Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on täysin yliarvostettu asia. Listaan kymmenen parempaa asiaa helposti.

Vierailija
26.05.2023 |

1. sähly
2. syöminen
3. nettisurffailu
4. lukeminen
5. matkailu
6. suihkussa käynti.
7. nauraminen
8. kaupassa käynti.
9. vierailu mummon luona
10. musiikin kuuntelu

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55 kirjoitti:

Seksuaalisuus ja erotiikka on upeaa - yleisesti ja eritoten ihanan ihmisen kanssa.

Seksi sinänsä...

Jotenkin näin. Ajatus seksistä on eroottisempi ja kiihottavampi kuin itse toimitus joka on lähinnä seksiä ennen rakennetun hekuman antikliimaksi. 

Vierailija
62/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vietti. Nappaappa sellaista lääkettä mikä vie lidibon hetkellisesti pois. Silmiä avaava kokemus. Siinä ei tosiaan ole järkeä, että mennään ähisemään sänkyyn ja laitetaan elimiä yhteen. Vielä vähemmän on haluta tehdä tuota niin paljon, että ostaa naiselle kellot, korut ja shampanjat. Että se lähes johdattaa miehen elämää.

Kuulostaa todellisuudesta vieraantuneelta tällainen "kellot, korut ja shampanjat" naiselle Suomessa. Jo syntymäpäivä- ja joululahjojen antaminenkin on täällä usein miehen mielestä turhaa hömpötystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Muutenkin muna pystyssä vonkuvaa miestä on vaikea kunnioittaa.

Vierailija
64/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vietti. Nappaappa sellaista lääkettä mikä vie lidibon hetkellisesti pois. Silmiä avaava kokemus. Siinä ei tosiaan ole järkeä, että mennään ähisemään sänkyyn ja laitetaan elimiä yhteen. Vielä vähemmän on haluta tehdä tuota niin paljon, että ostaa naiselle kellot, korut ja shampanjat. Että se lähes johdattaa miehen elämää.

Kuulostaa todellisuudesta vieraantuneelta tällainen "kellot, korut ja shampanjat" naiselle Suomessa. Jo syntymäpäivä- ja joululahjojen antaminenkin on täällä usein miehen mielestä turhaa hömpötystä.

Se oli tarkoitettukin kielikuvaksi. Tarkoittaa siis sitä, että mies on valmis näkemään todella paljon vaivaa ja luopumaan monesta asiasta, ihan että vain kiinnostaa niin kovasti se elimien yhteenlaitto. Mutta olen itse ostanut naiselleni kellon, useita koruja ja shampanjaakin. Ja jos seksi ei kiinnostaisi niin kovasti, niin en varmasti olisi niin hänen perässään. Helpommin yhteinen sävel löytyisi jonkun miespuolisen kaverin kanssa.

Vierailija
65/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on biologiaa, jotta laji lisääntyisi. Ihminen vain on kehittänyt niin paljon kilpailevia viihdykkeitä, jotka saattavat antaa enemmän tyydytystä elämässä.

Vierailija
66/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa sulla olla käynyt huono tuuri jos mummon luona käyminen on kivempaa. 

Sulla on käynyt huono tuuri mummon suhteen ilmeisimmin. Aika usein Mummot ovat parhaita maailmassa. Kaipaan omaani suuresti elämäni loppuun asti <3

Seksi taas on tosi ällöä, hikistä, limaista ja vastenmielistä. En halua kenenkään toisen eritteitä iholleni enkä varsinkaan vartaloni onkaloihin. Yök.

Vierailija
67/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi ja keskinkertainen seksi ovat niin erilaisia asioita, että mielestäni niille pitäisi olla kokonaan eri termit. Huono seksi on sitten vielä kolmas aivan erilainen asia. 

Huono seksi tekee vahinkoa, silloinkin vaikka siihen itse olisi suostunut. Keskinkertainen seksi on ehkä tuollaista, mistä ap puhuu. Melko hälläväliä-tason hommaa.

Hyvä seksi on yksi parhaista asioista mitä ihmisen elämässä voi tapahtua. Valitettavasti se kuitenkin jää melko monilta kokonaan kokematta. Tai no, en nyt tiedä onko se niin valitettavaa, koska kun itse olen sellaista yhden miehen kanssa kokenut, niin keskinkertainen seksi ei kiinnosta minua enää yhtään, ja sinkkumiehistä hyvin harva on sellainen, jonka kanssa onnistuisi se oikeasti hyvä seksi. Minusta on siksi tullut valtavan kranttu deittailija.

Vierailija
68/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte vaan liian lihavia ja huonokuntoisia hyvään seksiin. Me halveksimanne salimaket ja fitness-kuumakkeet harrastetaan seksiä, jollaisesta ette osaa edes unelmoida.

Vierailija
69/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nykyisin kyllä nukun mielummin tai lähden treenaamaan kun harrastan seksiä. Seksi on ihan ok sen muutaman päivän ajan kuukaudesta kun ihan oikeasti haluttaa mutta ne loput kolme viikkoa menee ajattelematta koko asiaa.

On se tavallaan yliarvostettua, ainakin parisuhdeseksiä korostetaan liikaa, ikäänkuin velvollisuutena.

Vierailija
70/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin tykkään!

Minä tykkään silitellä tuntemattomien kikkeleitä. Joka päivä minä silitän eri kikkeliä.

Kerran se nuoruus vain on ja meillä on vain yksi elämä.

Noora 21v.

Vierailija
71/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin seksinpuutteesta, tuntuu että huonokin melkein kelpaisi. Ehkä odotan sitä mummoikää kun ei enää jaksa välittää.

N32

Vierailija
72/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Itse on täysin eri mieltä. Seksi on parisuhteen yksi tärkeimmistä ja kantavimmista voimista. Fyysinen ja henkinen läheisyys kulkevat käsi kädessä. 

Mun mielestä henkistä läheisyyttä voi olla ilman fyysistä läheisyyttä. Se henkinen yhteys loppupeleissä on se miksi ihmiset ovat ja pysyvät yhdessä.

Mutta henkinen läheisyys on siinä mielessä herkkä, että se saattaa kadota, jos fyysinen läheisyys loppuu.

Olen itsekin todennut, että jos seksi ja fyysinen läheisyys loppuisi yksipuolisella päätöksellä parisuhteessa, voisin silti olla puolisoni ystävä.

Mutta vain ystävä, tai kaveri.

En rakastettu tai rakastaja, enkä aviopuoliso. En välttämättä edes kanssa-asuja.

Vierailija
73/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kärsin seksinpuutteesta, tuntuu että huonokin melkein kelpaisi. Ehkä odotan sitä mummoikää kun ei enää jaksa välittää.

N32

Kärsit seksin puutteesta, mutta et halua etsiä sitä?

Logiikka?

Vierailija
74/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nykyisin kyllä nukun mielummin tai lähden treenaamaan kun harrastan seksiä. Seksi on ihan ok sen muutaman päivän ajan kuukaudesta kun ihan oikeasti haluttaa mutta ne loput kolme viikkoa menee ajattelematta koko asiaa.

On se tavallaan yliarvostettua, ainakin parisuhdeseksiä korostetaan liikaa, ikäänkuin velvollisuutena.

Toivottavasti miehesi on samaa mieltä, ja avioliittonne on vahvalla pohjalla.

Vierailija
75/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli tarkoitettukin kielikuvaksi. Tarkoittaa siis sitä, että mies on valmis näkemään todella paljon vaivaa ja luopumaan monesta asiasta, ihan että vain kiinnostaa niin kovasti se elimien yhteenlaitto. Mutta olen itse ostanut naiselleni kellon, useita koruja ja shampanjaakin. Ja jos seksi ei kiinnostaisi niin kovasti, niin en varmasti olisi niin hänen perässään. Helpommin yhteinen sävel löytyisi jonkun miespuolisen kaverin kanssa.

Näin on. 

Jos itselläni olisi seksihalut yhtä matalalla tasolla kuin ilmeisesti osalla tähän ketjuun kirjoittelevilla naisilla, en olisi avioliitossa, en parisuhteessa, enkä olisi hankkinut lapsia. Enkä varsinkaan viettäisi aikaani naisten seurassa, vaan kavereideni.

Eli siinä mielessä ymmärrän, että jotkut naiset viihtyvät sinkkuna koko elämänsä.

Vierailija
76/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan seksiä, pas**** pakkopullaa.

Vierailija
77/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se masentavaa tälläisenä kaverittomana ihmisenä ainoa ystäväsi on miehesi ja hänkin lähtisi jos ei saisi seksiä :( ja en oikein pidä seksistä....

Vierailija
78/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia tulee hyvin kontekstiin Kristen ja Ville Jokisen mainiossa teoksessa "Joy Ride". Pariskunta, jotka kiersivät kaksi vuotta maailmaa polkupyörillä, tekivät matkastaan tämän kirjan. Reissussa saattoi mennä useita päiviä, etteivät he päässeet suihkuun. Kun taukopaikka suihkulla varustettuna löytyi, tärkeysjärjestys oli selvä: suihku, seksi ja ruoka.

Kyllä se seksi aika monelle on perustarpeista ensimmäisten joukossa. 

Perustarve on sellainen, jota ilman ei selviä hengissä. Iso osa ihmisistä elää ilman seksiä pitkiä aikoja, vuosia, vuosikymmeniä.

Seksi ja seksuaalisuus on siitä jännä asia, että yksilö voi elää ja jopa kukoistaa koko elämänsä ilman seksiä. Seksi ei ole siis yksilölle perustarve.

Jos sen sijaan seksi ja seksuaalisuus ikään kuin taikaiskulla katoaisi maailmasta, ihmiskunta olisi sukupuutossa muutaman kymmenen vuoden kuluttua.

Lisäksi huomattava osa pariskunnista saattaisi ajautua eroon.

Seksi on populaatiotasolla ehdottoman välttämätöntä, mutta ei yksilökohtaisen elämän perustarve.

Vierailija
79/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se masentavaa tälläisenä kaverittomana ihmisenä ainoa ystäväsi on miehesi ja hänkin lähtisi jos ei saisi seksiä :( ja en oikein pidä seksistä....

Lisään vielä tähän että seksi on kaikenlisäksi ainoa fyysinen läheisyys jota mieheltäni saan... Kun haluaisin niitä haleja ja silityksiä enemmän..

Vierailija
80/158 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan seksiä, pas**** pakkopullaa.

Kukaan ei pakota, se on lainvastaista.

Jos puolisosi haluaa, mutta sinä et, eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi