Mitään ei ole koronasta opittu - ihmiset yskivät aivan avoimesti ja yleisötilaisuudet ovat täynnä pikkuflunssaisia
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tänään joku mamma kuljetti rattaissa mukana kauppakeskuksessa erittäin kipeää ja kovaan ääneen yskivää lasta. Lapsi oli niin kipeä että hänen olisi kuulunut olla kotona toipumassa vaikka ei olisi olemassa mitään epidemiaa. Lapsiparka puhui ihan voipuneella äänellä ja yski räkäistä hakkaavaa yskää.
Nyt nähdään toimiiko rokote vielä minulla.
Pitäähän äipän päästä ostareille hengailemaan kuten aiemminkin. Lapsi on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja taas tungetaan niskaan kiinni kassajonossa. Ei kivaa edes ennen koronaa.
Laita ostoskärryt takanasi olevan eteen ja itse olet kärryjen etupäässä, niin eipähän tunge.
Hyvä idea mutta käytän aina koria ja välillä en sitäkään.
Minua pelottaa niin kovin että nyyhkytän sängyn alla kädessäni puhelin johon näppäilty 112.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta ei oppinut mitään. Siis niin oksettavaa että edes lentokentällä ihmiset ei pese käsiään, tullaan wc kopista ja paahdetaan suoraan esim. kahvilaan.
Tämän takia itsellä käsidesi aina.
Minua ei oikeastaan haittaa, vaikka rykivätkin, koska käytän maskia edelleen sisätiloissa.
Pahoittelut. Unohdin ottaa yskänlääkettä ennen kotoa lähtöä. En ole sairas, mutta astma on epätasapainossa eikä pahenemisvaiheen lääkitys ole tehonnut toivotulla tavalla. Parhaani mukaan yritän varata lääkäriaikaa ja sitä odotellessa ottaa yskänlääkettä mennessäni paikkoihin, joissa jatkuva röhiminen ärsyttää ihmisiä.
Kyllä opittiin se miten syyttömien ihmisten kimppuun käydään joukkovoimalla täällä Suomessa, aivan käsittämätöntä miten pahoja ihmiset täällä ovat sillä koronarokottamattomia haluttiin ajaa takaa ja lähes lynkata niin kauhea oli saalistus...
Ja uskottiin rahastuksen nimissä tehtyjä lavastuksia, arkkurivistöjä kuvattiin että ihmiset kuolevat niin nopeasti, sitten tällaista ei todellisuudessa missään tapahtunutkaan vaan ihmiset kävivät Prismoissa ja Citymarketeissa eivätkä kuolleet kuten lavastuksessa...
Ja uskottiin että vallansiirtoa pitää tapahtua hallinnolle ja että kaikki ihmisten oikeudet voi viedä rahastuksen nimissä... ja että mm. pakkorokotukset hoitajille ovat tietenkin sallittuja vaikka tämä sotii kaikkea inhimillisyyttä vastaan...
Ja uskottiin valtamedian ja hallinnon propagandaa että kaikkien pitää ottaa rokote jopa myös pienten lasten... ja nyt kun rahastus on saatu tehtyä onkin koko korona unohdettu ja mm. WHO tiedottanut että eivät lapset ja nuoret tarvitsekaan koronarokotteita oikeasti...
Mitä siis pitää oppia? Mennä ilmasuojaan? Pelätä jtn, johon kukaan nuori ja/tai terve ei kuollut? Ottaa tarpeeksi kökötteitä?
Tänään joku mamma kuljetti rattaissa mukana kauppakeskuksessa erittäin kipeää ja kovaan ääneen yskivää lasta. Lapsi oli niin kipeä että hänen olisi kuulunut olla kotona toipumassa vaikka ei olisi olemassa mitään epidemiaa. Lapsiparka puhui ihan voipuneella äänellä ja yski räkäistä hakkaavaa yskää.
Nyt nähdään toimiiko rokote vielä minulla.