Miten voi olla mahdollista, että minulle kohdennetaan mainoksia pelkästään ajatuksissani! Mistä he voivat ajatukseni tietää?
Ihan tosiaan, en varmasti ole seurannut heitä tai katsonut netissä. En ole googlannut, en kuunnellut radiota, en mitään. Vain ajatellut ohimennen joitakin ihmisiä ja seuraavan kerran kun avaan facen, niin tästä henkilöstä uutinen "sinulle ehdotettua" löytyy etusivulta.
Tämä tapahtunut jo kaksi kertaa tänään. Eikä ole ainoita kertoja ollenkaan.
Selittäkäähän, että miten helvetissä?
Kommentit (29)
Tiesitkö että topsyissä on oikeasti jutskia jotka pureutuvat oikeasti aivoihisi ja joita voidaan lukea äppistä ladattavalla ohjelmalla jonka nimi on JUTSKA.
ÖHHÖHHÖÖ
Tänä vuonna lanseerattiin airpodit jotka pystyvät lukemaan aivoaaltoja. Työnantaja voi seurata mihin työntekijöiden tarkkavaisuus keskittyy.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna lanseerattiin airpodit jotka pystyvät lukemaan aivoaaltoja. Työnantaja voi seurata mihin työntekijöiden tarkkavaisuus keskittyy.
No jos olet facebookissa, niin olet varmaan jossain ryhmissä kirppari,puutarha ym. no,niitä asioita sulle sitten ehdotellaan. Tai olet tykkäillyt jostain samankaltaisista asioista. Tai kotipaikkasi mainoksia ilmestyy. Face kerää susta tietoa ja sitä kautta kohdentaa mainoksia sulle. Ja sitten ihan mitä vaan mainontaa ja samankaltaista, mistä oot tykänny. Joskushan jos joku juttu on sillä hetkellä itselle tärkeä, niin tuntuu, että bongailee ympäristöstä just niitä asioita, vaikkei ennen ois huomannu. Esim. olet ihastunut johonkin ja bongaat automaattisesti hänen nimensä kaikista mahdollisista yhteyksistä :)
Mä kirjoitin joskus tästä asiasta ja oli paljon esimerkkejä.
Itse ajattelin, että pitäisi uusia yläkerran portaat.
En ajatellut ääneen.
Kun avasin puhelimen, ihan googlen, niin heti oli näytössä mainos portaista.
En ollut niitä koskaan netistä katsellut.🤯
no itse ajattelin kokeeksi äsken jotain asiaa, niin mitään sellaisia mainoksia ei ilmestynyt facebookin sivuille, ainoastaan ulkomaisia ruokaohjeita ja eläinvideoita ? höh :)
Onko tuo eväste-ehdoista? Itse painan aina kohdasta hylkää kaikki.