Mikä niissä kahviloissa oikein viehättää?
Katsoin netissä menyytä ja aika hintavalta näyttää. Täytetty bagel 10 euroa ja jäälatte 9 euroa. Ovatko ne teistä muka viihtyisiä? Tosi vaikea nähdä paikkaa viihtyisänä tuon menun perusteella.
Kommentit (667)
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Järki ei anna periksi laittaa 20€ kahviin ja särpimeen. Ne on kuitenkin myös syöty nopeasti, jolloin kahvilasta pitäisi joko poistua, tai hakea lisää kalliita tuotteita. Ei kahvia voi siemailla kuten alkojuomaa tuntitolkulla, se on kylmänä pahaa.
Ei kahviloita sinun kaltaisille olekaan tarkoitettu. Lipitä sinä vain alkojuomaasi tuntitolkulla kotisohvallasi, juoppo kun olet.
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Jos noi on sun mielestä kalliita, niin ootko koskaan kahvitellut / kaljoitellut lentokentällä?
Minä en ole ikinä lentänyt, enkä edes käynyt lentokentällä. Ja ikää pian 50.
eri
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Jospa, ap, kävisit kahvilassa!
Vai onko niin, että kun sinulla ei ole siihen varaa, ei kukaan mukaan saa kahvilassa käydä?
Vesi on märkää