Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö sinä pottaa päässä kun pyöräilet?

Vierailija
25.05.2023 |

Mä pidän, kun puoliso pakottaa. Muuten se ei suostu pyöräilemään mun kanssa.
Vituttaa. Mä haluan pyöräillä niin että tukka saa rauhassa hulmuta tuulessa..Se typerä potta pilaa kaiken. Ja puoliso.
Muka haluaa vaan vaalia mua. Pelkkää kontrollointia, sanon minä.

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi pyöräilykypärää päähäni. Näyttää NIIIIIIN pelleltä. Naurattaa jo ajatus, jos sanoisin tämän ääneen eräälle kaverille... hän vetäis herneet nenään saman tien, kun itse pyöräilee aina leuka pitkällä potta päässä ja näyttää - typerältä.

Mulle on tärkempää pitää mun aivot mahdollisimman hyvin suojattuna, aivan sama miltä näytän pyöräillessäni.

Mitenkähän ihmisillä ollenkaan säilyivät aivot 1900-luvulla, kun ei kypäristä tiedetty mitään?

"Vuoden 1902 tilastojen mukaan maahan tuotiin 1 500 polkupyörää. Vuonna 1911 niitä tuli lähes 2 800. Vuonna 1921 tuotiin liki 3 300 polkupyörää. Määrä oli yli kaksinkertaistunut vuodesta 1920. 29.4.2022"

"Vakuutusyhtiöt korvasivat 18 077 varastettua polkupyörää vuonna 2021. Edellisvuonna määrä oli 20 907"

Vierailija
142/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka tulevat kauppaan pyöräilykypärä päässä... hävetys.

Paljonko sulla on ikää?

Veikkaan, että enemmän kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäisin lätsä, talvisin karvahattu ja pilkkihaalari.

Ja ei kun Veijo Esson baariin setäparlamenttiin turisemaan...

Vierailija
144/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 20 euron kypärä pelasti hengen ja vakavalta vammautumiselta säästyin. Mut aloitus olikin provo

Vierailija
145/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilevä tikkujalkainen ja -perseinen mies potta päässä, jalassa pyöräilyshortsit, joissa pieni piikkipippeli sojottaa. Karmea näky!!!!

Voivoi, kylläpä sinä puhut rumasti itsestäsi!

Tajusitko juuri, että oma miehesi on tälläinen "ikisporttinen" kuivan kesän orava piikkipippelispandexmies?

Vierailija
146/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän kypärää pyöräillessä. Olen jo aikuinen niin tajuan kyllä mikä arvo ja turva sellaisella on. Ja miten turhanpäiväistä olisi pohtia jotain nolotusta saati vielä jonkun teinin nolotusta minut nähdessään. :D Senkun nolostelet pikku paviaani, joskus sinäkin (toivottavasti) kasvat ja viisastut :D

Vierailija
147/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, että ne joilla on jotain suojaamisen arvoista, eli aivot, käyttävät pyöräilykypärää. Aivottomat eivät luonnollisesti kypärää tarvitse, koska ei ole mitään mitä suojata.

Terveisin Maire-Anneli, kansankynttilä ja kansamme nuorison sivistyksen valo jo vuodesta 1963.

Vierailija
148/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä ikäluokkaa, että opettelin aikoinani fillaroinnin ilman pottaa ja aion jatkaa samaan malliin hautaan asti. En kuuna kullan valkeana laita mitään aromipesää päähäni ihmisten ilmoilla. Mielummin kuolen.

Vierailija
149/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Pyöräilykypärä suojaa paremmin.

Vierailija
150/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä ikäluokkaa, että opettelin aikoinani fillaroinnin ilman pottaa ja aion jatkaa samaan malliin hautaan asti. En kuuna kullan valkeana laita mitään aromipesää päähäni ihmisten ilmoilla. Mielummin kuolen.

Minäkin olen niin vanha. Mutta iän myötä minä viisastuin.

151/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tukka hulmuaa, niin mene parturiin.

Itse pidän kypärää, koska päässä on jotain, mitä suojella. Toisin kuin tällä aloittajalla.

Vierailija
152/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aromipesä!"

Hihhihhihhihhihhii!

Vierailija
153/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku päivä kuolet kuitenkin.

On vain sinusta kiinni kuoletko aiemmin vai myöhemmin. Ja missä kunnossa elät 😂

Tosin aivottomat on tyhmiä, kuulut siihen joukkoon 🤷

Vierailija
154/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ämpäriä

Niitä saa halvalla lisää ja joskus jopa ilmaiseksikin.

Vierailija
155/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi pyöräilykypärää päähäni. Näyttää NIIIIIIN pelleltä. Naurattaa jo ajatus, jos sanoisin tämän ääneen eräälle kaverille... hän vetäis herneet nenään saman tien, kun itse pyöräilee aina leuka pitkällä potta päässä ja näyttää - typerältä.

Tuskin niin typerältä kuin entinen työkaverini, joka makaa vihanneksena kaaduttuaan pyörällä.

Vierailija
156/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, jolla on päässä muutakin kuin vain tukkaa pitää kypärää. Harmi, että puoliso pakottaa ap suakin pitämään. Olisi kaikille parempi, jos annettaisiin luonnonvalinnan toimia. Suojelemalla kaiken maailman umpitolloja itseltään, tulemme tuhoamaan lopulta koko ihmiskunnan.

Vierailija
157/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku päivä kuolet kuitenkin.

On vain sinusta kiinni kuoletko aiemmin vai myöhemmin. Ja missä kunnossa elät 😂

Tosin aivottomat on tyhmiä, kuulut siihen joukkoon 🤷

Saattaapa tuo verisuoni katketa päästä tai aivoinfarkti iskeä, vaikka kuinka hiipparoit kypärä päässä. Luoja yksin tietää päiviemme määrän eikä siihen vaikuta onko kypärä kutreilla vai ei.

Vierailija
158/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaippaa. Se imee paremmin pissin päästä.

Vierailija
159/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän ämpäriä

Niitä saa halvalla lisää ja joskus jopa ilmaiseksikin.

Viisaasti ajateltu. Mun ukko pitää saunakiulua, kun se on muuten käyttämättä enimmän ajan.

Vierailija
160/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niin typerältä kuin entinen työkaverini, joka makaa vihanneksena kaaduttuaan pyörällä.

Ehkä parempi niin. Tosin turhia kuluja aiheuttaa kyllä muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi