Sinä joka olet elänyt pitempään sekä parisuhteessa että sinkkuna, kummassa tilassa olit onnellisempi?
Kommentit (128)
Naimisissa olen ollut onnellisin.
Sinkkuna on kivampi. Määrään itse omasta elämästäni ja tekemisistäni.
Parisuhde toi ensin alkuun onnellisuutta, mutta sitten opin tuntemaan miehen kunnolla ja kävi ilmi että hän oli epävakaa alkoholisti, joten erosin. Sinkkuna on oma rauha ja selkeämpi mieli kun en joudu koko ajan ottamaan huomioon toisen mielialoja ja oikkuja.
Luonnekysymys, jotkut tykkää olla huonommassakin suhteessa kun eivät halua olla yksin, mutta itselleni se ei sopinut.
Naimisissa olen ylivoimaisesti onnellisin. Ei mikään voita rakastavaa kumppania, jonka tukeen voi aina luottaa ja jonka kanssa on yhdessä kasvatettu myös lapsi. 30 yhteistä vuotta on takana.
Itsekseni ilman mitään sutinoita. Parisuhteet stressaavat ja hukkaan niissä oman itseni tyystin.
Tämä kysymys on vähän niin kuin että oletko ollut onnellisempi akvaarion tai leipäkoneen kanssa vai ilman. Jokainen parisuhde ja ihminen on ollut erilainen. Joidenkin hankalampien parisuhteiden jälkeen olen ollut onnellinen sinkkuna. Nyt taas olen elänyt aika kiinnostavassa parisuhteessa jo kauan ja se on taas ollut parempaa kuin sinkkuvuodet.
Sinkkuna. Kokemusta kahdesta pitkästä parisuhteesta. Miehet muuttuivat liitossa passattavaksi ja viihdytettäväksi, Molempia suhteitani voisi kuvailla liitto itsekkään ja välinpitämättömän lapsimiehen kanssa.
Sinkkuna elämä on helpompaa ja saan elää omannäköistä elämää, jossa toisen tarpeet ei jatkuvasti määrittele tekemisiäni.
Vedän puoleeni vääränlaisia tyyppejä, jotka hyödyntävät kiltteyttäni ja hyväsydämisyyttäni, joten parempi olla yksin.
Sinkkuna seksikaupasta vaan kuminen lihakimpale jossa on pillu ja perse niin pärjää hyvin yksin.
Sinkkuna saa tehä mitä vaan millon vaan
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna seksikaupasta vaan kuminen lihakimpale jossa on pillu ja perse niin pärjää hyvin yksin.
Keskusteletteko paljon? Puhutko paljon? Yhteiskunnallista asioista, politiikasta, työasioista, taiteesta, tieteestä, raha-asioista, terveydestä ja sairaudesta, tunteista?
Sinkkuna oli tasaisen tylsää. Tässä suhteessa on sekä tuskaa että iloa paljon. Haluaisin kyllä tasaisemman suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna saa tehä mitä vaan millon vaan
Paitsi harrastaa seksiä rakastamansa kumppanin kanssa.
Molemmissa on puolensa, mutta sinkkuna paremmin oma itseni.