Mitä te täysraittiit teette tänään
Me käytiin tänään puolison kanssa ajelulla naapurikaupungissa, ostettiin uutta saunatuoksua ja uudet kylpypyyhkeet, nyt loikoilua omissa oloissa ja koht iltapala. Sitten hetki sulattelua ja saunaan. Saunan jälkeen leffaa ja herkkuja.
Kommentit (66)
Lähdin aikaisin aamulla lapsen kanssa harrastukseen. Sen jälkeen käytiin suunnittelematta huvipuistossa. Nyt katson hetken sarjaa, syön karkkia ja menen piakkoin nukkumaan. Oli hauska ja yllättävä päivä.
Vaikka olen täysraitis, saatan joinain lauantaina käydä ravintolassa ja baarissa. Baarit ovat mielestäni kivoja paikkoja, ihmiset ovat iloisia ja puheliaita. Eikä minua haittaa olla juoneiden ihmisten keskellä.
Mies oli mökillä yötä. Heräilin ja kävin koiran kanssa kävelyllä. Vein lapsen jalkapallotreeneihin. Tehtiin pihatöitä. Grillattiin ja käytiin kävelyllä. Nyt tv.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä voi olla hauskaa ilman alkoholia tai muita päihteitä? Kuka sitä jaksaa yksin kotona vain nyhjöttää kun sitä voi olla pitämässä hauskaa baareissa,bileissä tai jossain festareissa.
Kyllä mä käyn keikoilla, bileissä ja festareillakin, tosin selvin päin. En nauti baareista tai yökerhoista koska ne tilat on tarkoitettu juomiseen. Jos ei juo niin siellä ei oo oikein mitään kiinnostavaa. Jengi on kännissä ja paska musa soi. Siks mä nautin vain oikeesti hyvää viihdettä.
Mä osaan päästää irti ja hillua ilman humaltumista. Mun aivoista löytyy luonnostaan tarpeeksi riemua sekä elämäniloa. Sitten vaan hilipatsuippa reivaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä voi olla hauskaa ilman alkoholia tai muita päihteitä? Kuka sitä jaksaa yksin kotona vain nyhjöttää kun sitä voi olla pitämässä hauskaa baareissa,bileissä tai jossain festareissa.
Voi kuule, voi olla hauskaa. :)
Ja kuka sitä sanoo, että aina oltais kotona vaan? Just olin pienessä reissussa ja yhdellä keikalla. Ja kesäloma alkaa viikon päästä, sitten taas on monta keikkaa tiedossa ja reissuja. Siksi nyt oonkin kotona pyykkiä pesemässä. :D
t. Se alkkarit jalassa kotona hengailija
Kävin aamulla koiran kanssa lenkillä, eipä ollut häiriköitä lenkkipoluilla. Sitten menin vapaaehtoistyöhön tunnin ajaksi, koira mukana ;-)
Sen jälkeen tein teinille brunssin, kun ei jaksanut aikaisin herätä. Laitoin koneellisen pyykkiä, täytin tiskikoneen kun toinen teini oli sen tyhjentänyt. Otin päiväunet koiran kanssa ja ruokin kissat ja tein ruokaa ihmisillekin. Kävin viemässä kolmannen teinin pelaamaan frisbeegolffia täysmittaiselle väylälle (omalla kylällä on 4- ja 9- koriset radat, tonne on 15km). Kohta lähden hakemaan kotiin, tällä välillä purin ja kudoin villapaidan yläosaa.
Illalla katson telkkaa ja syön jotain hyvää.
Söin suklaalevyn.