Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkkonummi vai Kerava?

Kissa
26.05.2023 |

Kumpaan muuttaisit? Hyvät ja huonot puolet?

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalle. Keskeisempi sijainti, junalla pääsee tiheään Helsingistä/helsinkiin. Paljon harrastusmahdollisuuksia lähistöllä. Kirkkonummi on enemmän periferiassa.

Vierailija
2/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastaus. Kerava. Siksi koska en ole ikinä käynyt Kirkkonummella. Tänäänkin olen lähdössä käymään Keravalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keravalle. Keskeisempi sijainti, junalla pääsee tiheään Helsingistä/helsinkiin. Paljon harrastusmahdollisuuksia lähistöllä. Kirkkonummi on enemmän periferiassa.

Vierailija
4/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa nistejä.

Vierailija
5/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut noin 20 vuotta Kirkkonummella. Hyvät puolet: paljon luontoa, peruspalvelut löytyy, on harrastusmahdollisuuksia.

Huonot: monissa kouluissa sisäilmaongelmia, etäisyydet pitkät - tarvitsee oman auton.

Vierailija
6/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummelta pääsee kahdesti tunnissa junalla joka kestää puoli tuntia ja useammin ja nopeammin busseilla.

Puhumattakaan siitä että Kirkkonummella asuu paljon ns parempaa väkeä.

Vierailija
7/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut noin 20 vuotta Kirkkonummella. Hyvät puolet: paljon luontoa, peruspalvelut löytyy, on harrastusmahdollisuuksia.

Huonot: monissa kouluissa sisäilmaongelmia, etäisyydet pitkät - tarvitsee oman auton.

No totta kai etäisyydet on pitkiä koska kyseessä on valtavan iso kunta! Jos asuu radan varressa etäisyydet on lyhyitä.

Vierailija
8/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkkonummelta pääsee kahdesti tunnissa junalla joka kestää puoli tuntia ja useammin ja nopeammin busseilla.

Ns parempaa väkeä tarkoittaa oikeasti juntteja, joilla on pakottava tarve päteä. Sellaista on Kirkkonummi täynnä.

Vierailija
9/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummi on huomattavasti hienompaa aluetta niin luonnon kuin muunkin puolesta. Myös meri löytyy.

Vierailija
10/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Kirkkonummella. Keskusta on ruma ja pilattu, koko kunta hajanainen. En valitettavasti oikein voi sitä suositella, niin surullista kuin se onkin. Kerava olisi siis parempi, mutta en itse muuttaisi myöskään Keravalle. Muuta jonnekin muualle.

Vierailija
11/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns parempaa väkeä tarkoittaa oikeasti juntteja, joilla on pakottava tarve päteä. Sellaista on Kirkkonummi täynnä.

Kirkkonummi on aina vetänyt puoleensa kulttuuri-ihmisiä toisin kuin Kerava.

Vierailija
12/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkkonummi on huomattavasti hienompaa aluetta niin luonnon kuin muunkin puolesta. Myös meri löytyy.

Kirkkonummelainen pätemässä 😁

Vierailija
13/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava

Vierailija
14/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Olen asunut Kirkkonummella. Keskusta on ruma ja pilattu, koko kunta hajanainen. En valitettavasti oikein voi sitä suositella, niin surullista kuin se onkin. Kerava olisi siis parempi, mutta en itse muuttaisi myöskään Keravalle. Muuta jonnekin muualle.

Ei näin pienillä paikkakunnilla kannata puhua mistään keskustasta. Puhuisit vaikka asemanseudusta tms.

Vierailija
15/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkaansa, mutta haittapuolena, että Keravasta tullut aivan täysi slummi.

Nistiä ja pikkurosvoa joka nurkka täynnä.

Ei se ennenkään ole mitenkään ihana kaupunki ollut, mutta puoli pakosta siellä tuli 20 vuotta asuttua.

Vierailija
16/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummi on mukavampi luonnonläheinen paikka, mutta jossain määrin ruotsinkielisen hegemonian vallassa.

Joten Kerava kai.

Vierailija
17/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummella luonto on 100x hienompaa kuin Keravan kuusiryteikkö. Jos sellainen asia merkkaa.

Vierailija
18/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalta hyvät junayhteydet helsinkiin

Vierailija
19/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi muuttaa Kirkkonummen Keravalle eli Masalaan

Vierailija
20/199 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummella on sentään Hvitträsk. Moni tuntee ulkomailla. Keravalla nähtävyyksiä 0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi