Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puutarhahankinnat tänä vuonna!

Lippa vinossa, kädet mullassa
27.05.2023 |

1. Kalleinta mitä aiot tänä vuonna puutarhaa varten hankkia?

2. Mielestäsi mielenkiintoisin kasvi jonka tänä vuonna aiot istuttaa tai olet jo istuttanut?

3. Mikä kasvi on puutarhasi suosikki sinulle, mitä tykkäät seurata vuodesta toiseen eniten? Tämä saa siis olla vanhakin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei mitään suurta ellen innostu uusimaan pihakalusteita kokonaan. Muutoin ostomullat ja kuorikate.

2. Ruotsinkuusama vyöhykkeelle V. Jännittää ehtiikö kasvaa, ehtiikö kukkia ja elääkö ensi kevääseen.

3. Riippapihlajat. Muoto talvellakin kaunis, kukinta, lehdet, marjat, syysväri. Kaikki!

Vierailija
2/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottiruohonleikkurin n. 2000e ostin. Vähän joitain havuja ja kuorikatetta uudistan. Siinä varmaan kaikki tarpeellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkukkia noin sadalla eurolla plus itsekasvattamat taimet,mielenkiintoisin kasvi on tänä vuonna maaartisokka.puutarhan suosikki on pionit ja kärhö.

Vierailija
4/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robottiruohonleikkurin n. 2000e ostin. Vähän joitain havuja ja kuorikatetta uudistan. Siinä varmaan kaikki tarpeellinen.

Robottiruohonleikkurit pitäisi kieltää. Kauheita siilintappajia. Itse pidän runsasta puutarhaa ja varaan sieltä tilaa ja ruokaa eläimillekin. Linnut saavat vapaasti syödä punaherukat.

Vierailija
5/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina arvokas ostos, mutta tekee kyllä niin hyvää työtä ja pitää pihan siistinä, samalla kun itse voi käyttää ajan muuhun tai vain lepäillä.

Vierailija
6/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa leikkiä rehujen kanssa +7 lämpötiloissa.

Luonnonkukkia löytyy, ei ajeta leikkurilla, ne riittää.

Kaupan kukat pelkkää rahan hukkaa, jos on talvi 8kk vuodessa.

Vierailija
7/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robottiruohonleikkurit pitäisi kieltää. Kauheita siilintappajia. Itse pidän runsasta puutarhaa ja varaan sieltä tilaa ja ruokaa eläimillekin. Linnut saavat vapaasti syödä punaherukat.

Miten tappaa siilit? Hui

Vierailija
8/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tappaa siilit? Hui

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/robottiruohonleikkurit-silpovat-sii…

Vierailija
9/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmitään kirjoitti:

Ei jaksa leikkiä rehujen kanssa +7 lämpötiloissa.

Luonnonkukkia löytyy, ei ajeta leikkurilla, ne riittää.

Kaupan kukat pelkkää rahan hukkaa, jos on talvi 8kk vuodessa.

No kuka mitäkin arvostaa. Minusta 100€ kesäkukkiin ei tunnu missään ja saanhan niistä iloa 4 kuukautta. Ostelen myös leikkokukkia sisälle, ne kestää vain viikon. Nytkin kympin pionit pöydällä.

Mutta luonnonkukkia minäkin vaalin, ne on upeita ja pörriäisten mieleen.

Vierailija
10/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tuija-aita, ostettiin vähän isompia heti alkuun, jotta saa samantien vähän näkösuojaa.

2. Rusokirsikka - oon aina halunnut pihalle kirsikan ja tuo on kuulemma kaunis myös syksyllä. Saapahan nähdä, millainen tulee!

3. Meidän piha on aika kesken vielä, mutta innolla seuraan, miten keväällä istutetut puut pärjää: kirsikka, koristeomena ja vaahtera

Vierailija
11/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmikon siemeniä pussi ja bensaa ruohonleikkuriin.

Vierailija
12/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi perenna. Kivetykset, mullat, kukkasipulit.

Vierailija
13/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tappaa siilit? Hui

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/robottiruohonleikkurit-silpovat-sii…

Järkyttävää. Meillä ei ole siilejä tällä alueella juurikaan, eikä koskaan 5 vuoden aikana käynyt mitään niin enpä tiennyt.

Vierailija
14/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Tuija-aita, ostettiin vähän isompia heti alkuun, jotta saa samantien vähän näkösuojaa.

2. Rusokirsikka - oon aina halunnut pihalle kirsikan ja tuo on kuulemma kaunis myös syksyllä. Saapahan nähdä, millainen tulee!

3. Meidän piha on aika kesken vielä, mutta innolla seuraan, miten keväällä istutetut puut pärjää: kirsikka, koristeomena ja vaahtera

Tuliko pitkä tuija-aita? Kirsikat on ihania, mutta marjojen linnuilta suojaaminen vaikeaa. En itse laita verkkoa koska kammoan kiinni jääteitä eläimiä.

Vierailija
15/15 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko pitkä tuija-aita? Kirsikat on ihania, mutta marjojen linnuilta suojaaminen vaikeaa. En itse laita verkkoa koska kammoan kiinni jääteitä eläimiä.

Olisko Tuija-aita joku 15m ja ostettiin sellaisia 1,5m korkeita. Se kirsikka on ajatus olla lähinnä koristekasvi, niin en ole edes miettinyt linnuilta suojaamista 😃