Saatteko parhaiten orgasminne, jos jännitäätte jalat yhteen oikein kovasti. Siis sekä naiset että miehet?
Toisinaankun vaikeahko saada tai saanut monta putkeen tuo auttaa.
Mistä lie johtunee?
Kommentit (14)
Minä saan parhaat orgasmit juurikin päinvastoin. Ehdottomasti parhaat siis niin että jalkani on sidottu oikein haralleen niin että ne on käytännössä liikkumattomat. Saa jo pelkkä ajatuskin kostumaan. Mies saa kyllä lätkämatsin jälkeen leikkiä kanssani sidonta leikkejä.
Mies välillä oikein käskee jalat suoriksi..Ja itsekin kun vaika imen kullia ja runkkaan, laittaa omansa noin.Olen myös nähnt filmin missä mies sormettaa vaimoaan noin orgasmiin.
Ei ihan välttämättä yhteen tarvitse laittaa mutta jännittää kuitenkin sillä tavalla jalat suorana pitää. Nainen olen. En pysty saamaan jalat rentoina orgasmia, ainakaan hyvää. Jalkojen ja alavartalon jännitys tuo lisää potkua orgasmiin.
Nuorena miehenä runkkasin usein seisten suihkussa (ennen kuin jouduin itse maksamaan kuumasta käyttövedestä) ja joskus joutui orgasmin saadakseen jännittämään jalkojaan aavistuksen harallaan suoraksi niin voimakkaasti että lihakset alkoivat väristä. Tuollaisen orkun jäljeen jalat olivat aivan halot eikä kävelemisestä meinannut tulla mitään.
Opiskeluaikana oli tyttöystävä joka sai orgasmin vain selällään lähetyssaarnaajassa mutta lauetekseen sen piti levittää jalat niin levälleen kuin mahdollista ja jännittää ne niinikään suoraksi niin kovaa että reisilihakset alkoivat täristä jo minuutteja ennen laukeamista.
Kyllä tuo pakarlihasten ja reisilihastenkin
puristaminen yhteen auttaa orgasmin saamiseen nykyisin . Aina ei ole ollut näin.
Ja tämä meillä molemmilla. Orgasmeja on
siis lähes mahdoton saada samaan aikaan.
Oletteko huomanneet, onko asennoilla merkitystä?
Parhaat orkut tulee, kun olen rento ja annan sen vain tulla ja vyöryä ylitseni.
Mulla sama. En vaan pysty saamaan muuten, välillä kestää jos satutaan olee niin etten pysty suoristaa jalkoja. Si on pakko suoristaa. Mut jos jalat suorana ja jännittää nii saan hetkessä. Oon yrittänyt opetella suristimen kans et pidän jalkoja auki mutta ei pakko lopulta vetää kii. Seisaaltaan oon oppinu saamaan ku siinäkin on jalat suorana jännitettynä. En tiiä mikä ihme siinä on. Aina sanotaan et pitäs olla rentona ja monet niin saakin mutta ei auta kaikilla.
Saan parhaan orgasmin, kun olen aivan levälläni, mies panee ja sormettaa samalla. Mutta sitten kun mies haluaa antaa heti toisen tai kolmannen, niin sitten on tuo jalkojen jännittäminen kyllä ehdotaon.
Varmaan se eka suuri orgasmi on vaan niin iso ettei riitä paukkuja enää..
Kouluaikoina pulpetissa "runkkasin" farkut jalassa, toinen jalka toisen päällä nipussa ja siina supistin alapään lihaksia ja jalkapakettia samaan aikaan sitä vähän ylöspäin nostaen ja naamioiden touhun istuma-asennon säätämiseksi. Ei tainnut onnistua, kun sitten huomasin viereisen pojan pelaavan taskubiljardia. Ei siinä mitään ihastuneita oltiin toisiimme muutenkin. Oi niitä aikoja!
Nuorena tuli tehtyä tuota, että yritin lennättää lastia pidemmälle puristamalla reidet tiukasti yhteen tulohetkellä. Olevinaan ainakin siinä onnistuin. Toisaalta kun sitä muutoinkin lensi kunnolla, vaikeaa tohon on sanoa. Voimisti jotenkin kyllä niitä ekoja sykäyksiä, kun jännityin noin.
Jalat yhdessä ei tule orgasmi ollenkaan vaan nimenomaan erillään. Joskus lihasten jännittäminen voi auttaa, lähinnä juuri aloittajan mainitsemassa tilanteessa kun on monta jo takana. Normaalitilanteessa ei oikeastaan.
Olen laukaissut lukuisia vaimon orgasmeja suuseksin ja sormettamisen aikana. Kiusannut peukalolla vaimon anusta ennen orgasmia. Anus on exit only ja kun kiusallani työntänyt peukaloa pyllyyn on vaimo jännittänyt pyllyn suuta ja samalla jalkojaan. Tuo jännittäminen on laukaissut aina orgasmit. Olen ottanut tuon konstin käyttöön, jos orgasmia ei ole muuten tullut tavallisella sormettamisella ja klitan nuolemisella. Vaimon orgasmit olleet muutenkin aina sellaisia, että hänellä on jännittynyt tai kivettynyt koko kroppaa, kaikki lihahakset krampanneet koko kropassa. Nuorempana hän aina kietoi lähärissä jalkansa ympärilleni ja meinasi orgasmit tullessa rutistaa minut ja kullini rusinaksi. Oli vähän totuttelemista siihen, ettei itse pystynyt inahtamaan mihinkään ja kulli vedettiin mankelin läpi.
Ehdottomasti paras orgasmi jalat levellä auki,oli asento mikä tahansa tai suuseksi, siitä tulee jotenkin rietas olo,mikä taas edesauttaa orgasmintuloa ja sen voimakkuutta.