Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Mies salakuvasi yläosatonta vaimoaan

Vierailija
25.05.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009610743.html

Mies kuvasi pihalla yläosa paljaana aurinkoa ottanutta vaimoaan tämän tietämättä. Tuomittiin sakkoihin.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin tälle. Ja olen nainen.

Jos menisin vähissä pukeissa hillumaan pihaan niin ei mua haittaisi jos oma mies kuvais. Toki edellyttäen, että kuvat olisivat vain miehen silmille, eikä niitä eron jälkeen vuodettaisi mihinkään ulilaudalle.

Joo, se että sua ei haittaisi niin ei tarkoita, etteikö jotain toista haittaisi ja että se olisi luvallista. Jos mies kuvaisi salaa teidän panemista niin sekin olisi ok?

Vierailija
42/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nukkuvan perheenjäsenen kuvaaminen? Aika monella taitaa olla tämmösiä kuvia.

Veikkaan että totuus tuostakin jutusta on jotain muuta. Iltalehti esittää sen vaan tuolla tavalla, että saa kuulostamaan molemmat asianosaiset ja suomen oikeusjärjestelmän täysin vinksallaan olevalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin vähissä pukeissa hillumaan pihaan niin ei mua haittaisi jos oma mies kuvais. Toki edellyttäen, että kuvat olisivat vain miehen silmille, eikä niitä eron jälkeen vuodettaisi mihinkään ulilaudalle.

Joo, se että sua ei haittaisi niin ei tarkoita, etteikö jotain toista haittaisi ja että se olisi luvallista. Jos mies kuvaisi salaa teidän panemista niin sekin olisi ok?

Paneminen on vähän eri kuin paljaat tissit/ stringipylly tms.

Vierailija
44/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vaivata oikeuslaitosta tälläsellä?! Hohhoijaa..

Vierailija
45/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nukkuvan perheenjäsenen kuvaaminen? Aika monella taitaa olla tämmösiä kuvia.

Veikkaan että totuus tuostakin jutusta on jotain muuta. Iltalehti esittää sen vaan tuolla tavalla, että saa kuulostamaan molemmat asianosaiset ja suomen oikeusjärjestelmän täysin vinksallaan olevalta.

Kaikki nukkuvia lapsiaan kuvanneet vanhemmat vankilaan.

Taitaa tulla tungosta.

Vierailija
46/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅 Joo tottakai on ok jos mies kerran pyhästi vannoo ettei laita kuvia nettiin!

Vierailija
47/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅 Joo tottakai on ok jos mies kerran pyhästi vannoo ettei laita kuvia nettiin!

Jos laittaa niin sitten ylitetään rikosseuraamuskynnys.

Vierailija
48/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti vaivata oikeuslaitosta tälläsellä?! Hohhoijaa..

Sai mukavasti rahaa ja maksimoitua vittuilun exälle.

Vierailija
49/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eikun käräjille. 

Nainen pyrkii usein kostamaan miehelle eron jälkeen.

Vierailija
50/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niiiiiiiin vaiiiikeeeeeeee ymmärtää, että nainen ei ole miehen omaisuutta.

Muutamille vähän tyhmemmille miehille.

Vielä kun selität miten tämä liittyy alkuunkaan mihinkään omistamisiin.

Vierailija
51/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen ilmoitti traumatisoituneensa siinä määrin, että hän joutui turvautumaan henkisen pahoinvoinnin vuoksi ammattiapuun."

Ei jestas sentään! xD

Muistakaa pukeutua säkkiin jos olette liian tyhmiä ja menette naimisiin xD

Ei hyvää päivää. Vaimo traumatisoituu, kun oma aviomies kuvaa, kun makaa omassa pihassa yläosattomissa. Jaksuhali. On varmasti rankka elämä muutenkin. Hohhoijaa.

Ihmisellä on oikeus elää omassa kodissaan rauhassa ilman pelkoa siitä, että joutuu salakuvatuksi. Oli naimisissa tai ei.

Omakin mieheni tykkää välillä napsia minusta kuvia vaatteilla ja ilman, mutta ei tekisi sitä salaa. Ja jos kieltäisin, niin varmasti myös lopettaisi. Hän kun ei ole mikään munaton perverssi.

Vierailija
52/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole hyvä juttu jois toisella on sinusta alastonkuvia puhelimessa. Niitä voidaan käyttää kiristämiseen tai kostoon. Tuliko kellekään mieleen kun ihmettelette miksi vaimo vei asian käräjille?

Vierailija
53/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen makaa alasti kodin pihalla -> OK

Mies ottaa kuvan kotinsa pihalla alasti makaavasta vaimostaan -> RIKOSSSSSS!!!!1

Onpa hyvä, että tästä tuli uutinen niin valkenee sitten tietämättömille mitä on ok tehdä ja mitä ei. 

Lueppa rikoslaista salakatselu ja kerro miten mies voi kuvata omaa pihapiiriään niin että se on rikos. Piha ei ole käymälä eikä pukuhuone.

Kotirauhan suojaamassa paikassa ei saa salaa kuvata toista vaikka itse olisi saman kotirauhan suojaama. Nainen oli kotirauhan piirissä ja mies syyllistyi rikokseen kuvatessaan häntä salaa.

Samalla tavalla perheen isä ei voi asentaa valvontakameroita kotiin ilman että kertoo siitä muille samassa kodissa asuville. Kaikkia asukkaita suojaa kotirauha. 

Vierailija
54/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niiiiiiiin vaiiiikeeeeeeee ymmärtää, että nainen ei ole miehen omaisuutta.

Muutamille vähän tyhmemmille miehille.

Vielä kun selität miten tämä liittyy alkuunkaan mihinkään omistamisiin.

Jestas, joillekin todella pitäisi vääntää ratakiskosta.

-eri

Vierailija
55/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen ilmoitti traumatisoituneensa siinä määrin, että hän joutui turvautumaan henkisen pahoinvoinnin vuoksi ammattiapuun."

Ei jestas sentään! xD

Muistakaa pukeutua säkkiin jos olette liian tyhmiä ja menette naimisiin xD

Ei hyvää päivää. Vaimo traumatisoituu, kun oma aviomies kuvaa, kun makaa omassa pihassa yläosattomissa. Jaksuhali. On varmasti rankka elämä muutenkin. Hohhoijaa.

Ihmisellä on oikeus elää omassa kodissaan rauhassa ilman pelkoa siitä, että joutuu salakuvatuksi. Oli naimisissa tai ei.

Omakin mieheni tykkää välillä napsia minusta kuvia vaatteilla ja ilman, mutta ei tekisi sitä salaa. Ja jos kieltäisin, niin varmasti myös lopettaisi. Hän kun ei ole mikään munaton perverssi.

Se on muuten hirveä tunne, kun kumppani paljastuu sairaaksi perverssiksi. Minulla on edelleen sellainen olo, että siellä kylppärissä tai makkarissa saattoi olla jotain kameroita. Yäk. 

Vierailija
56/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia ne heteromiehet ovat. Ällöttäviä.

näinhän se on, homomiehet eivät kuvaa naisten rintoja

Vierailija
57/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmisten medialukutaito taas on? Selkeästi tässä tapauksessa on hieman muutakin taustalla, kuin tämä mainittu teko.

Vierailija
58/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te aivan hulluja, tottakai vaimoa saa kuvata, mies ja vaimo ovat yksi liha. Jos ei saa kuvata niin ei sitten selfieitäkään.

Vierailija
59/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta on täysin häiriintynyttä ja rajatonta. Kännykät ovat vain tuoneet todellisen persoonan esille.

Naispuolinen ex-kaveri kuvasi minua eräässä tilanteessa täysin yllättäin, otti kymmeniä kuvia, "dokumentoi". Olin järkyttynyt silloin kun hän näytti kuvat minulle ja olen yhä. Kuvien luonne oli salaa kuvaaminen, kaukaa ja huomaamatta. Hänen on täytynyt laittaa kännykkä piiloon aina kun tulin lähelle, koska en huomannut mitään. En todellakaan pyytänyt kyseisen tilanteen dokumentointia.

Emme ole enää tekemisissä, katkaisin suhteen.

Vierailija
60/73 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla miehillä ei ole aitoa valtaa ja ainoa tapa osoittaa sitä sohimalla kännyköineen eri suuntiin.

Pervoilu johtuu siitä, että heidän mielessään nainen on heikoin ja alinna ja koska ovat lisäksi sadisteja, kohdistavat kiusan naisiin. Tällä ei ole mitään tekemistä aidon seksuaalisuuden tai halun tai minkään terveen kanssa vaan ainoastaan sadismin ja vallankäytön. Jos he näkisivät heikoimpana kiven tai kärpässienen, he hohottelisivat päivät pääksytysten ja kuvaisivat niitä.

Täällä he sitten mahtailevat, että tällaista on miehen seksuaalisuus tajuamatta, että ovat marginaalihörhöjä ja säälittäviä olioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme