Saan aina virtsatietulehduksen kun harrastan seksiä erään miehen kanssa. Kysymys!
Sopimus oli että tapaamme vaan seksin merkeissä ja hän onkin todella hyvä, tapaisin häntä mielellään uudestaan. Mutta saan joka kerta virtsatietulehduksen kun olen hänen kanssaan, olen tarkka suojauksesta mutta toki hän koskee minua ym. Tiedän että naiset tietävät tämän olevan ihan todellinen ongelma.
Kyse on ilmeisesti yhteensopimattomista bakteereista.
En ole varma jatkosta, mutta pitäisikö minun mainita hänelle asiasta?? Mitä jos hänellä onkin jokin bakteeri joka pitäisi hoitaa? Kokemuksia!
Kommentit (91)
Onko mies tyyppiä räpläävä rynkyttäjä?
Anaaliseksiäkö harrastatte? Sieltä se E.coli bakteeri tulee.
Vai onko miehellä sitten joku toinen mies, jota panee ja saa sieltä pyllystä e.colin ja sitten sinuun tartuttaa pimpiin.
Nuoletko miehen anusta ensin ja sitten imet kalua? Ja sitten siitä kalusta tulee e.coli pimppiin?
Vaihda miestä
Olet selvästi tälle miehelle allerginen
Vierailija kirjoitti:
Hän kuljettaa jonkun toisen naisen hiivabakteerit elimessään ja välittää ne sinulle. Onnea.
Hiiva ei ole bakteeri ja äijä levittää omaa bakteerikantaansa. Erikoista, ettei ap pesetä muita ruumiinosia vaan pelkät kädet 😂
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, seksinharrastamisesta tulehdus tai tulehduksia ennemmin tai myöhemmin. Anatomia on ehkä niin tiukka, että hankaa limakalvoja rikki.
Liian kuiva.
Ootko varma ettei ole resistentti tippuri.
Vierailija kirjoitti:
Ennen seksiä molempien pitää mennä suihkuun ja pestä kunnolla peppureiän ympärys intiimisaippualla. Sitten kunnon kuivaus.
Unohdin mainita, että äitini pesee peppureikäni alueen iltaisin ja kuivaa sen hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Onko mies tyyppiä räpläävä rynkyttäjä?
Rypläävä ränkyttäjä. Räppää nussiessaan.
miehellä puutteellinen peräpään hygienia. sun pitäisi putsata sen pyllyn alue, ennen seksiä.