Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukkolan kolumni: "Kun Suviseurat alkavat vaikuttaa suvaitsevammalta kuin Pride, on menty metsään ja aika hemmetin pahasti"

Vierailija
25.05.2023 |

Tuo ei ollut otsikko mutta lopputiivistelmä, mielestäni kuvaavampi. Otsikko oli "Pride noudatti Sanna Marinin päiväkäskyä - puoli on valittava, ei ole keskitietä". Eli tämä Marinin ajama kansan kahtiajako ja blokkiutuminen on todennäköisesti toiminut esikuvana myös Pridelle.

Mielenkiintoinen asia on myös yritykset jotka näkyvästi tukeneet Pridea, "Onnea vaan Marimekolle, Stockmannille, Varmalle ja muille! Haluavatko nämä brändistään erittäin hyvin huolta pitäneet yritykset altistaa itsensä jatkossa riskille siitä, että jos ne eivät hyväksy sellaisenaan Priden vaatimuksia, ne saatetaan leimata vähemmistövastaisiksi?"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/69a8baf2-07de-4571-958d-8a98b1950…

Kommentit (536)

Vierailija
361/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavan pellet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävä veto Sanna Matiakselta huolestua suvaitsevaisuuden vähäisyydestä. :D

Marin ja Mäkynen🤡🤡 turhaa marinaa, märinää ja peräpään pärinää.

Kunniatohtorin hattu kuuluu myös märisevälle Mäkyselle! :D

Ehdottomasti viiksi mäkylle tohtorinhattu päähän.

Vierailija
362/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minäkin voisin mennä pridemarssille, vaan en kehtaa nolata itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä hyvinkin ilkeitä ja suvaitsemattomia just tuo pridevouhkasakki. Ei mitään häpyä.

Vierailija
364/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on vasenmielinen kuva tullut Pride-väestä. Me ja me ja meidän oikeudet. Hankalaa, itsekeskeistä porukkaa. julkisuuden hakeminen on kääntynyt itseään vastaan.

Onko toi porukka edes töissä tai työkykyistä sakkia. On niin värikästä, tekokynttä, tekotissejä, naamat maalattu, pelkkää party party.

Kuka tuonkin sakin elättää ?

Vierailija
365/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola on aika vieraantunut todellisuudesta kuten hänen viiteryhmänsä muutenkin.

Mikä "viiteryhmä"? Tavalliset pulliaiset, jotka eivät hyväksy jotain aggressiivista poliittista ja ideologista liikettä, joka pakottamalla pakottaa ihmisille ideologiaa, jota nämä eivät hyväksy?

Tämä mukasuvaitsevainen vallanhimoinen hörhöliike on politisoinut jo kielenkin ja varjele, jos et käytä heidän "uusiotermejään" heidän mielensä mukaan, sinut kanseloidaan ja saat "ä'ää" niskaasi. Jenkeissä on jo eroitettu koulusta opettajiakin jotka kutsui väärällä pronominilla jotakuta.

Me tavalliset pulliaiset eroitamme miehen naisesta ihan automaattisesti vain vilkaisemalla. Samoin kuin me eroitamme kissan koirasta.

Mies ja Nainen on niitä primäärijuttuja, joita ihmisyyden rajamailla haahuilevat alkuihmiset oppivat eroittamaan jo joskus reilu 2milj. vuotta sitten. Nyt sitten joku hörhölliike yrittää vääristellä puhtaasti poliittisista ja ideologisista syistä tiedettä ja väittää, että naisellakin on penis ja eturauhanen ja on pöyristyneitä kun kansanedustajiin ei käytetä ryhmäkuria polvistumaan tämän absurdiuden edessä.

Vierailija
366/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buahhahhaa. Koittakaa nyt kokkarit ja persukat saada edes hallitusta kasaan.

No älä ala. Luin ensin että korkkarit ja persikat. Sitten sulle itku maittaa kun saadaan Suomeen hallitus joka oikeudenmukaisesti hoitaa Suomen asiat kuntoon Marinin sekoilujen jälkeen.

Vierailija
367/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusen tuollaisten pride ihmisten päälle.

Onko äitisi taas kieltäytynyt anaaliseksistä vaipan vaihdon yhteydessä, vaikka suoli oli selvästi tyhjentynyt? Siitäkö tuo paha mieli nyt kumpuaa?

No huh, hörhöt liikkeellä. Meitä on moneen lähtöön. Jotkut tarviis sitä hoitoa mutta kai tämä vauva sivusto ajaa saman asian kun saaavat oksennettua pahan olonsa tänne. Voi voi.

Vierailija
368/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusen tuollaisten pride ihmisten päälle.

Onko äitisi taas kieltäytynyt anaaliseksistä vaipan vaihdon yhteydessä, vaikka suoli oli selvästi tyhjentynyt? Siitäkö tuo paha mieli nyt kumpuaa?

Mielenterveyden ongelma.

Ajattelun ja kommunikoinnin häiriintyminen

Keskittymiskyky, ajattelu, loogisuus tai ylipäätään tapa kommunikoida muuttuvat oleellisesti tai alkavat vaikuttaa oudoilta.

Googlaa niin sieltä löytyy apuja Sinulle !

Vierailija
369/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on vasenmielinen kuva tullut Pride-väestä. Me ja me ja meidän oikeudet. Hankalaa, itsekeskeistä porukkaa. julkisuuden hakeminen on kääntynyt itseään vastaan.

Onko toi porukka edes töissä tai työkykyistä sakkia. On niin värikästä, tekokynttä, tekotissejä, naamat maalattu, pelkkää party party.

