Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viaplayn lohduton tilanne: Karmea määrä tilaajia häipyi

Vierailija
20.07.2023 |

Ruotsista johdettava yhtiö menetti vuoden toisella neljänneksellä kansainvälisesti miljoona tilaajaa.
Koko yhtiö on nyt myynnissä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti maastohiihto siirtyisi nyt täysin YLElle Viaplayn vaikeuksien takia. Tai edes Cmorelle joka selvästi halvempi ja löytyy jo mm-ralli ja kansainvälinen yleisurheilu

Vierailija
2/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää elokuvii joskus ni saatan tulla takas, mä en maksa 15e kuussa siitä että saan katsoa 15 samaa kauhuelokuvaa esimerkiks 10 vuotta putkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mekin hyoättiin pois.

Vierailija
4/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti maastohiihto siirtyisi nyt täysin YLElle Viaplayn vaikeuksien takia. Tai edes Cmorelle joka selvästi halvempi ja löytyy jo mm-ralli ja kansainvälinen yleisurheilu

Saispa samaan palveluun:

-mastohiihdon maailmancup + arvokisat

-ampumahiihdon maailmancup + arvokisat

-mm-ralli

-yleisurheilun kotimaiset + kansainväliset + arvokisat

Tai edes niin että osa YLEllä ilmaiseksi, muut YHDESSÄ palvelussa

Vierailija
5/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole mikään ihmekkään, tosi huono palvelu.

Vierailija
6/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätkää elokuvii joskus ni saatan tulla takas, mä en maksa 15e kuussa siitä että saan katsoa 15 samaa kauhuelokuvaa esimerkiks 10 vuotta putkeen

Aloitus taitaa liittyä enemmän urheiluun, järkyttävää 45e/kk hintaa formuloista joita kukaa ei edes ilmaiseksi jaksa nykypäivänä seurata

7/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös C morekin ole Suomesta loppumassa. Ei ihan hirveästi jää jos Viaplay ja c More lähtee

Vierailija
8/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekku kirjoitti:

Eikös C morekin ole Suomesta loppumassa. Ei ihan hirveästi jää jos Viaplay ja c More lähtee

Tilaan Cmore sport eikä kyllä mitään tällaista ole ilmoitettu. Kyseessähän MTV, ei kai MTV Suomessa lopeta.

Vierailija
9/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi niistä, joille riitti. Ensin Formuloita yritettiin saada väkisin kaupaksi jollain kalliilla premium paketilla. Sitten kun se ei onnistunut, tavalliset paketit lopetettiin ja muutettiin premiun paketeiksi ja hintaa nostettiin reilusti. Ja siten vielä lisää. Eikä varmaan ihmekään, kun asiantuntijoiksi on palkattu Häkkinen, Salo, Kovalainen ja vaikka mitä muita!

Vierailija
10/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaplay on voittanut lähetysoikeuksia korkeilla tarjouksillaan, jotka on sitten koittanyt tietysti siirtää suoraan katsojille. Onneksi kuluttajat äänestävät jaloillaan.

Vierailija
11/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myös Elisa viihde sarjat jättää Viaplay ja menee ruutuun. Mikähän mahtaa olla tämän suoratoistopalvelun tulevaisuus-

Vierailija
12/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta nousi 69,90 -> 89,90 / 6kk, totta mooses häivyin.

Vierailija
13/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se hinta ole 45euroa vai onko ne nostanut sitä.

Vierailija
14/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jo tuo 69,90€ oli niin suhteettoman monikertainen hinta netflixin ja disneyplussan päälle etten edes harkinnut sekuntiakaan.

Jos Viaplay olisi tarjonnut kohtuuhintaan vaikka 6,90 Valioliigaa niin sitä minä ja jalkapalloa harrastavat lapset olisimme katsoneet just tuon hinnan edestä mutta ehei, tarjolla vain törkyhintaisia paketteja joissa mukana 90% sellaista mitä en katsele

Vierailija
15/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se hinta ole 45euroa vai onko ne nostanut sitä.

Mulla lienee ollut joku perhepaketti.

Vierailija
16/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen siitä saa ku nostaa hintaa ja huonontaa palvelua.

Vierailija
17/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi niistä, joille riitti. Ensin Formuloita yritettiin saada väkisin kaupaksi jollain kalliilla premium paketilla. Sitten kun se ei onnistunut, tavalliset paketit lopetettiin ja muutettiin premiun paketeiksi ja hintaa nostettiin reilusti. Ja siten

Viaplay hankki aivan törkeään ylihintaan monien lajien yksinoikeuden vaikka niiden katsojamäärät ovat loppujen lopuksi aika marginaalisia.

Tämä ongelma "korjattiin" paketoimalla suuri määrä lajeja ihan tolkuttaman hintaiseen pakettiin jonka kuluttajat loppujen lopuksi ottivat vain sen yhden itselleen tärkeän lajin takia.

Kun hintaa nostettiin kuluttajien talouden muutenkin kiristyessä monet joutuivat toteamaan etteivät maksa enää pakettia jossa 80% hinnasta menee hukkaan lajeihin joita ei koskaan tule katsottua.

Vierailija
18/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen joskus ottanut ilmaiseksi, kun olen jostain tarjouksesta saanut. Perunut toki sitten, kun havainnut, että ei siellä ole laadukasta katsottavaa sitä ilmaisaikaa pidempää. Urheilu ei ole ilmaispaketteihin kuulunut, eikä olisi kiinnostanutkaan.

Vierailija
19/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa samaan palveluun:

-mastohiihdon maailmancup + arvokisat

-ampumahiihdon maailmancup + arvokisat

-mm-ralli

-yleisurheilun kotimaiset + kansainväliset + arvokisat

Tai edes niin että osa YLEllä ilmaiseksi, muut YHDESSÄ palvelussa

Eikös noista ole aika hyvin tärkeimmät arvokisat yhdessä palvelussa eli Yle + Areena?

Vierailija
20/53 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi niistä, joille riitti. Ensin Formuloita yritettiin saada väkisin kaupaksi jollain kalliilla premium paketilla. Sitten kun se ei onnistunut, tavalliset paketit lopetettiin ja muutettiin premiun paketeiksi ja hintaa nostettiin reilusti. Ja siten

Viaplay hankki aivan törkeään ylihintaan monien lajien yksinoikeuden vaikka niiden katsojamäärät ovat loppujen lopuksi aika marginaalisia.

Tämä ongelma "korjattiin" paketoimalla suuri määrä lajeja ihan tolkuttaman hintaiseen pakettiin jonka kuluttajat loppujen lopuksi ottivat vain sen yhden itselleen tärkeän lajin takia.

Kun hintaa nostettiin kuluttajien talouden muutenkin kiristyessä monet joutuivat toteamaan etteivät maksa enää pakettia jossa 80% hinnasta menee hukkaan lajeihin joita ei koskaan tule katsottua.

Tätä tulin sanomaan. Harva, tuskin kukaan, on kiinnostunut kaikista lajeista joita Viaplaylle on haalittu. Jo nyt voi sanoa että urheilu menettää kiinnostavuuden kun yksi ihminen voittaa kaikki kisat, tai yksi maa kymmenen kärkisijaa. Änäri tai fudis kiinnostaa vain tosifaneja.

Elokuvat ovat osaksi usean kerran uusintoja, tai b-luokan halpis tuotantoa.

Eipä ole syytä maksaa järjetöntä hintaa paketista jossa tosiaan on 80% - jollei enemmänkin - turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän