Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania kokemuksia suihinotosta

Saisinpa tehdä sinulle niin
27.05.2023 |

Millaisia ovat parhaat muistonne, naiset ja miehet?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaaminen Tinder-miehen kanssa viikon viestittelyn jälkeen. Olimme viesteissä sopineet että eka tapaamisella harrastamme seksiä ja että otan häneltä suihin. Viestittely rakensi kiihottavat ja turvalliset raamit tapaamiseen. Se oli synttäripäivänäni. Pääsimme luokseen ja tilanne oli hyvin luonnollinen. Hän istuutui sohvalle ja asetuin polvilleni eteensä, kun hän oli laskenut housut. Ja innolla ryhdyin imemään jo kovaa kaluaan. Tunsin oloni ihanan tuhmaksi ja olevani elementissäni. Edellisestä seksikerrastani oli aikaa. Imin rytmikkäästi suurella ilolla ja nautinnolla yhä kovenevaa kalua. Yhtäkkiä tunsin sen purkautuvan suuhuni kovalla paineella. Nielin suurimman osan autuaana. Tämän jälkeen siirryimme makuuhuoneeaeen, jossa hän nai minua edestä ja takaa. Lopuksi joimme kalkukahvit. Pöydällä oli 10 punaista ruusua. Elämäni suihinotto.

Vierailija
2/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmänä alkukesän iltana Lohjanjärven rannalla pukukopissa, sain niin kuuman suikkarin, että muistan sen aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta ekan tyttöystävän kanssa, kun mentiin 69. Ihanan pehmeitä isoja huulia kun sai nuoleskella ja kylpeä siinä hunajamaisessa pimppituoksussa. Ei ottanut tyttöystävä multa suuhun, vain muutaman kerran nuolaisi pippeliä, mutta runkkasi mua ja eihän siinä kauaa mennyt kun multa tuli sen kaulalle ja tisseille. Tykättiin molemmat eikä haitannut yhtään, vaikkei tämä tyttis halunnut ottaa multa suuhun. Monet kerrat tätä tehtiin. Ja se hänen pimpsan tuoksu, ihanin mitä olen saanut kokea! Ikävä vieläkin vaikka tästä jo 20v aikaa.

Vierailija
4/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitapaaminen Tinder-miehen kanssa viikon viestittelyn jälkeen. Olimme viesteissä sopineet että eka tapaamisella harrastamme seksiä ja että otan häneltä suihin. Viestittely rakensi kiihottavat ja turvalliset raamit tapaamiseen. Se oli synttäripäivänäni. Pääsimme luokseen ja tilanne oli hyvin luonnollinen. Hän istuutui sohvalle ja asetuin polvilleni eteensä, kun hän oli laskenut housut. Ja innolla ryhdyin imemään jo kovaa kaluaan. Tunsin oloni ihanan tuhmaksi ja olevani elementissäni. Edellisestä seksikerrastani oli aikaa. Imin rytmikkäästi suurella ilolla ja nautinnolla yhä kovenevaa kalua. Yhtäkkiä tunsin sen purkautuvan suuhuni kovalla paineella. Nielin suurimman osan autuaana. Tämän jälkeen siirryimme makuuhuoneeaeen, jossa hän nai minua edestä ja takaa. Lopuksi joimme kalkukahvit. Pöydällä oli 10 punaista ruusua. Elämäni suihinotto.

Vai niin, Että sait ruusuja, et muuta. Yöks.

Vierailija
5/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, Että sait ruusuja, et muuta. Yöks.

Hänellä lienee fetisssiä tuollaiseen, joten kivahan se on, että on saanut mitä halusikin? Kuulostaa vähän saman tyyppiseltä dynamiikalta mitä alistumishaluiset miehet hakee dominalta. 

Vierailija
6/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimainen ykkönen. Mulla oli hiton hyvännäköinen naispuolinen kaveri nuorempana.

