Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitään ei ole koronasta opittu - ihmiset yskivät aivan avoimesti ja yleisötilaisuudet ovat täynnä pikkuflunssaisia

Vierailija
23.05.2023 |

Ihmiskunnan muisti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla on OIKEUS yskiä ja räkiä.

Vierailija
2/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä käyt yleisötapahtumissa?  Jos pelkää jotainkin pidetään itse itsensä turvassa eikä syyllistetä muita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä käyt yleisötapahtumissa?  Jos pelkää jotainkin pidetään itse itsensä turvassa eikä syyllistetä muita. 

Satun pitämään ns taidemusiikista ja minua häiritsee hiljaisissa kohdissa yskiminen. Se on noloa myös esiintyjien puolesta.

Vierailija
4/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eiköhän koronasta opittu ainakin se, että eristäytyminen ja liiallinen desinfiointi on pahasta. Ihminen tarvitsee viruspommitusta. 

Vierailija
5/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan on juuri opittu se että pitää antaa mennä läpi ettei luoda superpöpöjä

Vierailija
6/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satun pitämään ns taidemusiikista ja minua häiritsee hiljaisissa kohdissa yskiminen. Se on noloa myös esiintyjien puolesta.

Mielenterveydessä on vikaa, jos ei ihmistrn luonnollisia ääniä kestä. T: astmaatikko, joka myös pitää taidemusiikista, teatterista jne

Vierailija
7/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HopLopit sun muut hilavitkuttimet ne vasta varsinaisia viruslinkoja ja bakteeripesiä onkin. Pikku piltit tulee niistä posket punaisina levittämään inhoja tauteja kotiin, joka on puunattu kliiniseksi bakteeripesuaineilla.

Vierailija
8/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luennollani joku yskii, hän saa luvan lähteä kotiin yskimään. Samoin niiskuttamisesta ja muusta turhasta ääntelystä. Jos puoliso yskii turhaan, se on eron paikka, en halua kuunnella ärsyttäjää.

Vierailija
9/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin koska uintiharrastuksen seurauksena olen herkistynyt hallin vedelle.

Koronasta jäi käsidesi käyttöön, onhan muita, lievempiä pöpöjä esim vatsataudit.

Vierailija
10/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kaupassa töissä oleva sanoa, kuinka usein ostoskorien kahvat pestään/desinfioidaan?

Vierailija
11/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on influenssaan rokotus, se riittää. Mokoma tauti vei minut sairaalaan kun en ollut rokottautunut. Flunssathan sen sijaan ovat harmittomia ja menee ihan sairastamalla pois.

Vierailija
12/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja taas tungetaan niskaan kiinni kassajonossa. Ei kivaa edes ennen koronaa.

Vierailija
13/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole flunsassa lähtenyt mihinkään mutta ihmisten hajusteet ja muut erilaiset ärsykkeet saattavat alkaa köhityttämään. Jos köhii niin ei se vielä tarkoita että olisi jossain taudissa. 

Vierailija
14/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta ei oppinut mitään. Siis niin oksettavaa että edes lentokentällä ihmiset ei pese käsiään, tullaan wc kopista ja paahdetaan suoraan esim. kahvilaan.

Vierailija
15/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti jo ennen koronaa mua oksetti ihmiset jotka ei pese käsiään ja jotka yskivät koko ajan.

Vierailija
16/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. 

Vierailija
17/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja taas tungetaan niskaan kiinni kassajonossa. Ei kivaa edes ennen koronaa.

Laita ostoskärryt takanasi olevan eteen ja itse olet kärryjen etupäässä, niin eipähän tunge.

Vierailija
18/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi vaan miettiä, että mitäs jos ihmiskunta olisi huippuälykäs. Olisko koronapandemiaa ollutkaan. Maailma näyttäisi aivan erilaiselta.

Vierailija
19/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on palattu normaalirytmiin taas! Olihan se koronahysteria täysin ylimitoitettu

Vierailija
20/29 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virusopin proffa Huovinen sanoi että jos kaikki ihmiset pesisivät käsiä niin maailmassa olisi puolet vähemmän kaikkia tauteja.