Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka oppia pitämään omasta ulkonäöstä?

Vierailija
24.05.2023 |

Otin juuri videota itsestäni enkä pidä näkemästäni. Olen jo lähempänä 50 ja näytän kamalalta. En näytä yhtään siltä miltä tuntuu. Mitä tehdä? Laihdutus vaikeaa eikä onnistu

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän taas omasta ulkonäöstäni

en pidä siitä kun muut haukkuvat minua rumaksi

ongelma on täysin heistä johtuva

täysin

Vierailija
2/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin sietämään omaa ulkonäköäni, kun katsoin itseäni ikään kuin ulkopuolisen silmin. Katsoin peiliin ja mietin: "Mitä ajattelisin, jos tuon näköinen ihminen tulisi kadulla vastaan?"

En katsonut rumaa nenää, ryppyjä silmäkulmassa enkä omituisesti mutristelevaa suuta, vaan kokonaisuutta. Ja totesin, että ihan tavallisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siittä tarvi erityisemmin pitää. Tärkeintä kai olis tajuta vaan se, että se on pintaa ja ulkokuorta, eikä ole mitenkään kykenevä kuvastamaan kaikkea sitä mitä sisäisesti on

Vierailija
4/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään pidä yhtään ylkonäöstäni, välttelen peilejä ja en halua tulla valokuvattavaksi. Ikää 44v. Vielä yli 10 vuotta sitten olinkin suhkot nätti jopa, nyt kaikkea muuta.. ja ei auta sekään kun painoakin tullut + 30kg ja hiukset onnettoman ohuet ja pälvikaljua näkyy.... Olen niin erinäköinen kuin nuorena, ei minua tunnista nuoruuden kuvista enää yhtään. Masentaa...

Vierailija
5/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on lähinnä se, että olen lihava suhteessa siihen mitä haluaisin olla. Ja vanhan näköinen. Ja vyötärölinjakin on kadonnut. Ap

Vierailija
6/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku 8h yössä

Juo vettä 3l päivässä

Laihduta normaalipainoon

Harrasta liikuntaa muutama tunti viikossa

Ulkoile

Askeleet päivittäin keskimäärin 7,5k

Välimeren ruokavalio

Alko+rööki pois

Osta oikean kokoisia ja värisiä imartelevia vaatteita

Huolla ja pese vaatteet oikein

Hyvät alusvaatteet

Hoida iho kuntoon

Hiuksiin luonnollinen väri ja siisti leikkaus

Opettele meikkaamaan

Tärkein näistä on tuo kolmas

Vierailija
7/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä. Tai olen ihan hlvetin ruma, mutta olen jotenkin ottanut sen osaksi itseäni. Että jahas, tässä elämässä on ruman noita-akan rooli vain tarjolla niin hoidetaas se kunnolla sitten. Tuleepahan keskityttyä muihin asioihin, ja jos on oltava kauniita ihmisiä niin täytyyhän niitä rumiakin olla. Jotta olkaas hyvä, kaunokaiset, ettepä näyttäisi niin hyviltä jos ei olisi meitä noitia mihin verrata :D

Vierailija
8/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku 8h yössä

Juo vettä 3l päivässä

Laihduta normaalipainoon

Harrasta liikuntaa muutama tunti viikossa

Ulkoile

Askeleet päivittäin keskimäärin 7,5k

Välimeren ruokavalio

Alko+rööki pois

Osta oikean kokoisia ja värisiä imartelevia vaatteita

Huolla ja pese vaatteet oikein

Hyvät alusvaatteet

Hoida iho kuntoon

Hiuksiin luonnollinen väri ja siisti leikkaus

Opettele meikkaamaan

Tärkein näistä on tuo kolmas

Eikä kun tärkein näistä on alko+rööki pois.

Vierailija
9/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä. Tai olen ihan hlvetin ruma, mutta olen jotenkin ottanut sen osaksi itseäni. Että jahas, tässä elämässä on ruman noita-akan rooli vain tarjolla niin hoidetaas se kunnolla sitten. Tuleepahan keskityttyä muihin asioihin, ja jos on oltava kauniita ihmisiä niin täytyyhän niitä rumiakin olla. Jotta olkaas hyvä, kaunokaiset, ettepä näyttäisi niin hyviltä jos ei olisi meitä noitia mihin verrata :D

Katselin juuri videoita, joissa ihan oikeasti hirveän rumia (en edes usko, että sinä olet oikeasti ruma) naisia, jotka meikattiin huippukauniiksi Hollywood-tähden näköisiksi.

Tietysti heille piti meikin lisäksi vielä laittaa peruukit, (tekohampaat), uudet vaatteet ja korut, mutta kyllä ei olisi uskonut heitä samoiksi ihmisiksi.

Vierailija
10/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaunis noita! Noita ei tarkota samaa ku ruma!

Vierailija
11/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on lähinnä se, että olen lihava suhteessa siihen mitä haluaisin olla. Ja vanhan näköinen. Ja vyötärölinjakin on kadonnut. Ap

Haluaisit olla?

Olet sitä mitä olet. Varsin mainio tyyppi.

Jos oikeasti haluat jotakin, niin sitten alat tehdä jotain sen eteen. Jos vaan haluaisit, niin sehän pelkkää pahkulointia, että mahdollisesti voisit haluta.

Mitä sinä haluat, niin sen eteen toimit.

Ehkä kannattaa haluta itselle hyvää. Ei tarvi rangaista. Hyväksyvä ote on paljon kantavampi ja pehmeämpi ja mahdollistaa. Olet just hyvä. Lähde siitä.

Vierailija
12/15 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin juuri videoita, joissa ihan oikeasti hirveän rumia (en edes usko, että sinä olet oikeasti ruma) naisia, jotka meikattiin huippukauniiksi Hollywood-tähden näköisiksi.

Tietysti heille piti meikin lisäksi vielä laittaa peruukit, (tekohampaat), uudet vaatteet ja korut, mutta kyllä ei olisi uskonut heitä samoiksi ihmisiksi.

Maalilla, lisäkkeillä ja korsetilla saat perunastakin keijukaisen. Luulisin että moni ei halua toteuttaa sitä koska pelkäävät että muut nauraa. Samalla tavalla kuin he ja lähipiirinsä ovat itse nauraneet muille.

Vierailija
13/15 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, en vaan opi pitämään ulkonäöstäni. Olen noin 45 v. Suurin ongelma on keskivartalo, joka on pönäkkä. Kasvot on ok, jos laitan meikkiä. Ei mua haittaisi, jos paino olisi trendikkäästi pepussa ja reisissä, mutta kun se on vatsassa, niin olemus on tankero. Olen lievästi ylipainoinen. Olen laihduttanut lapsesta asti, en juo alkoa, en polta, nukun 8h, harrastan liikuntaa. Vältän stressiä niin hyvin kuin pystyn. Yritän järkeillä, että pieni pönäkkyys ei haittaa, kun olen muuten terve, ja lääkärinkin mielestä normaalipainoinen (vaikka siis taulukon mukaan en ole..) Mutta tämä itseinho on niin syvällä, että ei sitä käsitä jollei itse ole kokenut samaa. Olen lähes luovuttanut, itseinhossa mennään hamaan loppuun asti.

Vierailija
14/15 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen murrosiästä lähtien ollut kasvoista ruma (voimakkaan miehiset piirteet) ja tästä sain kuulla koulussa enemmän kuin tarpeeksi...Ei minusta saa edes meikattuna nättiä ja nyt lähes 40-vuotiaana olen alkanut varhaisten vaihdevuosien takia vanhentua kasvoista ennenaikaisesti :(  

Lienee sanomattakin selvää että inhoan ulkonäköäni varmasti hautaan asti ja kauneuskirurugiaan ei ole varaa. Terapiassakin olen ollut mutta inho omaa ulkonäköä kohtaan on liian syvällä, koska ihmiset, etenkin miehet, ovat aina suhtautuneet minuun vähemmän kauniisti eli joko olen ollut näkymätön tai sitten minulle ollaan tarkoituksella tylyjä. Yritä siinä sitten pitää itsetuntoa yllä jos muut tuovat selvästi esiin kuinka ulkonäkösi/olemuksesi inhottaa heitä

Vierailija
15/15 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle usein itseäni rumemmat miehet yrittää joskus piikitellä, onneksi näin aikuisena tiedän että kyse on joko kateudesta joskus tai sitten yrittää jotenkin "palauttaa maan pinnalle" kateellisena. :DD

Että kaikki miesten ärsyttävyys ei todellakaan ole mitään rumille, vaan päin vastoin yleensä kaikille ja kauniille myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän