Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Kela soittaa pankkeihin ja kysyä sieltä tilitietoja jos on hakenut ttt

Vierailija
24.05.2023 |

Eli onko kelalla toimeentulotuen hakijalta laillinen oikeus pyytää tilitietoja pankeista?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat pimittää?

Vierailija
2/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaupasta Audi TT, kukaan ei soitellut tilitietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se virkailija mihinkään soittele vaan se katsoo suoraan koneelta tiedot joihin hänellä on pääsy.

Vierailija
4/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein usko että kela soittaisi pankkeihin. mistä pankin virkailija voi tietää että soittaja on oikeasti kelasta.

Vierailija
5/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se virkailija mihinkään soittele vaan se katsoo suoraan koneelta tiedot joihin hänellä on pääsy.

Niin kai se nykyään tekee, mutta mistä se tietää missä pankissa mulla on tilit??

Vierailija
6/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niillä mitään semmoisia ole. Miksi niitä tiliotteits sitten edes pyydettäisiin lähettämään enää

Vierailija
7/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen ja toimita tilitiedot kaikista pankkitileistäsi. Huijaamisesta jää kiinni ja saa petos syytteen.

Vierailija
8/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan ne tiliotteet piti itse toimittaa pyynnöstä.

Vierailija
9/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole rehellinen ja toimita tilitiedot kaikista pankkitileistäsi. Huijaamisesta jää kiinni ja saa petos syytteen.

Ja joutuu maksamaan korkoineen takaisin. Kyllä verottajalla ja Kelalla on yllättävän laajasti pääsy yksilön tietoihin.

Vierailija
10/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne epäilevät jotain vilunkia, niin silloin niillä on oikeus kysellä eri pankeista sun tilitietosi. Normaalisti riittää, että itse toimittaa tiliotteensa Kelaan.

Vierailija
11/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai se nykyään tekee, mutta mistä se tietää missä pankissa mulla on tilit??

Koska olet velvoitettu ilmoittamaan kaikki tilit. Muutoin syyllistyy rikokseen.

Vierailija
12/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne epäilevät jotain vilunkia, niin silloin niillä on oikeus kysellä eri pankeista sun tilitietosi. Normaalisti riittää, että itse toimittaa tiliotteensa Kelaan.

Niin ne kyselee pankeilta vasta sitten jos epäilevät jotain??

Vierailija
13/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pankit mitään tietoja edes saa luovuttaa. Annat vain sen mihin ttuki tulee tai muut tulosi.

Vierailija
14/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne kyselee pankeilta vasta sitten jos epäilevät jotain??

Kyllä tehdään myös satunnaistarkastuksia. Voi sattua kenen tahansa kohdalle.

Vierailija
15/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei niillä mitään semmoisia ole. Miksi niitä tiliotteits sitten edes pyydettäisiin lähettämään enää

Näkee se verotustiedot ja ajantasaisen palkanmaksun sekä etuudet.

Vierailija
16/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialistinumerosi ohjaa nuuskijat pankkiisi. Se linkittää kaikki tiedot sinusta yhteen.

Vierailija
17/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pankit mitään tietoja edes saa luovuttaa. Annat vain sen mihin ttuki tulee tai muut tulosi.

Ei tietenkään kenellekään kelan perusvirkailijalle. Kyllä siellä taitaa olla sitten omat kanavat kysellä, jos epäilevät petosta tai muuta vastaavaa.

Vierailija
18/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tietää. Ne jopa löysi tilin jonka olemassaoloa en edes tiennyt/ muistanut kun ei ollut minun tilini vaan lapsen.

Vierailija
19/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Töihin!

Vierailija
20/73 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös veikkauksen peli tilistä tosite jos sellainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän