Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö sinä pottaa päässä kun pyöräilet?

Vierailija
25.05.2023 |

Mä pidän, kun puoliso pakottaa. Muuten se ei suostu pyöräilemään mun kanssa.
Vituttaa. Mä haluan pyöräillä niin että tukka saa rauhassa hulmuta tuulessa..Se typerä potta pilaa kaiken. Ja puoliso.
Muka haluaa vaan vaalia mua. Pelkkää kontrollointia, sanon minä.

Kommentit (187)

Vierailija
21/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi pyöräilykypärää päähäni. Näyttää NIIIIIIN pelleltä. Naurattaa jo ajatus, jos sanoisin tämän ääneen eräälle kaverille... hän vetäis herneet nenään saman tien, kun itse pyöräilee aina leuka pitkällä potta päässä ja näyttää - typerältä.

Arvaa kuin typerältä näytät kun pääsi on tohjona ?

Sulla ei tarvii olla iso vika kun se on sun korvien välissä 😉

No se on mun pää sitten se. Joka tapauksessa en käytä pottaa vaikka mikä olisi. Pyöräile itse vain hyvillä mielin potta päässä vajaaälyiseltä ja rumalta näyttäen tukka lintassa. Aika näyttää kuinka käy.

Olet tainnut kaatua pyörällä ja lyödä pääsi. Sen verran pimahtaneita ovat juttusi.

Vierailija
22/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi pyöräilykypärää päähäni. Näyttää NIIIIIIN pelleltä. Naurattaa jo ajatus, jos sanoisin tämän ääneen eräälle kaverille... hän vetäis herneet nenään saman tien, kun itse pyöräilee aina leuka pitkällä potta päässä ja näyttää - typerältä.

Mitä väliä?

Ei kai mitään, jos haluat näyttää pelleltä ja rumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka tulevat kauppaan pyöräilykypärä päässä... hävetys.

Ajattele, kun mä olen kävellyt kaupan jätskialtaalle suoraan aurinkolasit silmillä ja pyöräilykypärä päässä. Kamala olen.

Mä olen näiden lisäksi ajoittain myös hikisissä pyöräilyvaatteissa! Miten noloa SE mahtaakaan olla! :D

Vierailija
24/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin äiti kaatui pyörällä ja sai aivovamman. Kypärä pelasti hengen. Joutui useampaan leikkaukseen, mutta lääkäri oli sanonut, että ilman kypärää olis kallo halki.

Eli joo, käytän kypärää!

Vierailija
25/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän kypärää, kun välitän terveydestäni.

Vierailija
26/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri tykkäsi pyöräillä ilman "pottaa". Kaatui sitten ja kolautti päänsä. Käveli rollaattorin kanssa pari vuotta ja kuoli päävamman aiheuttamaan aivotapahtumaan. Eli älä käytä jos et halua koska ei se muilta ole pois jos kaadut.

Vierailija
27/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, kun mä olen kävellyt kaupan jätskialtaalle suoraan aurinkolasit silmillä ja pyöräilykypärä päässä. Kamala olen.

Hyi helvetti.

Vierailija
28/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Mä en välitä, jos näytän mielestäsi pelleltä tai rumalta. Mulle aivan se ja sama. Mulla ei ole mitään tarvetta näyttää hyvältä.

Vierailija
29/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mä. Häpeä vapaasti, kun mä en tajua 😄

Vierailija
30/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vain näyttää typerältä, mutta ei ole toisin kuin sinä.

Vierailija
31/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen näiden lisäksi ajoittain myös hikisissä pyöräilyvaatteissa! Miten noloa SE mahtaakaan olla! :D

Tosi mukava muilla haistella eltaantunutta hikeäsi. Oletpa huomaavainen ihminen.

Vierailija
32/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Jep. Ei kiinnosta yhtään miltä näytän jonkun randomin mielestä.

Vierailija
33/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Mä en välitä, jos näytän mielestäsi pelleltä tai rumalta. Mulle aivan se ja sama. Mulla ei ole mitään tarvetta näyttää hyvältä.

No mut kivat sulle sitten! :)

Vierailija
34/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa kuin typerältä näytät kun pääsi on tohjona ?

Sulla ei tarvii olla iso vika kun se on sun korvien välissä 😉

Bääääää-bäääääääääääää-bäääääääääää

Mikä tuli? Saitko jonkun kohtauksen?

Kiva vaan huudattaa velvollisuudentuntoisia kurin ja nuhteen ihmisiä. Tuntuu toimivan.

Vierailija
35/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mukava muilla haistella eltaantunutta hikeäsi. Oletpa huomaavainen ihminen.

Ei se siinä ole ehtinyt eltaantua, ihan tuoretta on. Jos tulevat nenä kiinni mun kainaloon, niin saavatkin kärsiä. Muuten tuskin ketään haittaa.

Vierailija
36/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä pottaa, mutta kypärää kylläkin. Samoin puolisoni käyttää kypärää pyöräillessään. Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä, ilman kypärää puolisoni olisi kuollut pyöräilyonnettomuudessa ja minä olisin jäänyt leskeksi kolmen lapsen kanssa 35-vuotiaana.

Eli miehesi on juuri tuollainen pottapäinen ja liian löysänä lepattavissa pyöräilyspandexeissa ihmisten ilmoilla pyörivä piikkipippeli?

🤣🤣

Vierailija
37/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kypärää pyöräillessä. Käytän myös turvavyötä autoillessa, ja työhanskoja töissä. Kuuluvat minusta perusvarustukseen. Häpeilyn lopetin aikuisena.

Vierailija
38/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yhden kerran kaatunut niin, että kypärä pelasti. Niin että käyn joo kypärää. Lenkillä nousee nopeus reippaasti yli 30km/h, joten jos jotain käy, niin kypäränkin kanssa sattuu. Ei viitti ottaa yhtään enempää riskiä kuin mitä jo on. 

Vierailija
39/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin äiti kaatui pyörällä ja sai aivovamman. Kypärä pelasti hengen. Joutui useampaan leikkaukseen, mutta lääkäri oli sanonut, että ilman kypärää olis kallo halki.

Eli joo, käytän kypärää!

Niin ja oli kuulema kypärä haljennut. Lääkäri oli näyttänyt, että ilman kypärää siinä tilalla olis kallo.

Ja vaikka oli kypärä, niin silti sai aivovamman. Eli siitä kastumisesta ei olis selvinnyt hengissä.

Vierailija
40/187 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikävtun potta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän