Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappavaa kamaa rovaniemellä.

Vierailija
27.05.2023 |

Neljä kuollutta 30-50 vuotiaita miehiä. Amfetamiinina myytyä ainetta. Käyttöhuoneissa aineet voisi testata. Siihen eduskunnan eteen numerotaulu. Nyt siihen tulisi neljä lisää. Näkisivät aina kun nykyinen huumepolitiikkaa toimii käytännössä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan helkatin huono ihminen, mutta en tunne mitään negatiivista tilanteen johdosta.

Vierailija
2/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin at work.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoivat jossain ajankohtaisohjelmassa aikoinaan, että tullin haaviin jäänyt hassis sisälsi jatkeena mm. kamelinp---skaa. Kuvitteleeko joku, että huumeita myydään laatusertifikaatilla? Voi olla ihan mitä vaan, vaikka p---skaa.

Vierailija
4/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan helkatin huono ihminen, mutta en tunne mitään negatiivista tilanteen johdosta.

Samoin. Jokin polttoaineen hinnannousu huolestuttaa minua huomattavasti enemmän kuin mitkään huumekuolemat.

Vierailija
5/5 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa bisnestä myydä tappavaa huumetta. Joku fentanyyli on niin vaikea annostella että helposti kuolee vahingossa. Tuossakin on taustalla jokin vahva opioidi. Sanoivat sen uutisissa ihan outo nimi mulle. Jokin synteettinen opioidi kuitenkin. Ilmeisesti fentanyylin kaltainen vahvuudeltaan. 

Oliko ensimmäisessä uutisessa virhe? Vai vetääkö amfetamiinen käyttäjät opioidejakin? Ei ihme jos tuollaisella sekakäytöllä menee henki. Kannattaa pysyä erossaa pulvereista ja pillereistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän