Ongelmani on se, että vaikka haluaisin kumppanin, kiinnostun tosi harvoin kenestäkään. Olen siis mies. Ja ei, en etsi mitään "instabeibeä", vaan
ne harvat, joista olen ollut kiinnostunut, ovat periaatteessa ihan tavallisia ihmisiä, mutta siinä on silloin jotain kemiaa, jota ei voi selittää. Kun kemiaa ei ole, ei ole oikeastaan kiinnostusta edes tutustua sen enempää. En ole tahallisesti nirso. Ja olen hyvin itsenäinen ihminen, enkä etsi kumppania siksi, että en osaisi olla yksin.
Onko muilla tällaista ongelmaa? Miten tästä kannattaisi edetä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hinku siihen parisuhteeseen pitää olla? Parisuhde ei anna mitään, se on pelkkä hidaste ja kuluerä elämässä. Turha itseään on siihen pakottaa kun et oikeasti halua. Et vain ole vieä myöntänyt sitä itsellesi.
Parisuhde itselle sopivan ihmisen kanssa = hyvä säännöllinen seksielämä ja arkea parantavaa henkistä kumppanuutta.
Siksi sitä tavoitellaan. Mutta vaatii, että se ihminen on fyysiesti itseä miellyttävä ja henkisesti sopiva.
En olisi ikinä ollut parisuhteessa jos ulkonäkö olisi ollut mikään kriteeri tai edes se, että koen ihmisen miellyttävänä. Pisin suhteeni on ollut ihmisen kanssa jonka koin alusta alkaen masentavana ruikuttajana, mitään ulkonäköä sillä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hinku siihen parisuhteeseen pitää olla? Parisuhde ei anna mitään, se on pelkkä hidaste ja kuluerä elämässä. Turha itseään on siihen pakottaa kun et oikeasti halua. Et vain ole vieä myöntänyt sitä itsellesi.
Parisuhde itselle sopivan ihmisen kanssa = hyvä säännöllinen seksielämä ja arkea parantavaa henkistä kumppanuutta.
Siksi sitä tavoitellaan. Mutta vaatii, että se ihminen on fyysiesti itseä miellyttävä ja henkisesti sopiva.
En olisi ikinä ollut parisuhteessa jos ulkonäkö olisi ollut mikään kriteeri tai edes se, että koen ihmisen miellyttävänä. Pisin suhteeni on ollut ihmisen kanssa jonka koin alusta alkaen masentavana ruikuttajana, mitään ulkonäköä sillä ei ollut.
Anteeksi, kuka siis olikaan ruikuttaja?
Olet ehkä liian tasapinoinen, eikä synny sellaista ahdistusta johon tarvitsee jotain turvaa. Useinhan rakastuu kun on vaikka muuttamassa toiseen maahan tai on muuten oudossa tilanteessa. Kriisit ja epätoivoisuus saattaisi tässä auttaa.