Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
81/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonutkin ja hänellä avautui silmät. Jätti sitten hänkin exäni. Kavereita ollaan tään kanssa jolla silmät aukesi.

Eipä kelleen kelpaa yhteinen exämme, kun niin kova valehtelija, pettäjä, alistaja ja manipuloida yritti😀

Sitä exä sai mitä tilasi. Istuu tukevasti " kaapissaan" ja napsii lääkkeitään..ihan yksin

Rohkeutta kyllä vaati, että uskalsin narauttaa exäni mutta kyllä kannatti

Vierailija
82/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota enää yhteyttä.

Ja pakko sanoa, että kyllä se totuus sullekin vielä valkenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että syömishäiriöinen mies on toisinaan raskas kumppani, mutta jos itse olet sinut vartalosi ja ravintosi kanssa, sinulla on vierelläsi luotettava ja ahkera ihminen. Älä kuitenkaan kuvittele, että rento kokkaaminen saati leipominen tosi mielihyvää keskinäiseen yhdessäoloonne. Tämän vuoksi esim. juhlapyhät voivat olla ankeita, jos ne kotosalla vietätte. 

84/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sekottako muita omiin riitoihinne ne ei kuulu muille. Tapelkaa reilusti, jos lyötte niin älkää kovin kovaa.

Henna

Vierailija
85/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemme useinkin ja olemme ystäviä.

Vierailija
86/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä pärjätä tuon pirttihirmun kanssa. Aluksi hän vaikuttaa mahtavalta tyypiltä. pirttihirmu herää pikkuhiljaa suhteen kestäessä.

Vierailija
87/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ex on toisen aarre.

Vierailija
88/706 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo varoittanut että pitää pankkikorttinsa piilossa eikä tee mitään luotto- tai lainasopimuksia puolisonsa kanssa eikä missään tapauksessa luovuta mitään tilinsä tietoja puolisolleen. Pankkikortin tunnusluvut lukkojen taakse.

Vastaanotto ei ollu ollenkaan hyvä. Minut hakuttiin katkeraksi lehmäksi. Siitä meni vain puoli vuotta kun exän nyxä ulisi mulle puhelimessa, miten ex on vienyt yhteiseltä tililtä nyxän palkkarahat ja olisin voinut kertoa, mikä k...pää mies on. No, mitäs minä yritin?

Itse makselen exän källejä vuoteen 2026 asti, ellei hovioikeus nyt sitten tee ihmeitä tässä välillä.

Vierailija
89/706 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla enää muutaman kymmenen vuoden jälkeen mustasukkainen. Ihmisen elämään mahtuu monia suhteita ja ne ovat omana aikanaan todella tärkeitä, vaikka saattavatkin loppua jossain vaiheessa. Silloin nuorena olit niin jäätävän mustasukkainen, että ystävyytemme exän kanssa katkesi. Hyvin on varmaan pärjätty kummatkin siitä huolimatta. 

vähän jotain saman suuntaista. Että suotta on epävarma ja mustasukkainen, minähän siitä liitosta lähdin, eikä se ollut muuta kuin ystävyyttä enää useampaan vuoteen muutenkaan.  Mutta myöhäistä se nyt on, emme ole enää exän kanssa ystäviä ja tuskin välillemme syntynyt epäluottamus koskaan enää korjautuu vaikka joskus päätyisittekin eroon. Tiedät vain sitten, että exäni ei mitä ilmeisimmin ole sitä lojaalia tyyppiä, eli kylmää kohtelua on sullekin tiedossa jos vaan jälleen se seuraava nainen on kaltaistasi omistavaa tyyppiä. Tosin teillähän ei ole yhteisiä lapsia, joten mikäpä olisi tarvekaan olla väleissä. Meidän lapsellemme sinä tuotit valtavan pettymyksen peleilläsi ja lapsikin sen tulee muistamaan, aina.

Vierailija
90/706 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli eksäni nyksänsä kanssa tullut käymään kotimaassa. Tavattiin torilla ja halattiin pitkään eksän kanssa. Olihan surullista, että ensirakkaus päättyi surullisesti eroon.

Nyksät juttelivat muuta siinä sivussa.

Olikohan nyksillä hiukan outsider olo... Mihin teidän ensirakkaus päättyi?

Vierailija
91/706 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala noita helvetissä

Vierailija
92/706 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoa, että nainen on narsisti. M28

Vierailija
93/706 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yuo have such a tresor in yuor hands. Lucky yuo!

Tämä siis täyttä sarkasmia.

Vierailija
94/706 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä h *%*€&!!!

Vierailija
95/706 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jaksat ja teillä on kaikki hyvin. Jos exä kohtelee sinua kuten kohteli minua, toivon että olet sen tyyppinen jolle se sopii. Jos et, älä odota että tulee sellainen päivä, kun kaikki on toisin ja elämä tasaista.

Vierailija
96/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet VARMASTI huomannut kuinka itsekeskeinen, empatiakyvytön, umpimielinen ja alkoholin suurkuluttaja miehesi on. Häneltä ei hellyyttä irtoa muutakun silloin kun itse sitä tarvitsee ja silloinnin hoitelee pois oman tarpeensa.

Vaikka varmasti on jotain niiltä nuoruusvuosilta kanssani oppinut ja aikuistunut perheen myötä, niin tunnistat taatusti nuo piirteet.

Vierailija
97/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit että tuleva miehesi kaipasi yhä minua ja sinä kaipasit exääsi.

Millä huijasit hänet naimisiin, klassisella "olen raskaana" valheella jolloin exäni ei kehdännut enää jättää sinua vaikka petti niin henkisesti kuin fyysisestikin sinua hetki ennen häitänne.

Voi kumpa olisit tiennyt kaiken sen J:sta mitä minä tiesin, et olisi koskaan pakottanut häntä naimisiin kanssasi.

Tiedät kyllä ettei hän edes kosinut sinua...ei tietenkään koska odotti minua yhä.

Vierailija
98/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta jo, tiedät varsin hyvin että olette liitossa vain yhteisten (jo aikuisten) lastenne, yhteisen omaisuuden ja rahan takia.

Lähde sinäkin etsimään se ketä et nuorena saanut, sinne mistä tänne nykyiseen kaupunkiin aikoinaan tulit.

Platooninen tylsä suhde tukehduttaa ihmiset ja tiedät miehesi kaipaavan muuta.

Vierailija
99/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sanoa jotain? Evvk (erosta yli 20 vuotta)

Miksi tulla sanomaan tämä tänne? Evvk

Vierailija
100/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, hyvän miehen sait. Toivottavasti osaat kohdella häntä paremmin kuin minä, pilasin kaiken itsekkäällä prinsessakäytöksellä. Harmittaa vielä vajaan viiden vuoden jälkeen melkein joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi