Minulla on nyt vahva intuitio, että tässä alkaa maailmanlaajuisesti jotain hyvin erikoista tapahtumaan. Jotain hyvin merkittävää.
On tunne, ettei käy hyvin ihmisten osalta.
Nyt on kyllä hyvin erikoinen fiilis. Tämän aikakauden ihmiset tulevat tuhoamaan ilmeisesti itsensä tahattomasti. Olemme menneet liian pitkälle ja jokin luonto/toinen siviilisaatio/muu puuttuu tähän.
Voin tuntea sen. Entä te?
Kommentit (126)
Erikoista? Olisihan se todella erikoista, jos ihmiskunta osaisi kerrankin toimia järkevästi, lopettaa sotiminen, luonnon ja ylipäätään ympäristön tuhoaminen ja muiden ihmisten huono kohtelu.
Kaikki muu on ihan tavallista ja tyypillistä. Myös liki tai totaalinen sukupuutto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kai humalassa. Minunkin pitäisi olla.
En ole vaan ihan selvinpäin. Minulla on ollut aina välillä samantyylinen tunne mutta en ole kuunnellut. Se on kuitenkin vain voimistunut hiljalleen ja olen aika varma, että jotain hyvin merkittävää on tulossa. En osaa selittää sitä, sen vain aistii.
-ap
Jeesus tulee takasin. Mutta sitä ennen on pahat maailmanlopun mullistukset.
Jotenkin olen aina ajatellut, jo pienempänä, että minun aikanani tulee tapahtumaan jotain isompaa ja pahoin pelkään, että se "isompi" on jo lähtenyt alkuun.
toivottavasti tekoäly lopettaa ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyskirjasta voi lukea mitä on tapahtumassa.
Ihan tosissasiko uskot tuohon?
Kyllä, ihan tosissani. Tulen kieltäytymään pedon merkistä( digitaalinen identiteetti, sirutus), joten olen valmis myös seuraamuksiin.
Epäilen.
Pedon merkki on omistamisen ja rahan himo. Ilm. 13:17, Matt. 22:21, Matt. 6:21, Matt. 6:24, ja Matt. 19:24
Se kertoo kenen omaisuutta olet. Luuk. 14:33 ja Hepr. 3:7,19
4. ratsastaja on peto Ilm. 6:7,8
1. Peto on kuolema. "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?" Ilm. 13:4, 1. Kor. 15:26, Room. 5:12,21
2. Peto on rahan himo. Jaak. 1:14,15, 1. Tim. 6 luku.
Näin lausuu vuohipaimenten takapajuinen taikausko. 28.5.2023.
Minulla on vahva tunne että päivi räsänen laillistaa suomessa kannabiksen.
Vierailija kirjoitti:
En osaa selittää tätä. Tämä vain tuli hyvin vahvana.
Ehkä kyse on jostain hyvästä tarkoituksesta mutta asia kuitenkin joka muuttaa merkittävästi kaikkea.
-ap
Ei vaan kyse on omasta kuvitelmastasi. Otat itsesi liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan tosissani. Tulen kieltäytymään pedon merkistä( digitaalinen identiteetti, sirutus), joten olen valmis myös seuraamuksiin.
Epäilen.
Pedon merkki on omistamisen ja rahan himo. Ilm. 13:17, Matt. 22:21, Matt. 6:21, Matt. 6:24, ja Matt. 19:24
1. Peto on kuolema. "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?" Ilm. 13:4, 1. Kor. 15:26, Room. 5:12,21
Niin mitä sinä epäilet?
Että, ihmisten "pahuus" syntyy ihmisten mielikuvituksesta, joka lopulta tuhoaa ihmiset. Ihmiset kuvittelevat omistavansa "omaisuutta", vaikka tosiasiassa "omaisuus" eli maa omistaa ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Niin mitä sinä epäilet?
Että, ihmisten "pahuus" syntyy ihmisten mielikuvituksesta, joka lopulta tuhoaa ihmiset. Ihmiset kuvittelevat omistavansa "omaisuutta", vaikka tosiasiassa "omaisuus" eli maa omistaa ihmiset.
Vai niin. Sulla on joku ihan oma ja vääristynyt tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa selittää tätä. Tämä vain tuli hyvin vahvana.
Ehkä kyse on jostain hyvästä tarkoituksesta mutta asia kuitenkin joka muuttaa merkittävästi kaikkea.
-apEi vaan kyse on omasta kuvitelmastasi. Otat itsesi liian vakavasti.
Miljardit ihmiset ympäri maailmaa tuntevat saman kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Niin mitä sinä epäilet?
Mikähän siitä mahtaa tehdä vääristyneen?
Jos nyt jätetään uskonnot ja muut foliohattuhommat tästä pois, aloittajan tuntemuksilla on kyllä perää.
Historiamme on jaettu aikakausiin, joista elämme nyt 40-luvulla alkanutta nykyajaksi-nimettyä aikakautta. Aikakaudet ovat nopeutuneet, eli siinä missä esim. keskiaika kesti satoja vuosia, nykyaika alkaa olemaan loppupuolella ja sen onkin ennustettu päättyvän ihan lähitulevaisuudessa. Elämme siis uuden aikakauden murroksessa.
Historialliset suurtapahtumat etenevät usein hitaasti ja huomaamatta ja vasta myöhemmin annamme niille merkkipaaluja, joihin kiinnitämme tapahtumat. Tämä luo mielikuvan, että historiamme on täynnä äkillisiä käännekohtia, vaikka näin ei todellisuudessa ole. Saatamme hyvinkin elää nyt jotain lähitulevaisuudesta katsottua historiallista merkkitapahumaa, mutta emme vielä itse tiedosta sitä kuin epämääräisenä tunteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielipiteet on kuin persläpiä kaikilta löytyy sellainen, sinultakin
Valkaistusta perslävestäpä tulee parempia ja totuudellisempia mielipiteitä.
r a s i s t i !
Olisko ap:n aika käydä lääkärillä puhumassa tuntemuksistaan?
Ehkä. Koko aikuisikänsä työttömänä ollut exäni meni töihin. Hän on ollut lähes 30 vuotta työtön ja sai siitä eläkkeenkin, joten jotain on tekeillä. Kun elolliset olennot alkaa käyttäytyä lajityypilleen erikoisesti niin on syytä huolestua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Niin mitä sinä epäilet?
Mikähän siitä mahtaa tehdä vääristyneen?
Käytät lainauksia Raamatusta, mutta puhut omiasi. Saatana on tämän maailman valtias ja viettelee ihmistä, jolle Jumala on antanut vapaan tahdon. Saatana haluaa Jumalan paikalle, ja kun ei saa kaikkia ihmisiä vapaaehtoisesti rakastamaan itseään ja taipumaan valtaansa, pakottaa ihmiset siihen.
Mutta siinä olet oikeassa että raha(tai oikeammin rahan himo) Saatanan työkalu, on kaiken pahan alku ja juuri. Ihminen on heikko, ahneus on synti johon heikko ihminen sortuu. Siksi pedon merkki liittyy juuri ostamiseen ja myymiseen. Raha pyörittää maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jätetään uskonnot ja muut foliohattuhommat tästä pois, aloittajan tuntemuksilla on kyllä perää.
Historiamme on jaettu aikakausiin, joista elämme nyt 40-luvulla alkanutta nykyajaksi-nimettyä aikakautta. Aikakaudet ovat nopeutuneet, eli siinä missä esim. keskiaika kesti satoja vuosia, nykyaika alkaa olemaan loppupuolella ja sen onkin ennustettu päättyvän ihan lähitulevaisuudessa. Elämme siis uuden aikakauden murroksessa.
Historialliset suurtapahtumat etenevät usein hitaasti ja huomaamatta ja vasta myöhemmin annamme niille merkkipaaluja, joihin kiinnitämme tapahtumat. Tämä luo mielikuvan, että historiamme on täynnä äkillisiä käännekohtia, vaikka näin ei todellisuudessa ole. Saatamme hyvinkin elää nyt jotain lähitulevaisuudesta katsottua historiallista merkkitapahumaa, mutta emme vielä itse tiedosta sitä kuin epämääräisenä tunteena.
Ei tämä kovin epämääräistä ole, käynnissä on neljäs teollinen vallankumous.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on intuitio, että tänä iltana syömäni kebab-annoksen väsännyt kokki ei ollut pessyt käsiään ja kohta pörähtää vessaan valtava varpusparvi.
Osaatko ennustaa myös korteista? Sinulla olisi kysyntää tämän palstan naisten keskuudessa.
No, nämä on lopunaikojen viimeiset ajat. Kuten 2. Pietarin kirjeessä 3:8 sanotaan, yksi päivä on kuin tuhat vuotta. Adamista on noin kuusi tuhatta vauotta, luomispäiviä vastaavat tuhannet vuodet kun lasketaan, nyt ollaan siellä kuudennessa vaiheessa ja seuraava tuhat on se mistä ilmestyskirjassa puhutaan tuhatvuotinen valtakunta, siinä on aika massiivisia tapahtumia, ylöstempaus, vaivan ajat, ns "synnytystuskat". "Lootin päivät" tai "Nooan päivät" - ne ei ole ollut mitään pikkutapahtumia silloin aikoinaan, ja lopun aikoja on kuvattu että ne on kuin nuo päivät. Ei minua ihmetytä yhtään nämä ajat, pahemmaksi menee. Ja kyllä, kolmas maailmansota ydinpommeineen on edessä myös.
Voitko tarkentaa mihin liittyy?