Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äiti joka menetti lapsensa avioerossa

Vierailija
26.05.2023 |

Olin hyvä äiti, hoidin ja huolehdin, osallistuin. Minulla oli hyvät lämpimät keskustelevat välit lapseeni. Normaalia murrosiän kuohuntaa toki.
Avioerossa lapsi jäi isälle. Nyt olen menettänyt hänet. Minusta tehdään huonoa ihmistä. Minut ajetaan loppuun tekemällä hiljaista kiusaa. Viemällä elämästäni se kaikista tärkein, lapsi.

En ehkä ikinä tule selviämään tästä asiasta.

Suru on aivan valtava. Ikävä niin iso.

En ikinä olisi uskonut näin käyvän.

Isällä on rahaa ostaa vaatteet ja vehkeet. Lapsi saa vihdoin kaipaamaansa huomiota isältä.

Minä en ole enää mitään.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan on koko totuus.

Vierailija
2/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha ratkaisee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö kertomatta jotain? Yleensä on jotain taustalla, että äiti ei saa lasta.

Vierailija
4/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olit viisas ja  valitsit miehesi nuorena automerkin perusteella ja silti kävi huonosti!

Vierailija
5/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo pitempään ollut eläkkeellä?

Vierailija
6/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti raskasta sopeutua ja tottua uuteen tilanteeseen. Se vie voimia ja uskoa itseensä, mutta jos et usko saavasi ajatuksiasi valoisammaksi sinun pitää hakea apua. Ilmaista puheapua  saa seurakunnasta tai soittamalla valtakunnalliseen kriisipuhelimeen.

Lapsi tarvitsee molempia vanhempiaan. Aina! 

Vierailija
7/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti raskasta sopeutua ja tottua uuteen tilanteeseen. Se vie voimia ja uskoa itseensä, mutta jos et usko saavasi ajatuksiasi valoisammaksi sinun pitää hakea apua. Ilmaista puheapua  saa seurakunnasta tai soittamalla valtakunnalliseen kriisipuhelimeen.

Joskus on lapselle parasta, että molemmat vanhemmat eivät ole kuvioissa mukana ja tässä tapauksessa se onkin äti varmasti ihan perustellusti.

Ap:n tarinaa en niele purematta.

Vierailija
8/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Lapselle on parasta, kun hän ei ole tämän äidin lähellä.

Vierailija
9/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisää lapsia. Mikä estää?

Vierailija
10/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raha ratkaisee

Ei aina.

Vierailija
11/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko haudan takaa? Normaalisti lapsi määrätään isälle vain jos äiti on kuollut.

Vierailija
12/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä asiasta ole mitään virallisia taistoja käyty.

Enkä jaksa niihin alkaa.

Koen itseni todella huonoksi ja epäonnistuneeksi. Olisin ajatellut ennen aivan kuten te, että pitää äidissä olla jokin vika jos lapsensa menettää.

Olen miettinyt tätä paljon. Ehkä minä olen kuitenki se joka on pilannut kaiken ja tehnyt kaiken väärin.

Mutta nyt olen menettänyt hänet. Olen täysin epäonnistunut elämässä.

Automerkin vuoksi en miestä aikoinaan valinnut. Muista syistä. Mutta valinta oli todellakin täysin väärä.

Olen jätetty ja petetty. Ja lapseni menettänyt.

Vierailija
13/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä lapsi on. Kyllä jokainen lapsi ja nuori tunnistaa rakkauden. Sinulla on yksi keino, rukous.

Vierailija
14/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tehty ja tehdään yhä tuhansille isille jatkuvasti. Joint the club.

MIKSI sotket englantia suomenkieliseen keskusteluun!

Vierailija
15/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole maistunut aikoihin. Eikä maistu nytkään.

Ihan unettomia, itkuisia öitä täällä vietän.

Ap

Vierailija
16/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä maistuu olut näin aamusta?

Kerro kun olet maistanut!

Vierailija
17/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tarvitsee myös taiteilijoita. Vanhempien riitelyn takia mielenterveytensä menettäneet lapset ovat tulevia taiteilijoita. On traumoja joista ammentaa

Vierailija
18/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tehty ja tehdään yhä tuhansille isille jatkuvasti. Joint the club.

Joint saattaisi maistuakin. Joint club!

Vierailija
19/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap sun puolesta. Täällä ei saa tukea se on varma. Jos isä ottaa lapset niin äidissä on jotain vikaa ihmisten mielestä. Olen kokenut saman. Lasten isän puolelta todella pahaa vieraannuttamista toisesta vanhemmasta lasten ollessa varhaisessa murrosiässä. Kaikki alkoi kun uusi nainen tuli kuvioon joka samalla mustasukkaisuuttaan halusi katkaista minun ja eksän hyvät välit. Nykyinen mieheni sanoi miten olen jaksanut kestää kaiken ja en tiedä itsekään. Kaikki ei ole niin mustavalkoista ja ihmiset voisivat miettiä mitä kirjoittavat vastaukseksi eikä tuoda omaa pahaa oloa esiin.

Vierailija
20/60 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä kokeillut oikeaa kohtaamista?

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi