Mitä te täysraittiit teette tänään
Me käytiin tänään puolison kanssa ajelulla naapurikaupungissa, ostettiin uutta saunatuoksua ja uudet kylpypyyhkeet, nyt loikoilua omissa oloissa ja koht iltapala. Sitten hetki sulattelua ja saunaan. Saunan jälkeen leffaa ja herkkuja.
Kommentit (66)
Toivon, että tänää lykästää miehen kanssa ;D
Aamulla kävin kaupoissa ja tallilla, muuten lepäillyt. Olin jo kerran baarissa tällä viikolla katsomassa keikkaa ja viikon päästä menen taas. Täytyy levätäkin välillä.
Olipa outo kysymys. Onko muunlaisiakin ihmisiä kuin täysraittiita. Niin tosiaan, taitaa ollakiin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo kysymys. Onko muunlaisiakin ihmisiä kuin täysraittiita. Niin tosiaan, taitaa ollakiin.
Niin mitä sitten? Kysy sä niiltä keneltä haluat
Mies on töissä niinkuin aina, äsken olin pihahommissa. Suihkuun vielä ja se ois nukkumaan sit.
Kävin juoksemassa seitsemän kilsan lenkin. Kävin kiireettömästi suihkussa. Otin päiväunet. Olen seuraillut pitkin päivää, mitä hallitusneuvotteluissa tapahtuu. Illalla meinaan pöllöillä netissä ja mennä nukkumaan, kun alkaa väsyttää. Oikein mukava päivä.
Vietän vapaata viikonloppua yksin kotona, mies ja poika on korjaamassa autoa, että päästäisiin sillä reissuun kesälomalla. Just nyt istun alkkarit jalassa muutoin alasti sohvalla ja surffailen tässä & yritän saada suljettua nää miljardi välilehteä läppäriltä, että saisi tän koneen sammutettua ennen reissua. Nää välilehdet ollut auki viime vuodesta jo. :D
Samalla laulatan pesukonetta ja pesen reissuun vaatteita.
Olen pessyt 4 koneellista pyykkiä, ja nyt yritän saada niitä kuivaksi, mutta kuivausrumpu v*ttuilee koko ajan, eikä millään tekisi hommiaan.
aamulla soitin poliisit naapurin ei niin raittiille avioparille vierailemaan
sitten siivoilin kotia
nyt istun tässä ja syön vesimelonia ja nautin hiljaisesta rapusta
Pyöräilyä aurinkoisessa säässä, kuppi kahvia pyöräilyn lomassa, kaupassa ja kirjastossa käynti, lukemista ja musiikkia. Taidan hakea vielä suklaata kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö muka meinaa naida yhtään tänään!?!? Nuoletko edes pimpsua?
Ehkä. Miksipä ei. Tosin itse en taivu tuohon mutta mies voi tehdä sen.
ihan samaa kaikkea kivaa kuin muinakin päivinä
Löhöilty on ja käytiin kaupassa hakemassa kahvia ja jotain pientä, sit ulkoiltiin yhdessä vähän.
Nyt iltakahvia, telkkua ja tietysti vauvapalstaa puhelimella :D
Nukkumaan siinä 22.00 tai riippuu miten väsyttää.
Aamulla lenkillä. Ruuanlaittoa. Kävin kirjastossa, palautin kirjan ja lainasin toisen kirjan ja luin lehtiä. Illalla käsitöitä ja tv:n katselua.
Aamulla kävin salilla,tein ruokaa,otin päikkärit parvekkeella. Nyt katselen lätkää ja notkun netissä. Ihan perus lauantai.
Rauhallista koti-ilmaa vietämme kuten aina. Alkoholia ei ole otettu ainakaan kymmeneen vuoteen yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista koti-ilmaa vietämme kuten aina. Alkoholia ei ole otettu ainakaan kymmeneen vuoteen yhtään.
Siis koti-iltaa, mutta toki myös ilmaa.
Mies kävi päivällä ulkoilemassa, minä vetäisin kunnon päikkärit. Katsottiin hetki jääkiekkoa ja sitten lähdettiin lähiravintolaan illalliselle. Kohta iltakävelylle, sitten saunaa ja Midsomerin murhia :)