Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Vauhtimesta hurjin on HOM-MA-LIN-NA! Täynnä hauskaa värinää on HOM-MA-LIN-NA! Scripta aukee ja magnum laukee. Homma ooo-o!
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on useita satasia heittää kuukaudessa latteihin ja baageleihin. Jos se on harrastus niin mikäs siinä.
Jotkut syö joka aamu tuollaisen bagelin ja kahvin joille tulee hintaa kuussa 570 euroa. Tuollahan saisi jo itselle oman kunnollisen kahvikoneen ja vielä kahvipavut päälle.
Tuolla saisi ainakin turun keskustassa vuokrayksiön.
Sen vuokrattuaan ei tarvitsisi mennä kahvilaan etätöihin läppärillä.
Oon pettyny moniin kahviloihin. Haaleaa kahvia, kuivia ja mauttomia leivonnaisia. Kallista.
Syö mieluummin kahvinsa ja pullansa kotona.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on useita satasia heittää kuukaudessa latteihin ja baageleihin. Jos se on harrastus niin mikäs siinä.
Jotkut syö joka aamu tuollaisen bagelin ja kahvin joille tulee hintaa kuussa 570 euroa. Tuollahan saisi jo itselle oman kunnollisen kahvikoneen ja vielä kahvipavut päälle.
Kuinka moni käy päivittäin.
Mikä tahansa summa kerryttää, kun lasket monella. Euro päivässä on 365 e vuodessa. 10 vuodessa nolla perään.
Ei täällä kaivata mitään kertotaulujen alkeistunteja.
Minä taas kaipaan vanhoja aikoja, kun kahviloista vielä sai kunnollisia kakkupaloja. Näiden sotahintojen myötä ne ovat monissa paikoissa kovasti kutistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilat suomessa kaipaa lisää pieniä vähäsokerisia syömisiä. En haluaisi syödä kahvin kanssa jotain jättiextrakuorrutemegahyperleivosta päällystetyllä sokerikuorrutteella. Kaloreita varmaan lounaan verran. Hampaat itkee sitä imelyyden määrää. Tämmöisen syöminen on lähempänä tuskaa kuin nautintoa.
Suomessa varsinkin kahviloissa on kallista.. toisinkuin muut EU:n maat
Tämä on tätä suomalaista no ei sitä nyt kehtaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Järki ei anna periksi laittaa 20€ kahviin ja särpimeen. Ne on kuitenkin myös syöty nopeasti, jolloin kahvilasta pitäisi joko poistua, tai hakea lisää kalliita tuotteita. Ei kahvia voi siemailla kuten alkojuomaa tuntitolkulla, se on kylmänä pahaa.
Olen yrittänyt perustella kahvilassa käymistä itselleni, mutta en ole löytänyt yhtään itselleni järkevää perustetta, ainoat perusteet koskevat kahvilayrittäjän toimenetuloa, joka tietysti myös on tärkeä pereuste, muttei itselleni riitä.
Kyllä siellä kahvilassa vaikka 30 min saa ihan rennosti istua sen kahvin jälkeen. Tai vaikka tunnin. Ei ehkä aukeamisesta sulkemiseen yhdellä kahvilla mutta järkeä sopii käyttää eikä olla niin säikky, että pitäisi heti viimeisen huikan ja haukun jälkeen hakea uusi herkku.
Miksei jotkin tajua että halvoilla hinnoilla voi tienata hyvin. Suomessa varmaan on useita kitupiikkejä jotka käyvät kerran vuodessa (tai elämässään) jossain kahvilla ja pitkin hampain ostavat jonkun kalliin kahvin. Menestys olisi taattu jos olisi kahvila josta saa vaikka 4 e cappuccinon... mutta ei, aina hinnat pitää laittaa pilviin.
Öö, siis miksi kahvilasta pitäisi saada kasviksia ja hedelmiä? Eivät ne kuulu missään kahviloiden konseptiin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen pienituloinen, niin kävisin mielelläni kahviloissa, ihan säännöllisesti, jopa päivittäin. On virkistävää nähdä muita ihmisiä ja syödä muuta, kuin oma tekemää ruokaa.
Kahviloiden tarjonta vaan ei kelpaa eikä sovi minulle ollenkaan. Kaikki tarjottava on epäterveellistä. Gluteenitonta terveellistä löytyy vieläkin vähemmin. Tuoretta ei ollenkaan. Kasviksia ei näy mailla eikä halmeilla. Hedelmiä ei löydy. Joku vuoden vanha omena on saattanut olla lasikuupan päällä.
Hyvin paljon on pulla puolta. Palmuöljyä, sokeria, E-koodeja, kovaa rasvaa. Jos on smoothieita, niin ainesosa luettelo pitää olla näkyvissä. Mielellään myös alkuperä maa. Smoothie ei ole tae laadukkaista raaka-aineista.
Lähes aina, kun menen jonkun ystävän kanssa kahvilaan, en löydä itselleni mitään syötävää, joka olisi terveellistä. En siis ota mitään, istun vesilasin kanssa odottamassa.
Voi olla, että tuotot edellä mennään, tai maku edellä, mutta ei juuri koskaan se edellä, että saisi elimistölle sopivaa hyvän makuista tuoretta, myrkytöntä puhdasta ruokaa. Laadukasta proteiinia ja kasviksia, hedelmiä, marjoja.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Ota tuikku murheeseen