Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi-ostaja! Muksi kysyt lisäkuvia ja mittoja, mutta et enää vastaa yhtään mitään?

Vierailija
23.05.2023 |

Tätä tapahtuu koko ajan. Myyn Reiman haalaria ja joku laittaa viestin ja kysyy lahkeen tai hihan pituutta. Mittaan ja vastaan nopeasti eikä tuo henkilö vastaa koskaan enää mitään, ei edes kiitos. Tai pyytää lisäkuvia, laitan eikä enää mitään vastausta. Sama koskee näitä onko vielä vapaana kyselijöitä. Vastaan nopeasti, että on vapaa. Eikä koskaan mitään vastausta. Myyn torissa paljon tavaraa, erittäin hyväkuntoista ja hyvään hintaan. Tunnettuja merkkejä, joista löytyy kyllä mittoja ja lisäkuvia helposti netistäkin. Saan minä niitä myytyä ihan hyvin, mutta 90 prosenttia viestittelijöistä on niitä, jotka kysyvät jotain eivätkä koskaan enää vastaa mitään, vaikka olisin nähnyt vaivaa jonkun ihmeellisen hihan suuaukon ympärysmitan mittaamisessa tms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä toisten energiasyöppöjä. Ei ole tarkoituskaan ostaa.

Vierailija
2/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää vastaa mihinkään muuhun viestiin kuin niihin, joissa suoraan sanotaan, että ostan ja ilmoituksen hinta ym ehdot kelpaa sellaisenaan.

T. Myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä, miksi et vaivaudu laittamaan myymästäsi laukusta tai lompakosta kuvaa sisältä? Tai myymäsi puseron kainalo-kainalo -mittaa? 

Vierailija
4/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä, miksi et vaivaudu laittamaan myymästäsi laukusta tai lompakosta kuvaa sisältä? Tai myymäsi puseron kainalo-kainalo -mittaa? 

Parhaita on nämä jotka laittavat em. tietoja ainoastaan sähköpostitse. Ettei vaan kukaan muu saa tietää!

Vierailija
5/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole tajunnut, että jostain Reiman haalarista pitäisi laittaa kainalo-kainalo mitta ilmoitukseen. Laitan koon. Reiman nettisivuilla on heidän mitoitus kerrottuna.

Ap

Vierailija
6/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita on nämä jotka laittavat em. tietoja ainoastaan sähköpostitse. Ettei vaan kukaan muu saa tietää!

Mitä oikein tarkoitat? Ei tori.fi myymisessä mitään sähköpostia käytetä.

Ap

Vierailija
7/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole tajunnut, että jostain Reiman haalarista pitäisi laittaa kainalo-kainalo mitta ilmoitukseen. Laitan koon. Reiman nettisivuilla on heidän mitoitus kerrottuna.

Ap

Ei lastenvaatteista tarvitse, jos vaatteen koko on selvillä. Mutta nämä jotka myyvät esimerkiksi naisten puseroita mutta laittavat vaan että koko on XL, eikä kuitenkaan edes paidan ympärysmittaa voi laittaa. Kun ei ne kirjainkoot ole joka vaatteessa ja joka valmistajalla samanlaiset.

Vierailija
8/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat? Ei tori.fi myymisessä mitään sähköpostia käytetä.

Ap

Monissa myynti-ilmoituksissa lukee "lisätietoja saa sähköpostitse" en sitten tiedä onko se ainoastaan huutonetissä. 

Vierailija
9/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossa puhuttiin PUSEROSTA. Miksi käsität tahallasi väärin?

Vierailija
10/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa ollut viesteissä häiriö, viestit ei lähde.

Vierailija
11/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossa puhuttiin PUSEROSTA. Miksi käsität tahallasi väärin?

En käsittänyt tahallani väärin. Ajattelin mielessäni lasten vaatteiden myymistä noin yleisesti ja vastasin haalarin osalta. En minä puserostakaan laita muuta mittaa kuin koon eli esim koko 116.

Ap

Vierailija
12/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää vastaa mihinkään muuhun viestiin kuin niihin, joissa suoraan sanotaan, että ostan ja ilmoituksen hinta ym ehdot kelpaa sellaisenaan.

T. Myyjä

Minä vastasin eräälle, että ostan, mistä tulen hakemaan?

Samana päivänä viesti kuitattiin nähdyksi, mutta myyjä ei vastannut. Ilmoitus poistui kuukauden päästä.

Sitten kun myy, tulee näitä tinkaajia valmiiksi edullisiksi hinnoitelluille.

Pistin viiden kympin mustepaketin kun laittaa 30€ + postit, tulee näitä "tarjoan 20€" sis postit".

Huutonetissä on homma ollut paljon sujuvampaa.

Vierailija
13/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkaikkiaan kauppa ei tunnu käyvän yhtään tori.fi sivustolla. 

Vierailija
14/14 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä vastaan vaan niille, jotka sanovat ostavansa. En vastaa niille oudoille onko vielä vapaana kyselijöille ja mittojen kysyjille. Huvikseen vaan kyselevät yksinäisyyttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme