Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan aina virtsatietulehduksen kun harrastan seksiä erään miehen kanssa. Kysymys!

Vierailija
24.05.2023 |

Sopimus oli että tapaamme vaan seksin merkeissä ja hän onkin todella hyvä, tapaisin häntä mielellään uudestaan. Mutta saan joka kerta virtsatietulehduksen kun olen hänen kanssaan, olen tarkka suojauksesta mutta toki hän koskee minua ym. Tiedän että naiset tietävät tämän olevan ihan todellinen ongelma.
Kyse on ilmeisesti yhteensopimattomista bakteereista.

En ole varma jatkosta, mutta pitäisikö minun mainita hänelle asiasta?? Mitä jos hänellä onkin jokin bakteeri joka pitäisi hoitaa? Kokemuksia!

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin ruokavalio. Onko liian emäksinen? Hiilaripitoinen?

Apteekista saa virtsatulehdukseen lääkettä. Sano miehelle ruokavalion muutoksesta.

Vierailija
62/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATM auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, alkaa oksettaa kun lukee tällaisia juttuja. Tulee tunne, että vielä vähemmän haluan harrastaa seksiä kenenkään kanssa.

T. Liian vanha neitsyt

Vierailija
64/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummankin ruokavalio. Onko liian emäksinen? Hiilaripitoinen?

Apteekista saa virtsatulehdukseen lääkettä. Sano miehelle ruokavalion muutoksesta.

Miten miehen ruokavalio vaikuttaa naisten alapäähän?

Vierailija
65/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, seksinharrastamisesta tulehdus tai tulehduksia ennemmin tai myöhemmin. Anatomia on ehkä niin tiukka, että hankaa limakalvoja rikki.

Vierailija
66/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kertomatta, että mies nai sinua ensin raivokkaasti anaaliin jonka jälkeen kinuat sontaista kullia pimppaasi. Rietaslutka. Jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.

Vierailija
67/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pakko aina sekstailla. MItä jos vaikka pelaisitte korttia?

Vierailija
68/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aina joltain mun naisista klamydian. Nyt jo 2 kertaa oon hoitanut sen antibiootein, mut täytyy varmaan alkaa selvittämään kuka tän saa aikaan.

Vierailija
69/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko käyneet sukupuolitautitesteissä?

Vierailija
70/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko käyneet sukupuolitautitesteissä?

Tämä tuli itsellekin mieleen. Onko tuo tulehdus tutkittu ja poissuljettu muut vaihtoehdot? Useammatkin sukupuolitaudit voivat olla hyvinkin pitkään oireettomia. Mikäli olet saavana osapuolena suuseksissä ilman suojaa on tätäkin kautta tartunta ihan yhtä mahdollinen. Varsinkin jos on useita kumppaneita, todennäköisyys tähän kasvaa.

Vierailija
71/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te naiset sairaita viiruslinkoja.

Vierailija
72/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kuljettaa jonkun toisen naisen hiivabakteerit elimessään ja välittää ne sinulle. Onnea.

Pankaa enemmän niitä alfoja, hah hah hah.

Ja vielä kerran HAH

Vierailija
73/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se pakko aina sekstailla. MItä jos vaikka pelaisitte korttia?

:D,  kyllä Uuno kortit minulla on aina baarissakin mukana ja korttipeli käyntiin, kun löytyy kiva mies.

Siinä ne erotellaan jyvät akanoista. Olen huomannut, että kaikki eivät niin innostu, kun otan kortit ensimmäiseksi esille, kun mennään kämpille.

Vierailija
74/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako kondomi suuntaan tai toiseen?

Vierailija
75/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta. Mulla oli myös ongelmana jatkuvat virtsatieinfektiot. Ei ollut tosin yksi mies, jolta sain tulehduksen, mä olen saanut jokaiselta kumppanilta. Nykyisen miehen kanssa mulla oli puoli vuotta jatkuvasti tulehduksia. Nyt ei ole ollut neljään vuoteen mitään, käyn heti pissalla seksin jälkeen. Sain lääkäriltä lisäksi estolääkityksen, eli otin lääkkeen aina seksin jälkeen kun tuli vähänkään oireita. Nyt en ole tosin pitkään aikaan tarvinnut noita lääkkeitä, veikkaan, että elimistö tottui mun miehen bakteerikantaan.

Vierailija
76/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ehkä? Näyttää selvältä,mutta seksi sujuu hyvin em. syystä.

Keho tuottaa kuiten imelän haun ja aiheuttaa joilan allergisen reagtion?

tms virtsatien tulehduksen.

Vierailija
77/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on kyllä naisen omat bakteerit, jotka aiheuttavat tulehduksen.  Minua on ainakin neuvottu käyttämään liukuvoidetta ja käymään aina pissalla yhdynnän jälkeen, jolloin bakteerit huuhtoutuvat pois virtsateistä.

Vierailija
78/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit kertomatta, että mies nai sinua ensin raivokkaasti anaaliin jonka jälkeen kinuat sontaista kullia pimppaasi. Rietaslutka. Jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.

😁👌🏻

Vierailija
79/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seksiä molempien pitää mennä suihkuun ja pestä kunnolla peppureiän ympärys intiimisaippualla. Sitten kunnon kuivaus.

Vierailija
80/91 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joillakin on se käsitys, että uudessa parisuhteessa virtsatietulehdus on kiusallinen vaiva siksi, että molempien bakteerit eivät ole vielä "tottuneet" toisiinsa. Näin ei kuitenkaan ole.

– Uusi mies ei vaikuta, vain yhdyntöjen tiheys ja emättimen kosteus.

Lievän ja alkavan virtsatietulehduksen voi estää juomalla paljon. Luonto on hoitanut anatomian niin, että virtsaaminen huuhtoo virtsarakosta bakteereja pois.

– Karpalosta ja c-vitamiinista on jopa pientä näyttöä estoon. Virtsan happamuus kasvaa ja näin bakteerien kasvuolo huononee.

Myös limakalvot tulisi pitää hyvässä kunnossa ja käyttää tarvittaessa liukasteita. Tätä kuitenkaan ei usein suhteen alkutaipaleella haluta."

https://yle.fi/a/3-10369233

Limakalvot tulisi pitää kunnossa ja OLLA KIIHOTTUNUT, koska emätin on itseliukastava elin. 

Ja ottaa aikaa esileikkiin.

Kyllästyttää liukuvoiteen tuputtaminen, koska sillä peitetään todellinen ongelma, joka on kiihottumisen puute, joka johtuu useimmiten siitä että nainen antaa miehen edetä suoraviivaisesti suorittamaan sitä yhdyntää. 

Liukuvoiteen lisääminen toki auttaa elimen ottamiseen, mutta se EI auta nautintoa tai laukeamista, koska nainen ei ole riittävän kiihottunut kehollisesti. 

Halu on aivoissa, mutta keho tietää missä mennään, keho ei valehtele. 

Kuivuus voi johtua muustakin kuin kiihottumisen puutteesta. Esim. hormonaalisesta ehkäisystä.

Ja pakko sanoa että liukkarin kanssa homma vaan on mukavampaa, vaikka oma kosteus hyvin riittäisikin.