Jos, kuokkavieras Kataja kavereineen tulisi ovellenne päästäisittekö kotiinne?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat ihan ok kovalla lattialla nukkumiselle ilman tyynyjä tai peittoja (mul ei oo varajuttuja vieraille eikä ees sohvaa vaan pari nojatuolia) sekä sille että kanit juoksee yöllä varmaan päältä koska ovat vapaana 24/7 niin toki.
Papanoita ja pissaa lattiat täynnä? Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat ihan ok kovalla lattialla nukkumiselle ilman tyynyjä tai peittoja (mul ei oo varajuttuja vieraille eikä ees sohvaa vaan pari nojatuolia) sekä sille että kanit juoksee yöllä varmaan päältä koska ovat vapaana 24/7 niin toki.
Papanoita ja pissaa lattiat täynnä? Jep.
Ei ole. Käyvät hiekkalaatikoilla vessassa tarpeillaan.
Kataja ei pääse mun kotiin edes tv-ruudun kautta. Heti vaihtuu kanava.
Pyytäisin sisään ja sillä välin kun nukkuvat yöunia, kävisin kusemassa Jannen kenkään
En haluaisi että kukaan näkee millaista meillä on ja mä en tykkää vieraista. Mutta kyllä mua silti naurattaisi, jos sen ovelle tulisi.
niin ällö että löisin heti kysymättä asiaa sovittuhan nua ovat muuten saisi tauotta turpaan.
Siis oliko tämä se kaveri, joka tulee sun kanssa väkisin suihkuun? Kutsuisin kyllä mielelläni Janne Katajan peremmälle, jos hän auttaisi minua hankkimaan hyvin rintavan naisen! Voisimme myös pelata konsolipelejä yhdessä ja käydä kuutamouinnilla syrjäisellä uimarannalla!
Autokyydit voisin tarjota mutta en veisi kotiini yöksi. Eivät ole niin kiinnostavia.
En todellakaan. Samaa kastia kuin Veitolan kyläilyt. Kyläily=Kyttäilyt.