihen.
Mutta siinä olet oikeassa että raha(tai oikeammin rahan himo) Saatanan työkalu, on kaiken pahan alku ja juuri. Ihminen on heikko, ahneus on synti johon heikko ihminen sortuu. Siksi pedon merkki liittyy juuri ostamiseen ja myymiseen. Raha pyörittää maailmaa.
Jumala ja saatana ovat niin kätsyjä vastuun siirtämisessä. Mikä siinäkin on että suurin osa uskonnoista suhtautuu hyvin nihkeästi hauskan pitämiseen? Ei saisi olla kivaa ja nauraminen on ihan turhaa.
Uskovaisilla on usein myös vahva tunne siitä että heidän pitää ohjata muitakin elämään oikein. Vaikka pakolla jos eivät muuten usko. Jos annetaan uskovien päättää niin mielummin sitten joulupukkiin uskovien. Ei se ainakaan huonommin voi mennä kuin muillakaan uskovaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Palataanko me enää koskaan entisiin aikoihin? Eli niihin kun duunarin palkka riitti asuntolainaan, bensaan sekä ei-tarjouksessa olevaan ruokaan? Haluan takaisin siihen elämään mikä oli vielä muutama vuosi sitten.
Duunari on paremmassa asemassa kuin koskaan historian aikana.
No tämä mania odottaa seuraavaa ostoskertaa. Ainakin aurinkorasvoja tarvitaan ja joku vaatekappale ehkä. Myös ravintolaruokailu kuuluu tuohon maniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kai humalassa. Minunkin pitäisi olla.
En ole vaan ihan selvinpäin. Minulla on ollut aina välillä samantyylinen tunne mutta en ole kuunnellut. Se on kuitenkin vain voimistunut hiljalleen ja olen aika varma, että jotain hyvin merkittävää on tulossa. En osaa selittää sitä, sen vain aistii.
-ap
Jos sinulla on etsikkoaika, vastaa siihen, sillä jos jatkuvasti paadutat sydämesi, se voi paatua lopullisesti.
Mulla on tunne, että sulla on ollut näitä tunteita ennenkin ja olet vaiennut kun julistuksesi jälkeen kaikki onkin pysynyt ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan tosissani. Tulen kieltäytymään pedon merkistä( digitaalinen identiteetti, sirutus), joten olen valmis myös seuraamuksiin.
Epäilen.
Pedon merkki on omistamisen ja rahan himo. Ilm. 13:17, Matt. 22:21, Matt. 6:21, Matt. 6:24, ja Matt. 19:24
1. Peto on kuolema. "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?" Ilm. 13:4, 1. Kor. 15:26, Room. 5:12,21
Niin mitä sinä epäilet?
Että, ihmisten "pahuus" syntyy ihmisten mielikuvituksesta, joka lopulta tuhoaa ihmiset. Ihmiset kuvittelevat omistavansa "omaisuutta", vaikka tosiasiassa "omaisuus" eli maa omistaa ihmiset.
Käytät lainauksia Raamatusta, mutta puhut omiasi. Saatana on tämän maailman valtias ja viettelee ihmistä, jolle Jumala on antanut vapaan tahdon. Saatana haluaa Jumalan paikalle, ja kun ei saa kaikkia ihmisiä vapaaehtoisesti rakastamaan itseään ja taipumaan valtaansa, pakottaa ihmiset siihen.
Mutta siinä olet oikeassa että raha(tai oikeammin rahan himo) Saatanan työkalu, on kaiken pahan alku ja juuri. Ihminen on heikko, ahneus on synti johon heikko ihminen sortuu. Siksi pedon merkki liittyy juuri ostamiseen ja myymiseen. Raha pyörittää maailmaa.Jumala ja saatana ovat niin kätsyjä vastuun siirtämisessä. Mikä siinäkin on että suurin osa uskonnoista suhtautuu hyvin nihkeästi hauskan pitämiseen? Ei saisi olla kivaa ja nauraminen on ihan turhaa.
Uskovaisilla on usein myös vahva tunne siitä että heidän pitää ohjata muitakin elämään oikein. Vaikka pakolla jos eivät muuten usko. Jos annetaan uskovien päättää niin mielummin sitten joulupukkiin uskovien. Ei se ainakaan huonommin voi mennä kuin muillakaan uskovaisilla.
Olen joskus ollut suhteessa narsistisen ihmisen kanssa ja hänen pahimpia huoliaan oli, se jos koin itseni jotenkin vapaaksi päättämään asioistani, nauruni oli hänelle totaalista myrkkyä ja pahin pelko oli se, että alkaisin rakastamaan itseäni huolimatta siitä miten paljon hän hoki olevansa parasta minun elämässäni ja miten surkea ja kelvoton minä olen. Ja kun löysin rakkauden itseäni kohtaan ja pelastin itseni tuolta sielun tuhoavalta kusipäältä niin hän jäi taakseni eikä hän voinut enää käyttää minua itsensä palvontaan, elämäntapansa rahoittamiseen enkä ollut enää hänen kiusaamisensa ja kurittamisensa välitön kohde mihin purkaa vihaansa. Kuulostaa täysin Raamatun Jumalalle tämä narsku.
Meni vuosia tunnistaa mikä se lähde on missä minut oli aivopesty alttiiksi tällaiselle kuviolle ja sehän oli uskonto jonka vaikutuksen alaisena olin elänyt.
Saatana Raamatussa on Jumalan mustamaalaama uhri joka ei suostu alistumaan hänelle, siksi Saatana karkoitettiin hovista koska hän halusi ihmisten näkevän oman voimansa ja rakastavan itseään. Se rakkaus ei ole orjuutta, ei vihaa eikä eriarvoistamista ja koskee kaikkia. Siksi myöskin Raamatussa Jumala rankaisi Aatamia ja Eevaa hyvän ja pahan tiedon puusta syömisestä, koska Jumala ei halua meidän erottavan mikä on hyvää ja pahaa, koska silloin tajuaisimme hänen olevan täysin paha manipuloitsija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Niin mitä sinä epäilet?
Mutta siinä olet oikeassa että raha(tai oikeammin rahan himo) Saatanan työkalu, on kaiken pahan alku ja juuri. Ihminen on heikko, ahneus on synti johon heikko ihminen sortuu. Siksi pedon merkki liittyy juuri ostamiseen ja myymiseen. Raha pyörittää maailmaa.Joo se on pahantekijän pahin pelko, että uhri alkaa rakastaa itseään ja murtautuu vapaaksi. Nyt vaan täytyy kysyä sinulta, että miten paljon päässäsi on vikaa että näet Jumalan alistavan ja ihmistä tuhoavan olemuksen jotenkin tavoiteltavana tilana jonka vaikutuksessa elää?
Tämä menee nyt hieman sivuun ap:n aloituksesta tämä meidän keskustelu, mutta vastaan nyt vielä.
Jumala ei alista eikä tuhoa ihmistä, Jumala on rakkaus ja rakkauden kaksoiskäsky tärkeimpiä lakeja. Kirkko on eksytyksen vallassa ja täynnä fariseuksia. Jumala on ilo, rakkaus ja vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanko me enää koskaan entisiin aikoihin? Eli niihin kun duunarin palkka riitti asuntolainaan, bensaan sekä ei-tarjouksessa olevaan ruokaan? Haluan takaisin siihen elämään mikä oli vielä muutama vuosi sitten.
Millä tavalla? Mitään tukia mihinkään ei saa, kaikki maksettava itse vähäisellä palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Niin mitä sinä epäilet?
Mutta siinä olet oikeassa että raha(tai oikeammin rahan himo) Saatanan työkalu, on kaiken pahan alku ja juuri. Ihminen on heikko, ahneus on synti johon heikko ihminen sortuu. Siksi pedon merkki liittyy juuri ostamiseen ja myymiseen. Raha pyörittää maailmaa.Jumala ja saatana ovat niin kätsyjä vastuun siirtämisessä. Mikä siinäkin on että suurin osa uskonnoista suhtautuu hyvin nihkeästi hauskan pitämiseen? Ei saisi olla kivaa ja nauraminen on ihan turhaa.
Olen joskus ollut suhteessa narsistisen ihmisen kanssa ja hänen pahimpia huoliaan oli, se jos koin itseni jotenkin vapaaksi päättämään asioistani, nauruni oli hänelle totaalista myrkkyä ja pahin pelko oli se, että alkaisin rakastamaan itseäni huolimatta siitä miten paljon hän hoki olevansa parasta minun elämässäni ja miten surkea ja kelvoton minä olen. Ja kun löysin rakkauden itseäni kohtaan ja pelastin itseni tuolta sielun tuhoavalta kusipäältä niin hän jäi taakseni eikä hän voinut enää käyttää minua itsensä palvontaan, elämäntapansa rahoittamiseen enkä ollut enää hänen kiusaamisensa ja kurittamisensa välitön kohde mihin purkaa vihaansa. Kuulostaa täysin Raamatun Jumalalle tämä narsku.
Meni vuosia tunnistaa mikä se lähde on missä minut oli aivopesty alttiiksi tällaiselle kuviolle ja sehän oli uskonto jonka vaikutuksen alaisena olin elänyt.
Saatana Raamatussa on Jumalan mustamaalaama uhri joka ei suostu alistumaan hänelle, siksi Saatana karkoitettiin hovista koska hän halusi ihmisten näkevän oman voimansa ja rakastavan itseään. Se rakkaus ei ole orjuutta, ei vihaa eikä eriarvoistamista ja koskee kaikkia. Siksi myöskin Raamatussa Jumala rankaisi Aatamia ja Eevaa hyvän ja pahan tiedon puusta syömisestä, koska Jumala ei halua meidän erottavan mikä on hyvää ja pahaa, koska silloin tajuaisimme hänen olevan täysin paha manipuloitsija.
Ketä kiinnostaa v‹ajakin Raamattulässytys?
Vierailija kirjoitti:
3. maailmansodan alkumetreillähän tässä ollaan ja suunta on tästä vain huonompaan.
Maailmansodassa huono osaisten elämä ainakin paranee koska voivat vaikuttaa paremmin kohtaloonsa ja kohdata sortajansa jotka ovat norsunluutornissa piilossa. Ilman sotia huijareista ei pääsisi mitenkään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Mitään tukia mihinkään ei saa, kaikki maksettava itse vähäisellä palkalla.
Mitä tukia sinulle muka kuuluisi? Miksi valtion pitäisi sinua elättää. Ei valtiolla ole muita tuloja kuin verot. Hanki toinen ja kolmas työ ja lakkaa valittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tukia sinulle muka kuuluisi? Miksi valtion pitäisi sinua elättää. Ei valtiolla ole muita tuloja kuin verot. Hanki toinen ja kolmas työ ja lakkaa valittamasta.
Tämä juuri pitää suomalaisten tajuta. Kaikkeen vain odotetaan jotain ihme tukia. Menisivät töihin.
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä uskovaisilla ongelmat.
En näe tätä ongelmana. Odotan tuhatvuotista rauhan ja rakkauden valtakuntaa. Paha on jo hävinnyt, siksi se kohta näyttää koko raivonsa voiman.
En ymmärrä tuota tuhatvuotista valtakuntaa. Raamatussa on mielestäni kerrottu, että maailma tuhoutuu lopulta, kaikki alkuaineet kuumuudesta sulavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Niin mitä sinä epäilet?
Mutta siinä olet oikeassa että raha(tai oikeammin rahan himo) Saatanan työkalu, on kaiken pahan alku ja juuri. Ihminen on heikko, ahneus on synti johon heikko ihminen sortuu. Siksi pedon merkki liittyy juuri ostamiseen ja myymiseen. Raha pyörittää maailmaa.
Raamattu kertoo kyllä totuuden, mutta ihmisen mielikuvitus luo uskonnon ja "saatanan", joka johtaa harhaan. Raamattu on vertauskuvallista kerrontaa, joten myös "saatana" on vertauskuva, siitä mitä ihmisten mielikuvitus saa aikaan. Mielikuvitus on "hyvän ja pahan tiedon puu", joka tappaa rakkauden ihmisten väliltä, jos se saa vallan. Toisaalta mielikuvitus saa aikaan, myös paljon hyvää, jos sitä pystyy kontrolloimaan. Kontrolli suojaa häpeän ja syyllisyyden tunteelta (1. Moos. 4:7). Yksinkertaistettuna, Raamatussa on kyse siitä, mitä ihminen mielikuvituksellaan tekee.
Ei ne turhaan pidä bilberg ym. kokouksiaan, viidessä vuodessa olemme vain orjia, pisteytettyjä sellaisia.
Tekoälyn avulla jotkut pystyvät tekemään jopa 5-6 eri työtä joista jokaisesta saavat täyden palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri pitää suomalaisten tajuta. Kaikkeen vain odotetaan jotain ihme tukia. Menisivät töihin.
En minä mitään tukia odotakaan. Kysyin vain millä tavoin nyt ollaan paremmassa asemassa kuin koskaan. Kirjoitin ettei tulis saa, koska joku olisi kuitenkin alkanut kertomaan kuinka tuet on suurimmat kuin koskaan historian aikana tms.
Olen vain sitä mieltä, että duunarin palkasta jäi enemmän käteen vielä 2-3 vuotta sitten.
Maapallon navat vaihtaa paikkaa, joten siinä vaiheessa ei ole enää tarvetta miettiä turhia.
Kun ensin veden pinta nousee, ja sitten navat kääntyy, niin kohta loiskuu kivasti nilkoissa Suomessakin.