Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaana kulkeva Nala-koira hyökkäsi toisen koiran kimppuun eilen illalla Tampereella

Vierailija
24.05.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/311e5d4e-c0f5-4ec8-8c1d-98948464635e

David Lopezin koiran Nalan epäillään käyneen toisen koiran kimppuun 23. toukokuuta illalla Tampereen Pylsynkadulla.

Rikosylikomisario Pasi Nieminen Sisä-Suomen poliisista vahvistaa, että poliisille on tehty rikosilmoitus tapauksesta.

Kommentit (378)

Vierailija
281/378 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi mennä ulkoiluttamaan alueelle täysikasvuista kaukasiankoiraa niin päästäisiin tästä ongelmasta kerralla.

Taitaa lähinnä pittbull porukasta löytyä tarpeeksi hullut tuohon hommaan. Ne välittää koiristaan keskimäärin yhtä vähän kuin koirasusi ihmiset. Yhtään päästään tervettä pittbull tai koirasusi ihmistä en ole nähnyt.

Vierailija
282/378 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläri! Kukaan ei olisi arvannut. Miksei kukaan vetäise rakkia pesäpallomailalla kuonoon, jos se tulee kotiin sisälle asti ja retuuttaa perheen koiraa?

Mistäpä yhtä äkkiä tempaset mailan, kun terassin ovesta pelmahtaa iso, vieras koira? Kyllä siinä hämilleen menisi...

Mulla roikkuu tuota varten keihäs laipionrajassa.

Meillä Hämeessä kuuluu olla joka talon porstuassa susikeihäs varoilla! Jos vaikka tarttee käyrä pimeällä pihan perällä. Eihän tässä tilanteessa mitään uutta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/378 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi poliisin toimia nopeasti, ennen kansalaisten omia toimia.

Vierailija
284/378 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä Lopez tekee Tampereella, missä töissä? Ei tee muuta kuin juoksuttaa koiraa irrallaan pitkin katuja?

Se on ny varmaan sitä kokoomuksen hehkuttamaa "tyäperästä maahamuuttoo". Tirsk  :))

Vierailija
285/378 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaasti ulkoilevien kissojen omistajat kuuluvat samaan "kastiin" David Lopezin kanssa. 

Olin ajatellut, että kaikki tämä keskustelu Nala-koirasta olisi herättänyt ihmisiä ymmärtämään esim. lintujen pesimärauhan päälle, mutta ei, näitä luonnosta piittaamattomia ihmisiä tuntuu olevan pilvin pimein ihan meidän omissakin.

Vierailija
286/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta ettei tuolle tehdä mitään.

Vierailija
287/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin jotenkin tykkään tai sanotaanko symppaan tota miestä. Eka ajattelin et täys kusipää mutta tän uusimman käänteen jälkeen kun aidosti tunnusti mokansa ja pyysi anteeksi ja on valmis korvaamaan vahingot niin heräs sellanen tunne et ei se oikeesti taidakkaan olla mikään macho kusikää vaan aidosti rakastaa koiraansa ja haluaa sen parasta. Vaikea selittää mutta siis et yrittää toimia niin kuin ajattelee et on hyväks sille koiralle mutta kun meni pieleen niin tunnustaa senkin .

Vierailija
288/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin jotenkin tykkään tai sanotaanko symppaan tota miestä. Eka ajattelin et täys kusipää mutta tän uusimman käänteen jälkeen kun aidosti tunnusti mokansa ja pyysi anteeksi ja on valmis korvaamaan vahingot niin heräs sellanen tunne et ei se oikeesti taidakkaan olla mikään macho kusikää vaan aidosti rakastaa koiraansa ja haluaa sen parasta. Vaikea selittää mutta siis et yrittää toimia niin kuin ajattelee et on hyväks sille koiralle mutta kun meni pieleen niin tunnustaa senkin .

Se on "aidosti tunnustanut mokansa ja pyytänyt anteeksi" jokaisen hyökkäyksen jälkeen ja edelleen koirasusi painaa vapaana hyökkäilemässä. Lähti larustakin kun ihmiset olivat niin ilkeitä etteivät tajunneet että heidän lemmikissään roikkuva Nala vaan toteuttaa luontoaan.

Vierailija
289/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulutkin niihin naisiin jolta löytyy varmaan kolmoismurhaaja vankila-kirjekavereista.

Vierailija
290/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinten ystävä, sanotaan se nyt heti alkuun. Silti minusta tuo koira pitäisi ehkä jopa lopettaa. Tädilläni oli saksanpaimenkoira, joka puri kerran jotain lasta. Tilanne oli se, että koira oli syömässä ja lapsi meni siihen häiritsemään. En tiedä miten asia eteni siihen koiran lopettamiseen, mutta tämän lapsen äiti oli sitä vaatinut ja tätini oli murheen murtama.

Vierailija
291/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi mennä ulkoiluttamaan alueelle täysikasvuista kaukasiankoiraa niin päästäisiin tästä ongelmasta kerralla.

Taitaa lähinnä pittbull porukasta löytyä tarpeeksi hullut tuohon hommaan. Ne välittää koiristaan keskimäärin yhtä vähän kuin koirasusi ihmiset. Yhtään päästään tervettä pittbull tai koirasusi ihmistä en ole nähnyt.

Meillä oli aikanaan koirasusi. Tai mistä sen varmaksi tietää, sellaisena se myytiin mutta silloin ei mitään geenitestejä ollut. Se ei kyllä ollut hirveästi onnistunut susimaisia piirteitä perimään, mutta oli miten oli, me oltiin ja ollaan kyllä ihan tervepäisiä ihmisiä. Koira ei aiheuttanut haittaa kenellekään, oli hyvin kasvatettu, ja aina kiinni paitsi jossain maaseudulla metsässä. Sielläkään ei ollut kiinnostunut vieraista jos nyt joku sienestäjä sattui vastaan tulemaan. Ei hirveästi kanssa pitänyt muista koirista, mutta se ei ollut ongelma jos se toinen koira ei tunkenut iholle, kun ei ollut itse kiinnostunut menemään toisten luokse. Niin ne on erilaisia.

Vierailija
292/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopez on ollut koiransa kanssa aiemminkin esillä mediassa, sillä isäntä on kieltäytynyt pitämästä koiraa kytkettynä.

Iltalehdessä kerrottiin aiemmin, kuinka Tampereen koiraryhmien jäsenet kertoivat tilanteista, joissa kookas koira tulee heitä vastaan joko ulkoalueella tai kadulla, mutta omistaja ei pyynnöistä huolimatta laita koiraansa hihnaan.

Keskustelijoiden mukaan tilanne on pahimmillaan johtanut siihen, että eri kerroilla kookas koira on retuuttanut toista koiraa niskasta ja käynyt kiinni toisen jalkaan. Iltalehden näkemissä viestiketjuissa kerrottiin tilanteista, joissa koira on ilmestynyt yllättäen aidatulle pihalle, jossa äiti oli nukuttamassa perheen pienokaista.

Eräs keskustelija kertoo koiran jopa tulleen terassin kautta sisälle asuntoon ja retuuttaneen siellä perheen koiraa.

Mä olisin tuossa tapauksessa lahdannut sen koiran ja jauhanut lihamyllyllä lokeille, jos olisi mun kotiin tullut takaovesta. Lopezille olisi voinut vain levitellä käsiään ja sanoa "Sorry never seen. No problem". Kun olisi tullut kyselemään olenko nähnyt koiraansa.

Vierailija
293/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikanaan koirasusi. Tai mistä sen varmaksi tietää, sellaisena se myytiin mutta silloin ei mitään geenitestejä ollut. Se ei kyllä ollut hirveästi onnistunut susimaisia piirteitä perimään, mutta oli miten oli, me oltiin ja ollaan kyllä ihan tervepäisiä ihmisiä. Koira ei aiheuttanut haittaa kenellekään, oli hyvin kasvatettu, ja aina kiinni paitsi jossain maaseudulla metsässä. Sielläkään ei ollut kiinnostunut vieraista jos nyt joku sienestäjä sattui vastaan tulemaan. Ei hirveästi kanssa pitänyt muista koirista, mutta se ei ollut ongelma jos se toinen koira ei tunkenut iholle, kun ei ollut itse kiinnostunut menemään toisten luokse. Niin ne on erilaisia.

Saako tuollaisen omistamisesta jotain kiksejä? Miksei normi sekarotuinen kelpaa?

Vierailija
294/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulutkin niihin naisiin jolta löytyy varmaan kolmoismurhaaja vankila-kirjekavereista.

Ei, mun puoliso on varmaan yksi hyvimmistä ja kunnollisimmista miehistä mitä on ja minä itse taas kuuluun niihin ihmisiin jotka on valmiita katsomaan asioita monelta kantilta eikä perus luuseri kuten suurin osa tän palstan idiooteista somekiusaajista

Vierailija
295/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästäisiin samalla yhdestä vapaana kulkevasta pittbullista eroon.

Entinen naapuri tykkäsi pitää rescuepittbulmixejään vapaana taloyhtiön leikkipaikalla, kun "eivät ikinä tekisi kenellekään mitään pahaa". Naureskeli muiden vanhempien "typerille peloille ja ennakkoluuloille". Onneksi muutti pois lapsineen ja koirineen.

Vierailija
296/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo koira ei ainakaan kiltimmäksi muutu, kohta on jonkun puudeli hengetön

Vierailija
297/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mun puoliso on varmaan yksi hyvimmistä ja kunnollisimmista miehistä mitä on ja minä itse taas kuuluun niihin ihmisiin jotka on valmiita katsomaan asioita monelta kantilta eikä perus luuseri kuten suurin osa tän palstan idiooteista somekiusaajista

Aika hölmöä tekstiä, mutta toisaalta vaaditaan hölmö ihailemaan toista hölmöä, joten ei yllätä. Tän palstan tai muu somekiusaaminen, jota tuo ressukka on kohdannut, ei ole mitään verrattuna siihen, että hän itse on viikko- vai kuukausitolkulla terrorisoinut asuinaluettaan ihan huvin vuoksi vain. Hän TIETÄÄ, että ihmiset pelkäävät hänen koiraansa ja nyt viimeistään tiedetään, että aihetta oli. Siitä huolimatta hän vain jatkaa tuota idioottimaista käytöstään aivan kuin nauttien siitä. Sen lisäksi, että hänen puuhansa ovat lainvastaisia, ne ovat myös kiusaamista IRL.

Vierailija
298/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei lopu ennen kuin Nala on otettu huostaan!

Siinä saa sitten itkeä ja syyttää muita!

Vierailija
299/378 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku mersukuski ajaa vahingossa yli? Kolmen tonnin sakot.

Paikalliset voisi kerätä kolehdin ja rahoilla maksetaan sitten homman hoitaneen sakot?

Vierailija
300/378 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä pientä k*lliaan kompensoiva hippi maalannut aika isot maalitaulut sekä omaansa että koiransa otsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme