Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö sinä pottaa päässä kun pyöräilet?

Vierailija
25.05.2023 |

Mä pidän, kun puoliso pakottaa. Muuten se ei suostu pyöräilemään mun kanssa.
Vituttaa. Mä haluan pyöräillä niin että tukka saa rauhassa hulmuta tuulessa..Se typerä potta pilaa kaiken. Ja puoliso.
Muka haluaa vaan vaalia mua. Pelkkää kontrollointia, sanon minä.

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin äiti kaatui pyörällä ja sai aivovamman. Kypärä pelasti hengen. Joutui useampaan leikkaukseen, mutta lääkäri oli sanonut, että ilman kypärää olis kallo halki.

Eli joo, käytän kypärää!

Niin ja oli kuulema kypärä haljennut. Lääkäri oli näyttänyt, että ilman kypärää siinä tilalla olis kallo.

Ja vaikka oli kypärä, niin silti sai aivovamman. Eli siitä kastumisesta ei olis selvinnyt hengissä.

*kaatumisesta

Vierailija
42/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäesti huomaa, että nyt on ihan viimeiset kouluviikot menossa. Yläkoulustakin päästään ilmeisesti aikaisin jo kotiin. Menkääs lapset vaikka pelaamaan palloa pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pottaa päässä aina. Pitävät minua kylähulluna mutta oottakaapa kun taivas tippuu.

Vierailija
44/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yhden kerran kaatunut niin, että kypärä pelasti. Niin että käyn joo kypärää. Lenkillä nousee nopeus reippaasti yli 30km/h, joten jos jotain käy, niin kypäränkin kanssa sattuu. Ei viitti ottaa yhtään enempää riskiä kuin mitä jo on. 

Tuollaista vauhtia jos vetelet julkisilla väylillä fillarillasi, niin olet turvallisuusriski muille kevyen liikenteen kulkijoille. Painu velodromille kiitämään, jos pitää veren maku suussa painaa lenkkiä.

Vierailija
45/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäesti huomaa, että nyt on ihan viimeiset kouluviikot menossa. Yläkoulustakin päästään ilmeisesti aikaisin jo kotiin. Menkääs lapset vaikka pelaamaan palloa pihalle.

Mene sinä pyöräilemään ja muista potta!!! Leukahihna oikein tiukalle, että kaksoisleuka ja pulloposket pullistuvat!

Vierailija
46/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi pyöräilykypärää päähäni. Näyttää NIIIIIIN pelleltä. Naurattaa jo ajatus, jos sanoisin tämän ääneen eräälle kaverille... hän vetäis herneet nenään saman tien, kun itse pyöräilee aina leuka pitkällä potta päässä ja näyttää - typerältä.

Juu et sinä tarvitse, koska kuten joku kirjoitti (lainaan nyt) Ne suojaa aivoja, joilla sellaiset on.

Anna mennä vaan, suurta vahinkoa ei tule jos katuun pärställesi kaadut.

Vierailija
47/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, pöytäkonehullu on sitten keksinyt uuden jutun?

Vierailija
48/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla ymmärrän, mutta aikusilla p-kypärä näyttää järjestään nololta ellei ole kyse Giro d'Italiasta tai Tour de France:sta.

Vierailija
49/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en pidä pottaa päässä enkä valjaita autossa.

Vierailija
50/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kypärää pyöräillessä. Käytän myös turvavyötä autoillessa, ja työhanskoja töissä. Kuuluvat minusta perusvarustukseen. Häpeilyn lopetin aikuisena.

Ap puhui potasta johon pikkulapset pissaa. Pyöräilykypärä on eri asia.

Vierailija
51/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin tästä taas naureskelemaan pottapäille.

Vierailija
52/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän ihmisillä ollenkaan säilyivät aivot 1900-luvulla, kun ei kypäristä tiedetty mitään?

Huonommin kuin nykyään. Mutta kypärä on kyllä keksitty aika paljon ennen 1900-lukua.

Vierailija
53/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yhden kerran kaatunut niin, että kypärä pelasti. Niin että käyn joo kypärää. Lenkillä nousee nopeus reippaasti yli 30km/h, joten jos jotain käy, niin kypäränkin kanssa sattuu. Ei viitti ottaa yhtään enempää riskiä kuin mitä jo on. 

Tuollaista vauhtia jos vetelet julkisilla väylillä fillarillasi, niin olet turvallisuusriski muille kevyen liikenteen kulkijoille. Painu velodromille kiitämään, jos pitää veren maku suussa painaa lenkkiä.

Mä osaan kattoa että missä noi nopeudet on ok, kiitos vaan :) Täällä asuu sen verran vähän ihmisiä, että tilaa riittää. Kaikki ei asu kaupungissa. 

Vierailija
54/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin äiti kaatui pyörällä ja sai aivovamman. Kypärä pelasti hengen. Joutui useampaan leikkaukseen, mutta lääkäri oli sanonut, että ilman kypärää olis kallo halki.

Eli joo, käytän kypärää!

Niin ja oli kuulema kypärä haljennut. Lääkäri oli näyttänyt, että ilman kypärää siinä tilalla olis kallo.

Ja vaikka oli kypärä, niin silti sai aivovamman. Eli siitä kastumisesta ei olis selvinnyt hengissä.

No voi ettäsenettä ja hellanlettas ja sussiunaa.

Vierailija
55/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on pahoja itsetunto-ongelmia, kun nolostelee kypärää. 

No, mieluummin hulmuavat hiukset kuin kallonmurtuma. 

Vierailija
56/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaampaa tuo on kuin vaikkapa mopot. Ja nopeat lenkit ajetaan yleensä maantiellä.

Vierailija
57/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän ihmisillä ollenkaan säilyivät aivot 1900-luvulla, kun ei kypäristä tiedetty mitään?

Huonommin kuin nykyään. Mutta kypärä on kyllä keksitty aika paljon ennen 1900-lukua.

Keksitty varmaan, mutta ei ole ollut tälläistä naurettavaa vouhotusta sen käytöstä.

Mitä se kypärä on muuta kuin styroxlevy muovilla kuorrutettuna?

Vierailija
58/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdenkin tästä taas naureskelemaan pottapäille.

Hullulla on huvit halvat ja sinulla idiootilla ihan ilmaiset!

Vierailija
59/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on pahoja itsetunto-ongelmia, kun nolostelee kypärää. 

No, mieluummin hulmuavat hiukset kuin kallonmurtuma. 

Kauniina ja huoliteltuna hautaan asti - se on mun motto. Pottaa en päähäni laita.

Vierailija
60/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kypärää pidetään päässä vikisemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi