Vieraan miehen himo
Moi, olen tässä huomannut että itseäni on alkanut kiinnostamaan enemmän vieraat miehet ja enää ei niinkään oma mies herätä minkäänlaista himoa. Onko muilla ollut samankaltaista? Pitäisikö minun puhua mieheni kanssa asiasta?
Kommentit (15)
Ehdottomasti kannattaa ottaa puheeksi. Uskon että pelkästään toteamalla omalle miehelle ettei hän ole enää kovin kiinnostava saat hyvän avauksen aikaiseksi. Otat sitten muut miehet puheeksi jos hän alkaa jotain lässyttämään itsensä kehittämisestä, ruokavaliosta ja kuntoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Jotain viidenkympin villitystä?
Väärin. Alle 30
Huono idea, älä ainakaan pettämään ala.
Flirttaileeko nuo vieraat miehet sulle, tai onko
jotain muuta kommunikointia, joka saattais
vaikuttaa tunnetasoon. Miehenä olen itse
ainakin huomannut, että en sais heittää mitään
flirttejä tai yleensäkkään sais olla kovin tiiviissä
kanssakäymisessä vieraaseen naiseen, muuten
alkaa käydä juuri noin. Sitten joutuu taistelemaan tuota herännyttä tunnetta ja
mielihalua vastaan.
Jatkan vielä, että mielestäni pitäis olla yhdessä
muutenkin läheisesti . Pelkkä seksi ei riitä.
Onko seksissä sit jotain vikaa miehesi kanssa?
Parissa vuodessa intohimoinen rakastuminen laantuu. Sen jälkeen pitäisi olla rakkautta, iloa siitä että toinen on oma tylsän turvallinen osa elämääsi. Jos ei sitä ole, eroa!
etko saa orkkua kun mies jyystää sinulla itselleen orkut?
Vierailija kirjoitti:
Flirttaileeko nuo vieraat miehet sulle, tai onko
jotain muuta kommunikointia, joka saattais
vaikuttaa tunnetasoon. Miehenä olen itse
ainakin huomannut, että en sais heittää mitään
flirttejä tai yleensäkkään sais olla kovin tiiviissä
kanssakäymisessä vieraaseen naiseen, muuten
alkaa käydä juuri noin. Sitten joutuu taistelemaan tuota herännyttä tunnetta ja
mielihalua vastaan.
Kyllä flirttailee ja kehuu paljon. Saan kyllä omalta mieheltänikin kehuja ja huomiota joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onko seksissä sit jotain vikaa miehesi kanssa?
Hmm.. 🤔 molemmat siitä nauttii, mutta mieheni kuitenkin varmaan enemmän. Tekee myös enemmän aloitteita seksiin.
Itse tulen aika harvoin ja mies joka kerta (mikä on ruvennut tympimään) Olen yrittänyt neuvoa mitä toinen voisi tehdä eri tavalla tai mistä nauttisin eli osataan kuitenkin asioista puhua.
Koita saada etäisyyttä tuohon flirttailevaan
mieheen ajoissa. Älä vastaa mihinkään flirttiin.
Kerro hänelle, että sinulla on mies ja et tahdo
flirttejä
Meillä myös rouva oli todella kiinnostunut tietynlaisista miehistä, sitä ei voinut olla huomaamatta juhlissa, ravintolassa tai ym. Otin asian puheeksi kun oltiin otettu muutama, ei kiistänyt, sanoi vain et on kiva katsella vähän meitä nuorempia kaljuja partaveikkoja. Minä siihen et käy joskus kokeillemassa, eivät ne sen ihmeelisempiä ole ja myöhemmin on antanut ymmärtää et on kokeillut kaljun partaveikon munaa sisällään, muttei sitä suoraan myönnä. Muttei enää mene jokaisen kaljun kanssa keskusteleen.
M50
Kyllä minulla on himo vieraisiin miehiin. Ehkä liikaakin ja on jo lähellä ettei yksi seikkailu paljastunut miehelleni. Vaikka olen varovainen. Mutta.....kun saa valloitettua komean kielletyn mieskarkin salaiseen tapaamiseen, on se intohinon määrä koukuttavaa....
Kyllähän niitä sellaisia miehiä aina löytyy,
kun naista haluaa. Ei siinä luulisi suurta
valloittamista olevan. Toinen asia on, ottaako
mies muuta vastuuta. Kyllä rusinat pullasta
lähtee
Minkä ikäinen olet? Jotain viidenkympin villitystä?