Seksi on täysin yliarvostettu asia. Listaan kymmenen parempaa asiaa helposti.
1. sähly
2. syöminen
3. nettisurffailu
4. lukeminen
5. matkailu
6. suihkussa käynti.
7. nauraminen
8. kaupassa käynti.
9. vierailu mummon luona
10. musiikin kuuntelu
Kommentit (158)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap ei ole koskaan harrastanut seksiä.
Olenpa. Neitsyenä luulin , että seksi olisi jotain uskomattoman upeaa. Nyt tiedän paremmin .
ap
Ehkä olet vain huono siinä ja teet jotain väärin.
Seksi on täysin yliarvostettua.Suurin osa harrastaa sitä, koska se " kuuluu" parisuhteeseen. Veikkaan, että 90% ihmisistä voisi elää täysin ilman seksiä. Täysin turhaa jyystöä. Itse olen niin onnellinen, kun saan elää yksin. Ei pakkoseksiä. Saa olla rauhassa, käyttää rumia yöpaitoja, syödä sängyssä, olla möllöttää rauhassa. 😀
Niin, riippuu varmaan vähän tilanteesta ja ihmisestä yms. Olen syvästi ihastunut ja tuntuu, että jo pieni kosketus saisi minut varmaan pyörtymisen partaalle. Varmasti seksi hänen kanssaan ei ainakaan olisi tylsää, olisi sitten millaista tahansa...
Mutta ehkä tällaisessakin tilanteessa se voisi muuttua myöhemmin tylsäksi, jos asia arkipäivistyisi ko. henkilön kanssa.
Vierailija wrote:
Vai niin. Itse on täysin eri mieltä. Seksi on parisuhteen yksi tärkeimmistä ja kantavimmista voimista. Fyysinen ja henkinen läheisyys kulkevat käsi kädessä.
Tämä saa enemmän alapeukkuja selvästi 39 vs 26. "Rakastan ihanaa miestäni syvästi, vain hänen kosketuksensa iljettää" -naisia riittää foorumilla. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja seksi on likaista haisevaa hommaa. Miten joku voi tuhlata aikaansa siihen?
Ja taitamatonta.
Vierailija kirjoitti:
No mene lääkäriin koska sinussa on selvästi jotain vialla. Kai nyt sentään sen verran itsekin tajuat että tuo ei ole normaalia?
Äitis ei ollut normaali, kun sinut teki🤭
Pitäisikö muidenkin laittaa lista.
1. Luonto. Hyvä osat siitä. Pieni tuuli.
2. Kirja.
3. Punertava taivaanranta illalla ja aamulla, kun mäeltä katsoo. Maisemat.
4. Kuun ja taivaan katselu.
5. Ajattelu. Tunteet.
6. Kodin laitto tai lepo.
7. Kirjoittaminen, piirtäminen, värit.
8. Keskustelu.
9. Lämpimät vaatteet.
10. Rakkaus.
Kätevästi kännyyn, aaah, ruiskis, sitten jääkaapille katsoon mitähän siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja seksi on likaista haisevaa hommaa. Miten joku voi tuhlata aikaansa siihen?
Ei se ole haisevaa kunhat pysyt erossa tuhkaluukusta.
Pakko se on todeta, että ap on oikeilla jäljillä. Seksi on mielessä usein, mutta sitten kun sitä saa niin ei se niin maata mullistavaa ollutkaan. Samaan lopputulokseen pääsee tyydyttämällä itsensä. Toki siitä puuttuu se läheisyys, mutta kuitenkin. Ehkä seksi silloin on todella upeeta kun on syvästi rakastunut ja yhteys on täydellinen myös henkisellä tasolla. Siitä on kuitenkin niin kauan aikaa kun olen sellaista kokenut, niin en muista oliko se sitä.
Jokatapauksessa, mielikuvissa seksi on paljon ihanampaa kuin sitten todellisuudessa ja tarpeensa voi tyydyttää itsekseen.
Muistutan tästä taas itseäni seuraavan kerran kun haikailen seksin perään.
m51
Jep, ihan kivaa silloin tällöin mutta on muuta kivempaakin touhua joka menee seksin ohi ihan heittämällä.
Entä seksi elämäsi rakkauden kanssa?
Niin, ihmiset on erilaisia erilaisine mieltymyksineen ja hyvä niin!
Minun mielestäni seksi on parasta elämässä ja siitä saa energiaa, samoin tanssimisesta ja ystävien kanssa hengailusta, taiteesta, kauniista asioista, auringosta ja lämpimässä meressä lillumisesta ym.
Matkailu, lukeminen ja nauraminen ap:n listalta sellaisia, joista itsekin nautin. Musiikki toki myös. Isovanhempien näkeminen ihan kivaa, kun vielä elävät.
Seksi ilman henkistä läheisyyttä ei voi olla hyvää - vai voiko? Siis jos toinen ei vaikuta arvostavan sinua mutta tunkee sinuun kiinni seksihimossaan, niin onko se silloin parisuhteen liima ja saatko siitä nautintoa?
Lisäyksenä vielä, että monesti seksin puuttumisesta tehdään elämää suurempi ongelma parisuhteessa varsinkin. Ollaan opittu, että nyt pitää hermostua,seksiä ei meillä ole ollut kuukausiin. Mitä tehdään, lähteekö toinen osapuoli etsimään sitä muualta? Joillekin sen väheneminen suhteessa on tosi iso juttu, jota sinkkuihminen voi vaan ihmetellä, jos itsellä ei sen puute ole ongelma.