Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö sinä pottaa päässä kun pyöräilet?

Vierailija
25.05.2023 |

Mä pidän, kun puoliso pakottaa. Muuten se ei suostu pyöräilemään mun kanssa.
Vituttaa. Mä haluan pyöräillä niin että tukka saa rauhassa hulmuta tuulessa..Se typerä potta pilaa kaiken. Ja puoliso.
Muka haluaa vaan vaalia mua. Pelkkää kontrollointia, sanon minä.

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle opetettiin jo apupyörä ikäisenä kypärän käyttö. Ärsyttihän se hakea sisältä kypärä, jopa enemmän kuin sen pyörän hakeminen ja kaivelu pyörävarastosta muiden pyörien joukosta.

Teininä kerran jäi kypärä päästä. Luokkakaveri ehdotti että hyppäisin sen pyörän kyytiin, kun oltiin menossa vähän matkan päähän kentälle liikuntatunnille. Ihmettelin mitä teen terkkarissa ja miksi tuntuu sille että aivot räjähtää. Kävi ilmi, että oltiin kaaduttu matkalla sinne kentälle ja olin lyönyt pääni. Loppuviikon vietin kotona pää todella kipeänä. Lääkäri kun siinä samalla, kun sohi silmiäni pienellä taskulampulla ohjeisti huoltajiani, ettei saa antaa mitään särkylääkettä siihen pääkipuun, kun mahdolliset jälkeenpäin tulevat oireet voi peittyä sen lääkkeen vaikutuksen alle.

Tuo luokkakaverini säästyi vähemmillä vahingoilla, jonkin aikaa valitteli että jalat on kipeenä. Ja syytti minua siitä, kun pyöräänsä oli tullut jokin jälki ja tanko vääntyi.

Päätellen siitä, että mihin aikoihin olimme lähteneet liikkeelle ja mihin aikaan lopulta älysin yhtään mistään mitään, olin ollut älyttömässä tilassa noin 4 tuntia ja olin saanut aivotärähdyksen. Sitä en tiedä itsekään mitä ja kuinka pahasti vahinkoa tuo tapahtuma sai aikaan. Mutta muistin kanssa on ollut sen jälkeen ongelmia.

Ehkä sillä kypärän käyttämisellä on perustellut hyödyt.

Vierailija
182/187 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärä päässä pyöräilen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt aika monta vuotta jo kypärä ja yhden on myös mennyt halki kun kaaduin, eli käytän nykyisinkin kypärä pyöräilessä..

Vierailija
184/187 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin uitun turhamainen että en pidä kypärää, koska näytän entistäkin hölmömmältä se päässä ja kaiken kukkuraksi varsinkin päälaelta taitaa letti harventua?

M 71 v.

Vierailija
185/187 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni erään tutkimuksen mukaan autoilijat ohittavat kypäräpäisen fillaristin selvästi lähempää kuin kypärättömän?

Vierailija
186/187 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
187/187 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon darwin awards ehdokkaita tässäkin ketjussa.