Jaa noiko töissä??? Palkkaisitko itse jonkin sukupuolisekoilijan työmaalle?

Palkkaat jonkun "naisena syntyneen" joka vaatii että häntä pidetään miehenä. Hän saa hämmentyneitä katseita miesten pukkarissa, mikä on transfobiaa ja asiakas vahingossa kutsuu häntä tytöksi/neidiksi/tai rouvaksi, niin hän saa kilarit jo ekana päivänä, jää sairaslomalle ja nostaa somemyrskyn ja usuttaa koko pride-piirin firman niskaan.

Näyttävät muutenkin sellaisilta tyypeiltä, joiden koko elämä pyörii oman seksuaalisuuden ja identiteetin ympärillä ja tätä ryyditetään valiumilla ja oluella.

Vierailija
370/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajat elättää.

Vierailija
371/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/shorts/ftcvBm0EO7w

"Makaisitko mieluummin maailman seksikkäimmän transnaisen vai maailman vanhimman naisen kanssa?"

"Maailman vanhimman naisen kanssa, koska en ole homo."

FACTS.

Vierailija
372/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaat jonkun "naisena syntyneen" joka vaatii että häntä pidetään miehenä. Hän saa hämmentyneitä katseita miesten pukkarissa, mikä on transfobiaa ja asiakas vahingossa kutsuu häntä tytöksi/neidiksi/tai rouvaksi, niin hän saa kilarit jo ekana päivänä, jää sairaslomalle ja nostaa somemyrskyn ja usuttaa koko pride-piirin firman niskaan.

Näyttävät muutenkin sellaisilta tyypeiltä, joiden koko elämä pyörii oman seksuaalisuuden ja identiteetin ympärillä ja tätä ryyditetään valiumilla ja oluella.

Kiitos! Hyvä kommentti, totta joka sana.👍

Vierailija
373/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole, höntti <3

Vierailija
374/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ryyditetään valiumiakin vahvemmalla ;)

Vierailija
375/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Makaisitko mieluummin maailman seksikkäimmän transnaisen vai maailman vanhimman naisen kanssa?"

FACTS.

Miehen kehoon kairattu avohaava, miehen suu ja miehen peräreikä ovat aina miehen kehonosia. Iikka Kivi on muuten tullut ulos kaapista bissenä tai panseksuaalina.

Iikka Kivi tänään Facebookissa:

Minulle transnaiset ovat samalla tavalla viehättäviä kuin muutkin naiset.

Eivät tietenkään kaikki, mutta eivät ole kaikki cis-naisetkaan.

Ennen tämä hämmensi minua, mutta koska transnaiset ovat naisia ja minä olen hetero, asia on lopulta hyvin looginen ja yksinkertainen.

Kannattaa kohdata näitä asioita itsessään eikä levittää umpimielistä ilkeyttä ympäristöönsä.

PS. Kokoomukselle sellaisia terveisiä, että niin kauan kun te tätä laitaoikeistoa siipienne suojassa pitelette, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi teitä ei haluta Priden yhteistyökumppaniksi.

Vierailija
376/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FACTS.

Miehen kehoon kairattu avohaava, miehen suu ja miehen peräreikä ovat aina miehen kehonosia. Iikka Kivi on muuten tullut ulos kaapista bissenä tai panseksuaalina.

Ennen tämä hämmensi minua, mutta koska transnaiset ovat naisia ja minä olen hetero, asia on lopulta hyvin looginen ja yksinkertainen.

Kannattaa kohdata näitä asioita itsessään eikä levittää umpimielistä ilkeyttä ympäristöönsä.

PS. Kokoomukselle sellaisia terveisiä, että niin kauan kun te tätä laitaoikeistoa siipienne suojassa pitelette, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi teitä ei haluta Priden yhteistyökumppaniksi.

Transnainen voi toki olla viehättävä, sitähän ei kukaan kiellä. Mutta huomaa, että Kivi ei kuitenkaan mainitse, että hän voisi seurustella tai harrastaa seksiä transnaisen kanssa. Mieli muuttuu äkkiä, kun pöksyjen alta pilkottaa 15-senttinen jäykkä penis.

Vierailija
377/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Putte poksauttaa ison pommin, loppuu riekunta siihen paikkaan. Aina ennen sotia on ollut jotain samantapaista. Vapaata seksiä, kuten miehet panevat miehiä yms. luonnotonta menoa.

Vierailija
378/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FACTS.

Transnainen voi toki olla viehättävä, sitähän ei kukaan kiellä. Mutta huomaa, että Kivi ei kuitenkaan mainitse, että hän voisi seurustella tai harrastaa seksiä transnaisen kanssa. Mieli muuttuu äkkiä, kun pöksyjen alta pilkottaa 15-senttinen jäykkä penis.

Emme voi tietää, onko Iikka tutustunut tyttödikin erilaiseen suutuntumaan ja todennut makoisaksi. Punavihreässä maailmassa penis voi olla naisen sukupuolielin.

Vierailija
379/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pykälä kerrallaan mädätetään yhteiskuntaa.

Moraali on jo mennyttä. Trans, jne on nyt mageeta.

Tuhon tie. Miten hulluksi vielä meneekään.

Vierailija
380/536 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FACTS.

Emme voi tietää, onko Iikka tutustunut tyttödikin erilaiseen suutuntumaan ja todennut makoisaksi. Punavihreässä maailmassa penis voi olla naisen sukupuolielin.

No juu, emme tietenkään tiedä. Jos se on hänen juttunsa, niin siitä vain. Kunhan ei tyrkytä suuntautumistaan muille, niin kaikki hyvin.