Mä olin 33 ja hän 28.. Meillä ei ollut ns seksuaalista kipinää, koska pidin häntä täysin tavoittamattomissa olevana( liian kaunis).. + meidän elämäntyylit ei olisi toiminut. Voisi siis puhua platonisesta ystävyydestä..

No mulla oli treffit tulossa ja mimmi teki oharit.

Menin sit tälle kaverille ja siinä höpistiin. Kerroin sit et tää ohari muija lupas ottaa suihin jne 😂.

Et hieman ärsyttää ja panettaa, et joudun kohta soittaa vakkari hoidolle..

Noh siinä sit nojailin sohvalla pää niskatukeen kattoa tuijotellen ja kiroillen maailmaa. Kun tää kaveri asettui mun jalkoväliin, laittoi tukan ponnarille ja avasi vetskarin. Tää nainen oli kaikenlisäksi ensimmäinen kuka osasi syväkurkuttaa. En ole ikinä kokenut niin nopeaa ja pitkäkestoista orgasmia. En ennen sitä enkä sen jälkeen. Tuntui että siemennesteen määrä ja orgasmin kesto oli 5* isompi kuin normaalisti.

Tuosta on aikaa 15v mutta käytän edelleen tuota tapahtumaa ja sitä kuvaa missä hänen suustaan valui spermat rintavaolle, siihen että laukean kun rakastelen jonkun muun kanssa.

Vierailija
7/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen. Olin 32vuotias ja tapasin baarissa samana päivänä 18v täyttäneen naisen.

Ilta eteni hänen harrastus tilaansa ja päädyimme harrastamaan seksiä. Olin jo melko lähellä hekuman huippua kun kysyin mihin tulen?

Tyttö vastasi ihan mihin haluat. Oltiin lähetys saarnaaja asennossa. Nousin vaan 50cm ylöspäin ja nussin häntä todella kovaa suuhun..

Sama efekti kuin tämän kaverin kanssa. Spermaa tuli ihan uskomaton määrä ja orgasmi kesti ja kesti. Kalu vaan supisteli hulluna. Ja likka pärski sitä pois suustaan huonolla menestyksellä

. Sitä oli poskilla ja huulilla, leuan päällä ym..

En ole koskaan pystynyt montaa x yön aikana. Mutta tuona yönä tulin 4 x tähän naiseen.

Tätäkään tapausta en voi ajatella yhtään ilman erektiota.

Vierailija
8/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Ex puoliso. Hän vihasi suihinottoa ei sitten mitään mahdollisuutta saada sitä häneltä.

Oltiin oltu joku varmaan 5v yhdessä. Ja oli joku bile ilta. Siellä mua lähestyi toinen nainen ja ex sai aivan perkeleellisen mustasukkaisuus kohtauksen. Joka päättyi siihen että hän tyyliin repi mun kalsarit veks ja imi mut kuivaksi.

Tilanteen abrsurdius ja se että tää oli eka kerta ikinä kun muna meni suuhun teki siitä hienon kokemuksen.

Vierailija
9/31 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena 4 ja 5/8. Kyllä minulle riitti "palkinnoksi" ruusut! On todella suihinotto jonkinmoinen fetissi minulle, ja jollain lailla nautin vähän alistettuna olemisesta. Kuitenkin tuossa koin myös hallitsevani tilannetta omalta osin. Tapahtuma jäi mieleen ihastuttavana ja jopa kauniina kokemuksena. Mielelläni uusisin sen sopivan henkilön kanssa turvallisessa ja mielestäni myös romanttisessa tilanteessa. Eka kerta on aina myös jännittävä.

Vierailija
10/31 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkea nainen antoi polvillaan unelmasuihinoton. Oli syväkurkkua ja paksu kuola valui hänen rinnoilleen. Luulin, että tuommoista voi olla vaan leffoissa. Lopussa antoi kakkosta ja käski nussia ja siitä suoraan suuhun, käytti kieltä, ei käsiä ja nussi pehmeästi kurkkuun. Tuntui että tajunta lähtee kun laukesin. Sääli, että hän muutti yli 500km päähän pohjoissuomeen. Ei ollut alistusta eikä pakotusta ikinä hänen kanssaan, vaan yhteistä nautintoa ja ystävyyttä, varmaan rakkauttakin, upea kokemus.

Vierailija
11/31 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo edellinen ei saisi olla hyvä suihinottokokemus? Kaikki tylsä vaan hyväksytään? Itse mielelläni haluaisin kokea tuon ja ymmärsin, ettei tuo homma ollut ihan yhden kerran juttu.

Vierailija
12/31 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuo edellinen ei saisi olla hyvä suihinottokokemus? Kaikki tylsä vaan hyväksytään? Itse mielelläni haluaisin kokea tuon ja ymmärsin, ettei tuo homma ollut ihan yhden kerran juttu.

Niin nainenkin sai nahtiorgasmin, kuten aina...

Vierailija
13/31 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi ei liity ketjun aiheeseen mitenkään. Naiset voivat itse kertoa omista mahtiorgasmeistaan. Ja niihin ei tarvi palstan Fabioita selittämään, kuinka heti neljä kertaa putkeen saa naisen laukeamaan ja kuinka hän on jo 80 vuotta ympäri maailmaa nainut naisilta silmät ristiin upealla mahtimelallaan takkatulen valossa karhuntaljalla shampanjalasien vain täristessä ympärillä. Ja Fabio tietää kuinka nainen tyydytetään ja naiset tuntevat hänet jo hänen poikamaisesta pilkkeestä silmäkulmissaan,  vaikka mahtimiehen yleinen olemus saa heidät kostumaan. Hänellä on huumorintajua, sopivasti romantiikkaa ja jopa eroottisusta lailla Reginan tarinoiden.

Vierailija
14/31 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi ei liity ketjun aiheeseen mitenkään. Naiset voivat itse kertoa omista mahtiorgasmeistaan. Ja niihin ei tarvi palstan Fabioita selittämään, kuinka heti neljä kertaa putkeen saa naisen laukeamaan ja kuinka hän on jo 80 vuotta ympäri maailmaa nainut naisilta silmät ristiin upealla mahtimelallaan takkatulen valossa karhuntaljalla shampanjalasien vain täristessä ympärillä. Ja Fabio tietää kuinka nainen tyydytetään ja naiset tuntevat hänet jo hänen poikamaisesta pilkkeestä silmäkulmissaan,  vaikka mahtimiehen yleinen olemus saa heidät kostumaan. Hänellä on huumorintajua, sopivasti romantiikkaa ja jopa eroottisusta lailla Reginan tarinoiden.

Luin Reginan eroottisia tarinoita ja masturboin koulu-poikana. Naisilla on mahtava mielikuvitus. Tykkään kuin hullu puurosta. Ootte rakkaita! Mutta tosiaan tänne palstalle kirjoittelee melko pimeät tyypit - ja ihan satuja.

Vierailija
15/31 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia on kertynyt vuosien mittaan paljon, muttä tässä yksi mikä jäänyt mieleen. Oltiin lasten kanssa etelässä hotellissa, eikä päässyt naimaan. Viikko läheni loppuaan ja alkoi olla tuskainen olo, kun oli katsellut koko viikon vähäpukeisia kauniita naisia bikineissään ja varsinkin pulloittavia pilluja.  Herättiin vaimon kanssa vähän aikaisemmin ja pyysin hänet kylppäriin. Kaluni oli räjähtämäisillään, seisoi kivikovana suonet pullollaan kuin vanha tammi. Kylppärissä oli iso peili lattiasta kattoon. Pyysin vaimon polvilleen ja kaluni seisoi mahtava hänen päänsä yläpuolella. Tuskanpunaisena paksuine verisuonineen.  Katsoin peilistä kun vaimo taivutti kalua suuhunsa. Eihän siitä paljoa mahtunut terskan lisäksi. Vaimo hiveli samalla varovasti varresta tietäen, että on räjähdysherkkä.  Siirsi käden jännittyneille kasseille ja alkoi hiljaa hieromaan pitäen kalun nuppia suussa. Katsoin peilistä maagista näkyä kun äärimmilleen turvonnut kivistävä kalu souti vaimon suussa ja näytti entistä mahtavammalta. Sen jälkeen lasti lähti jostain selkäytimestä asti ja polvet meinasi pettää alta. Vaimo imutti koko ison lastin viimeiseen pisaraan viimeiseen kalun sykkeeseen asti. 

