Kissanomistajia odottaa uusi maksu.kissarekisteri tulee
Linkissä uutinen. Taitaa valtiolla olla rahat loppu kun keksii uusia veroja.https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000009607711.html
Kommentit (156)
Miten tästä sitten rangaistaan hallitusta kun ei rekisteröinti kelpaa?
Antakee ny ihmiste olla ja elää lemmikkeineen.
🐈🐈
Just luin SK että tulossa on, mutta otti aikalisän.
Vierailija kirjoitti:
Sitten hamsterit ja marsut ja käärmeet ja kilpikonnat ja linnut.....ja vuosimaksu peritään tottakai.
Tarkastaja käy kuukausittain tutkimassa että eläimen olot ovat varmasti kunnossa. Rahat tuhansiin tarkastajiin otetaan tietenkin veroista.
Vierailija kirjoitti:
Valtio haluaa kaiken mahdollisen ja mahdottoman rekistereihin. Myös Tokmannin kassalla kysellään asiakasnumeroa, bonus ja plussa kortteja kysellään.
tulevaisuudessa nämä eri rekistereihin kerätyt tiedot yhdistetään, ja ostostesi ja lemmikkiesi mukaan sinulla on käytössä tietty määrä hiilipisteitä. Oikeat(woketus, mamutus, valtion diktatuurin noudattaminen, lapsettomuus keinolihan syönti) valinnat eivät kuluta niinpaljoa hiilipisteitä,
väärät valinnat kuluttavat hiilipisteitä (yksityisautoilu, perheen perustaminen, kriittisten mielipiteiden ilmaisu, puhdas taide, lihansyönti, lemmikit)
Kehoitan kaikkia vastustamaan diktatuurimaisia rekistereitä. Jos me emme vastusta tätä nyt, niin milloin sitten? Silloin kun vallanpitäjät antavat luvan vastustaa?
Nyt, yllätys sinulle: eivät he anna lupaa.
Vapaus on itse hankittava.
Käteinen raha ei jätä seurattavaa jälkeä. Haastakaa itsenne käyttämään missä itselle sopii, tuolla on merkitystä jos mahdollisimman moni osallistuu digiorjuuden vastustukseen. Samoin minimoimalla kanta-asiakkuuteen liittuvän kulutusseurannan. Ei ole mikään ylpeyden aihe luovuttaa itseään kauppojen tietolähteeksi jossa ainakin tietyt asiat sinusta saadaan profiloitua täysin.
Minulla on kissat rekisterissä, Kissaliitossa, on rekisterikirjat ja passit
Vierailija kirjoitti:
Niinhän suurin osa koiristakin on Kennelliitossa, silti tuli koirarekisteri.
On ihan peectä, että rahat loppui kissarekisterin kohdalla. Kissat ovat muutenkin paljon heikommassa asemassa, niiden rekisterin olisi pitänyt olla prioriteetti ja koirarekisteri olisi pitänyt tehdä vasta kissarekisterin jälkeen.
Lainaus ei (taaskaan) onnistunut.
Mutta piti vastata, että olen alkanut myös suosimaan käteistä, niin kukaan ei rekisteröi ostotottumuksiani.
Liian paljon kontrolloidaan tätänykyä.
Pelottavaksi muuttunut yhteiskunta. 😢
Vastustan myös digitalisoitumista.
Haluan paperipostin edelleen. Haluan että työpaikat säilyvät eikä niin, että sai taas lukea postin väen vähentämisestä. Sekä käyttää käteistä. En halua käyttää ikinä itsepalvelukassaakaan, haluan kohdata ihmisen.
Antakaa ihmisten pitää lemmikkejä ilman kiusaamista. Ne sentään lohduttavat ja tuovat turvaa, toisin kuin alati muuttuva ja epävarma tulevaisuus ja yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan peectä, että rahat loppui kissarekisterin kohdalla. Kissat ovat muutenkin paljon heikommassa asemassa, niiden rekisterin olisi pitänyt olla prioriteetti ja koirarekisteri olisi pitänyt tehdä vasta kissarekisterin jälkeen.
Kennelliiton ulkopuolella on paljon koiria, sekarotuiset, ulkomailta tuodut rescuekoirat
Raha se tässäkin suurin vaikutin. 😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kennelliiton ulkopuolella on paljon koiria, sekarotuiset, ulkomailta tuodut rescuekoirat
Suomessa on arviolta noin miljoona kissaa joista kissaliiton rekisterissä on n. 30.000. Koiria Suomessa on 800.000 joista kennelliittoon rekisteröityjä yli 580.000.
Kissarekisteri olisi ollut paljon tarpeellisempi kuin koirarekisteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on arviolta noin miljoona kissaa joista kissaliiton rekisterissä on n. 30.000. Koiria Suomessa on 800.000 joista kennelliittoon rekisteröityjä yli 580.000.
Kissarekisteri olisi ollut paljon tarpeellisempi kuin koirarekisteri.
Ei tasanpaskankaan väliä vaikka olisi tullut tai tulisi kissarekisteri. Itse en keksi ensimmäistäkään syytä, miksi maksaisin sentin senttiä kissamme rekisteröinnistä sinne.
"Ei tasanpaskankaan väliä vaikka olisi tullut tai tulisi kissarekisteri. Itse en keksi ensimmäistäkään syytä, miksi maksaisin sentin senttiä kissamme rekisteröinnistä sinne."
No tämä nyt on itsestään selvää.
Valtio haluaa kaiken mahdollisen ja mahdottoman rekistereihin. Myös Tokmannin kassalla kysellään asiakasnumeroa, bonus ja plussa kortteja kysellään.
tulevaisuudessa nämä eri rekistereihin kerätyt tiedot yhdistetään, ja ostostesi ja lemmikkiesi mukaan sinulla on käytössä tietty määrä hiilipisteitä. Oikeat(woketus, mamutus, valtion diktatuurin noudattaminen, lapsettomuus keinolihan syönti) valinnat eivät kuluta niinpaljoa hiilipisteitä,
väärät valinnat kuluttavat hiilipisteitä (yksityisautoilu, perheen perustaminen, kriittisten mielipiteiden ilmaisu, puhdas taide, lihansyönti, lemmikit)
Kehoitan kaikkia vastustamaan diktatuurimaisia rekistereitä. Jos me emme vastusta tätä nyt, niin milloin sitten? Silloin kun vallanpitäjät antavat luvan vastustaa?
Nyt, yllätys sinulle: eivät he anna lupaa.
Vapaus on itse hankittava.