Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Käytätkö nikotiininuuskaa kun istut kahvilassa?
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Ei tuollaisia kannata huomioida.
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on useita satasia heittää kuukaudessa latteihin ja baageleihin. Jos se on harrastus niin mikäs siinä.
Jotkut syö joka aamu tuollaisen bagelin ja kahvin joille tulee hintaa kuussa 570 euroa. Tuollahan saisi jo itselle oman kunnollisen kahvikoneen ja vielä kahvipavut päälle.
Olen eläkkeellä ja käytän kahviloissa kuukauden aikana yhteensä noin 700-800 euroa. Ei tunnu missään kun talot maksettu, sijoitukset tuottaa ja eläke on 5 tonnia kuussa. Rahaa jäisi säästöön vaikka notkuisin kahviloissa 247 ostellen kalliita juomia.
Kävin vuosia kahviloissa ja se oli ihanaa. Jossain vaiheessa huomasin, että en olekaan enää porukan laihin, joka ominaisuus oli ollut minulle aina tärkeä. Menin kuntosalille ja ruokalistan ohessa perehdyin eri pullien ja leivoksien kaloripitoisuuksiin, pöyristyin ja ihmettelin etten ole vieläkin lihavampi, olin vain muuttunut normaaliksi. Nykyään käyn vain harvoin kahviloissa, koska tunnen syyllisyyttä siitä, että en tilaa hintavia antimia ja kahvilanpitäjä joutuu keräämään kiinteät kulunsa työn ja tuskan kautta.
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Treffaan ystävieni kanssa kahvilassa.
Ei tarvi kotona siivota, pyytää muuta perhettä antaa rauhaa jne.
Maksaa kympin. Halvat treffit
Vierailija kirjoitti:
Dinneri.
Heh. Saako muuten mistään kahvilasta raikkaita voileipiä? Ehkä jostain fiinimmästä ruotsin kielisestä ihanasta pitsihuvilatyyppisestä. Kauniit astiat toki oltava eikä mitään juntti muumimukeja.
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
Kai se on se, kun saa näyttää rennosti coolilta ja ajatella, että viereisissä pöydissä varmasti joku katselee ja kuuntelee. Televisiosarjoissa, ainakin ysärillä, aina istuttiin kahvilassa, niin kaipa siinä toteuttaa fantasiaa elää samanlaista elämää.
Mielipidekampanjointi jatkuu