Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista, että minulle kohdennetaan mainoksia pelkästään ajatuksissani! Mistä he voivat ajatukseni tietää?

Vierailija
27.05.2023 |

Ihan tosiaan, en varmasti ole seurannut heitä tai katsonut netissä. En ole googlannut, en kuunnellut radiota, en mitään. Vain ajatellut ohimennen joitakin ihmisiä ja seuraavan kerran kun avaan facen, niin tästä henkilöstä uutinen "sinulle ehdotettua" löytyy etusivulta.

Tämä tapahtunut jo kaksi kertaa tänään. Eikä ole ainoita kertoja ollenkaan.
Selittäkäähän, että miten helvetissä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaamme käsittelemämme tiedot käyttäjän antamiin tai henkilökohtaisesti tunnistaviin, verkkopalveluiden käytöstä havainnoituihin ja analytiikan avulla johdettuihin tietoihin.Käytämme dataa tuotteiden ja palveluiden toimittamiseen ja personointiin, asiakaspalveluun, markkinointiin, tuotekehitykseen sekä osuvamman mainonnan näyttämiseen.Suostumuksellasi käsittelemme päätelaitteesi sijaintitietoja (GPS) tarjotaksemme paikallista sisältöä, osuvampaa mainontaa ja paikalliset säätiedot.

Sanoma

Onko tuo eväste-ehdoista? Itse painan aina kohdasta hylkää kaikki.

Vierailija
22/29 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shittiavaruuden iloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että topsyissä on oikeasti jutskia jotka pureutuvat oikeasti aivoihisi ja joita voidaan lukea äppistä ladattavalla ohjelmalla jonka nimi on JUTSKA.

ÖHHÖHHÖÖ

Vierailija
24/29 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna lanseerattiin airpodit jotka pystyvät lukemaan aivoaaltoja. Työnantaja voi seurata mihin työntekijöiden tarkkavaisuus keskittyy.

Vierailija
25/29 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna lanseerattiin airpodit jotka pystyvät lukemaan aivoaaltoja. Työnantaja voi seurata mihin työntekijöiden tarkkavaisuus keskittyy.

Vierailija
26/29 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet facebookissa, niin olet varmaan jossain ryhmissä kirppari,puutarha ym. no,niitä asioita sulle sitten ehdotellaan. Tai olet tykkäillyt jostain samankaltaisista asioista. Tai kotipaikkasi mainoksia ilmestyy. Face kerää susta tietoa ja sitä kautta kohdentaa mainoksia sulle. Ja sitten ihan mitä vaan mainontaa ja samankaltaista, mistä oot tykänny. Joskushan jos joku juttu on sillä hetkellä itselle tärkeä, niin tuntuu, että bongailee ympäristöstä just niitä asioita, vaikkei ennen ois huomannu. Esim. olet ihastunut johonkin ja bongaat automaattisesti hänen nimensä kaikista mahdollisista yhteyksistä :)

Vierailija
27/29 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin joskus tästä asiasta ja oli paljon esimerkkejä.

Itse ajattelin, että pitäisi uusia yläkerran portaat.

En ajatellut ääneen.

Kun avasin puhelimen, ihan googlen, niin heti oli näytössä mainos portaista.

En ollut niitä koskaan netistä katsellut.🤯

Vierailija
28/29 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse ajattelin kokeeksi äsken jotain asiaa, niin mitään sellaisia mainoksia ei ilmestynyt facebookin sivuille, ainoastaan ulkomaisia ruokaohjeita ja eläinvideoita ? höh :)

Vierailija
29/29 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän