Kun mikään ei kiinnosta. Ei yhtikäs mikään. Ei ole mitään "omaa" juttua tai intohimoa.
Käyn vain töissä, hengitän, syön ja nukun.
Kaikki muu on tylsää, turhaa ja väsyttävää.
En vain syty mistään. Rahaakin jos minulla paljon olisi niin tietäisin vain yhden asian mitä tekisin, se olisi mökki luonnossa järven kupeessa, sauna ja oma rauha.
Mikään tässä elämässä ei niin kiinnosta paitsi hyvää oloa tuottavat asiat (ruoka, seksi, luonto, uni jne) ja kaikki muu on ihan saamarin sama.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mitään halua itse - se on kuolemaksi.
Olkoot.
Ap
Sama kun olin töissä, alkoi turhauttamaan kun se ajatus kävi koko ajan voimakkaammaksi etteikö tässä elämässä muuta ole kuin tämä perhanan työ. No nyt en ole töissä ja elämässä ei sitten olekaan mitään, aah.
Itse en pysty edes tuntemaan hyvää oloa mistään fyysisestä, mutta kaivelen kyllä sieluni syövereistä vielä niin intohimot kuin mielihyvänkin, vaikka siihen menisi loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Sama kun olin töissä, alkoi turhauttamaan kun se ajatus kävi koko ajan voimakkaammaksi etteikö tässä elämässä muuta ole kuin tämä perhanan työ. No nyt en ole töissä ja elämässä ei sitten olekaan mitään, aah.
Itse menen vielä synkempään maailmaan jos edes työ ei vaatisi pitämään pinnalla. Olin useamman kuukauden ilman töitä ja meinasin kajahtaa lopullisesti.
Ap
Sama