Vierailija
16/31 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi exäni. Ihan ekoja kertoja, kun oltiin petihommissa ja olin lähdössä seuraavana aamuna pidemmälle työreissulle, niin hän otti yön aikana viidesti suihin. Kertoillen siinä suihinoton välissä fantasioistaan ja kokemuksistaan. Kyllä tuota yötä muistelee välillä väkisin.

Vierailija
17/31 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa 2023 imin ensi kertaa.

Aivan huumaava tunne kun sain syvälle nieluuni lämpimän spermalastin. Ihastuin ikihyväksi makuun ja

siihen ihanaan kiiman tunteeseen.  

Vierailija
18/31 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs maksullinen. Niin taitava, että imisi keitetyn, löysän spagetinkin takaisin kovaksi.

Vierailija
19/31 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin 69 asennossa, ja itse päällä olin jo oman orkkuni saanut siinä ja ajattelin ottaa mahdollisimman hitaasti suihin. Mies oli sen verran kovana, että hidas tahti piti sen hyvin pystyssä, ei tarvinnut kiihdyttää. Tein miehen lemppari juttuja, syvälle kurkkuun välillä, kielen pyöritystä ja kovaa imua. Mies alkoi jo vähän liikuskella siihen malliin, että kohta tulee, joten hiljensin taas tahtia. Vähän vaan kieltä pyöritin suussa terskan ympärillä ja imin varovasti. Vaikka tahti vaan hiljeni niin äkkiä ruiskahti suuhun ilman mitään tavallisia ennakko merkkejä. Jäi mieleen tuo kerta, koska mies tarvitsee yleensä vähän kovempaa tahtia tullakseen, mutta tuona kertana oltiin käyty läpi molempien lemppari fetissit, piiiiiitkä esileikki ja tunnin sessio. Vaihdettiin myös paikkaa monta kertaa.

Eipä voinut kuivana tätä kirjoittaa, huh.

Vierailija
20/31 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin naisystävälleni suuseksiä pitkän pussailun ja hipelöinnin jälkeen. Hän tuntui olevan hyvin herkillä ja oli jo paljaita tissejään hyväiltäessä voihkinut ja huohottanut ihan kontrolloimattomasti. Päätin silloin pitkittää puintia niin paljon kuin mahdollista. Imeskelin ja nuolin korostetun hitaasti hänen aivan turvonnutta ja limaa valuvaa pimppiään, ja aina kun hänen voihkintansa alkoi kiihtyä, hidastin tahtia entisestään. Hän nosteli lantiotaan minua vasten ja painoi kädelläänkin päätäni lähemmäs itseään. Hänen äänessään oli epätoivoa, kun lopetin melkein kaiken toiminnan ja sitten taas jatkoin. Hänen eritteitään oli aivan joka paikassa. Näin hänen tarttuvan silmät kiinni rintoihinsa ja likistelevän molempia nännejään sormillaan. Jatkoin hidasta suihinottoa ja työnsin pari sormea hänen sisäänsä, ja se johti siihen, ettei hän ei voinut enää pidätellä itseään. Hänen koko ruumiinsa sykki ja kouristeli, kun hän tuli suuhuni loputtoman pitkältä tuntuvan ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme