Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mexx:in musta housupuku

Vierailija
05.12.2006 |

Lojuu käyttämättömänä kaapissa! Ostin keväällä 05 Stockalta. Eli musta jakku ja housut. Housut istuvat ylhäältä ja suorat aika leveät lahkeet. Olen käyttänyt vain kaksi kertaa, kun ei ole tarvetta noin hienolle vaatteelle.

Koko

EUR 36

USA 6

UK 10

ja itse olen 170 cm 64 kg.

Voin myydä jos joku tahtoo ostaa! Kuviakin voin laittaa kunhan saan digikameran toimimaan:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisitko laittaa mittoja tänne palstalle?

Vierailija
2/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuviakin sähköpostiin aikaisintaan illalla! Kallis oli tuo puku ostettaessa (Tre Stockalta ostin siis), mutta en tietenkään samaa hintaa pyydä! Saat tarjota, mitä haluaisit maksaa.

Puku on laadukas ja uuden veroinen. Ei tuommoista huutonet-kamaa, missä luvataan kaikkea ja sit kun katsoo kuvaa niin ajattelee et voi ei :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tutkia lähemmin ja mistä ihmeestä tuon Mexxin repäisin? :/ tollo minä..

Ja nyt siis lisätietoa:

Jakku on koko 36

Housut koko 40, koska olen 170 cm ja minulla on pitkät jalat. (farkkujen tuumakoko pituus 34! eli farkut minulla 28/34)

anteeksi sekoiluni... :)

ap

Vierailija
4/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltää reisistä. Joten se siitä hyvästä laadusta :( Täällä olisi sitten sama musta jakku kokoa 36 myös myynnissä em. takia. Täst edespäin ostan vaan Andiataa, Rilsiä ja MaxMaraa...

Vierailija
5/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mexxin housut on kokoa 34 ja lahje sopiva n.2-3cm koroille. Pituutta minulla 168cm ja painoa 51kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän