Ahdistukseen vitamiini tai luontaistuote, onko apua?
Onko kellään kokemusta auttaako jokin vitamiini tai luontaistuote lievään ahdistukseen?
Kommentit (28)
D vitamiini, B 12 vitamiini ja sitten yksi luontaistuote joka sisältää eri aineosia muistaakseni valeriaanaa ja kärsimyskukkaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako nämä aineet kovempaankin ahdistuneisuuteen vai vaan lievään. Onko l-teaniini hyvä, miten pitkään pitää käyttää että huomaa vaikutuksen. Sedix taitaa olla vain lievään ahdistukseen. Entäs masennukseen, kokemuksia kaipaisin. En haluais varsinaisia masennuslääkkeitä aloittaa. Onko Tolosen e-epa hyvä.
Kokeile.
Bach Rescue Remedy luontaistuotekaupasta
Meditointi
Hengitysharjoitukset
- liikunta
- mäkikuisma
- E-Epa
- B-vitamiini
- vähennä nettiä
- luonnossa liikkumista joka päivä 20-60 min
Mulla auttoi ashwagandha. Olin muutama vuosi sitten pitkittyneessä ihmissuhdekriisissä, johon sisältyi kaiken maailman uhkailua ja kiusantekoa ja oma kestämiseni oli siinä ja siinä. Mulla oli fyysisiäkin ahdistusoireita rinnassa ja päässä mutta ashwagandha poisti ne käytännössä kokonaan. Suosittelen kokeilemaan, vaikka eihän kaikki sovi kaikille. Mun kotipaikkakunnalla ashwagandhaa saa ihan ruokakaupasta. Luotettavana pidetty merkki on Harmonia KSM66.
CBD:n puolesta myös täällä.
Jos tuntuu että hermosto alkaa mennä ylikierroksille ja ahdistaa niin olen todennut tuon auttavan :) kannattaa koettaa. THC-vapaa.